- Hirdetés -

Így segített idén a Danone és a Numil

|

2021-ben a Danone két hazai vállalata (a Danone Magyarország Kft. és a Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft.) klinikai tápszert, kórházi segédeszközt és tej-, illetve növényi alapú terméket adományozott hazai kórházaknak és rászoruló magyar családoknak. A két vállalat fontosnak tartja, hogy a termékein keresztül az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozás erejével támogassa a környezetében élő rászoruló közösségeket és egészségügyi intézményeket.

A Danone mintegy 10 éve áll szoros partneri kapcsolatban a Magyar Élelmiszerbankkal (MÉB). A vállalat 2021-ben is együttműködött az alapítvánnyal, összesen több, mint 72 tonnányi terméket juttatva el a rászoruló magyar családoknak. A Danone és a Numil idén októberben együtt vett részt a Magyar Élelmiszer Bank által szervezett Adománykonvoj rendezvényen, ahol a Danone két hazai cége összesen közel 30 raklapnyi terméket adományozott a nélkülözőknek.

A Numil portfóliója kapcsán ezer szállal kötődik az egészségügyhöz, így a vállalat fontosnak tartja, hogy ezeket az intézményeket is lehetőségeihez mérten támogassa. A Numil több milliós értékű klinikai tápszert és kórházi segédeszközt adományozott a nyíregyházai Jósa András Oktatókórháznak, a szombathelyi Markusovszky Egyetemi Oktatókórházaknak, a Debreceni Egyetem Klinikai Központnak és a Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központnak is az idén.

A Danone hazai vállalatai elkötelezett segítői a helyi közösségeknek – ezért a két vállalat több ezer tej-, illetve növényi alapú terméket, klinikai és kórházi segédeszközt adományozott idén. Mindkét cég elismert szakmai múltra és tudásra építve, nemzetközi és hazai partnereikkel együttműködve továbbra is arra törekszik, hogy a kiegyensúlyozott és egészséges táplálkozást elősegítő termékeikkel támogassák az embereket az élet minden fázisában.

„Küldetésünk a Danone-nál, hogy termékeink révén a lehető legtöbb magyar fogyasztónak biztosítsuk az egészséges életvitelt – nyilatkozta dr. Kralovánszky Gábor, a Danone Magyarország Kft. és a Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft. vállalatok ügyvezetője. – Az »Egy életünk van, és egy bolygónk« jövőképünk lényege, hogy partnereinkkel közösen tegyünk az egészséges táplálkozásért, és ezzel együtt a bolygónk egészségéért is. A Danone-nál és a Numilnál hisszük, hogy együtt erősebbek vagyunk és ott tudunk segíteni, ahol erre a legnagyobb szükség van.”

A Danone felelősséget érez a környezetéért, a környezetében élő közösségekért és a munkatársaiért. A Danone Magyarország Kft. és a Numil Kft. elkötelezett közvetlen környezetének támogatásában, hiszen mint vállalatok csak akkor képesek fejlődni, ha egészséges az a közösség, amelynek ők maguk is tagjai. A cég köszöni minden partnerének és munkavállalójának, akik ebben az évben is lehetővé tették, hogy a Danone támogatást nyújthasson és visszaadhasson környezetének!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...