- Hirdetés -

Így nyaralnának a legtöbben

|

Az Y generáció tagjai fáradtak, 83 százalékuk másra sem vágyik, minthogy pihenhessen és lazíthasson, amikor nyaral, de a Z generáció felnőtt tagjainak háromnegyede is erre vágyik leginkább – mutatják a Kiwi.com friss, reprezentatív felmérésének adatai. A World Travel Hacker kampány kiválasztott magyar párosának biztosan nem a pihenésről fog szólni 4 hét nyáron, hiszen két magyar fiatal 10 ezer eurót kap a Kiwi.com-tól azért, hogy utazzon és kihívásokat teljesítsen.

Nyaralás, az édes semmittevés, a lehetőség, hogy kapcsolódjunk a természethez és önmagunkhoz

A Kiwi.com az idei World Travel Hacker kampányának meghirdetése előtt Magyarországon és a régió több országában 18 és 37 év köztieknek tette fel azt a kérdést, hogy miért szeretnének idén utazni. A reprezentatív felmérés* eredményei alapján úgy tűnik, hogy hazánk fiataljai – és köztük is különösen a nők – elfáradtak. Nálunk toronymagasan a pihenés, kikapcsolódás a legfőbb cél, amire vágyunk utazás közben. Sőt, minden 20. válaszadó konkrétan behozná az alváslemaradását, amikor nyaral.

Ez szorosan összefügg azzal, hogy minden 2. magyar konkrét célok nélkül vág bele a pihenésbe. Semmittevésre vágyik és spontán csak élvezni azt, amit a helyi élet hoz. Ez egyébként a cseh és a szlovák fiatalokra még inkább jellemző. A Kiwi.com korábbi felmérései mindig azt mutatták, hogy nálunk különösen nagy a kulturális éhség, de úgy tűnik, hogy most tényleg elfáradtunk, hiszen ugyan idén is fontos, de csak kb. minden 2. magyar fiatalnak, hogy új helyeket és kultúrákat fedezzen fel nyaralás közben – és ezzel az aránnyal bizony most elmaradunk a többi vizsgált országtól. Sőt, csak pusztán minden harmadik magyar fiatal választ úgy célállomást idén nyáron, hogy ott legyen valamilyen kulturális látnivaló.

A nagyváros-természet versenyből a természet került ki győztesen – az Y generáció körében toronymagasan, a Z generáció felnőttjei körében pedig mindössze 7%-kal. A Z generáció felnőttjeinek 41%-a vágyik arra, hogy kapcsolódjon a természettel, 34%-a pedig nyüzsgő nagyvárosokat fedezne fel. Az Y-ok 46%-a természet, míg 23%-a a nyüzsgő nagyvárosok mellett teszi le a voksát. A mentális egészség és az utazás szorosan összefüggenek. Ennek ellenére az önmagával való kapcsolat elmélyítésére csak kb. 10-ből 3 válaszadó fog fókuszálni nyaralás közben.

Ismerjétek meg Fülöp Leventét és barátját, Pfeffer Áront, akik bekerültek a 12 kiválasztott World Travel Hacker páros közé

Levinek és Áronnak biztosan nem a pihenésről, hanem inkább az élmények gyűjtéséről fog szólni az idei nyár. Ugyanis ők azok, akiket beválasztott a Kiwi.com a 12 World Travel Hacker páros közé. Erre egyébként elég sokan vágynának, és úgy tűnik, hogy lemondanának a vágyott pihenésről, ha pénzt kapnának azért, hogy utazzanak. A vezető cseh utazási technológiai vállalat reprezentatív felmérése szerint ez lehet az igazi nyári álommunka. Minden 2. magyar fiatal gondolkodás nélkül kivenne szabit vagy kimaradna az egyetemről, ha négy hétre elutazhatna 10 000 euró keretösszegből anélkül, hogy pontosan tudná, hova fog utazni. És a fennmaradók közül is sokaknak csábító a lehetőség: 10-ből 8-an fontolóra vennék, és csupán a válaszadók 6%-a zárkózik el ettől.

Levinek és Áronnak adatott ez a lehetőség, a Kiwi.com szakmai zsűrije őket választotta ki. És míg a tavalyi magyar páros tovább utazott a spórolt pénzből (nem véletlenül, hiszen digitális nomádok), addig Levi a megtakarított összeget a követői között fogja kisorsolni. Az éppen Portóban tanuló Levi egyébként korábban azt gondolta, hogy csak sok pénzből lehet utazni, de már tudja, hogy ez nem igaz. Célja, hogy költségtakarékosan annyi kultúrát felfedezhessen, amennyit csak tud. Utazós barátja, Áron épp Németországban tanul, de amikor tehetik, együtt utaznak, és bizony nekik nem a pihenés, hanem az élménygyűjtés a céljuk. Tavaly nyáron hátizsákkal fedezték fel Európát, és hogy idén a 4 hetes kalandjuk során vajon egy új kontinensre is eljutnak-e együtt, az hamarosan kiderül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...