- Hirdetés -

Így segített idén a Danone és a Numil

|

- Hirdetés -

2021-ben a Danone két hazai vállalata (a Danone Magyarország Kft. és a Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft.) klinikai tápszert, kórházi segédeszközt és tej-, illetve növényi alapú terméket adományozott hazai kórházaknak és rászoruló magyar családoknak. A két vállalat fontosnak tartja, hogy a termékein keresztül az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozás erejével támogassa a környezetében élő rászoruló közösségeket és egészségügyi intézményeket.

A Danone mintegy 10 éve áll szoros partneri kapcsolatban a Magyar Élelmiszerbankkal (MÉB). A vállalat 2021-ben is együttműködött az alapítvánnyal, összesen több, mint 72 tonnányi terméket juttatva el a rászoruló magyar családoknak. A Danone és a Numil idén októberben együtt vett részt a Magyar Élelmiszer Bank által szervezett Adománykonvoj rendezvényen, ahol a Danone két hazai cége összesen közel 30 raklapnyi terméket adományozott a nélkülözőknek.

A Numil portfóliója kapcsán ezer szállal kötődik az egészségügyhöz, így a vállalat fontosnak tartja, hogy ezeket az intézményeket is lehetőségeihez mérten támogassa. A Numil több milliós értékű klinikai tápszert és kórházi segédeszközt adományozott a nyíregyházai Jósa András Oktatókórháznak, a szombathelyi Markusovszky Egyetemi Oktatókórházaknak, a Debreceni Egyetem Klinikai Központnak és a Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központnak is az idén.

A Danone hazai vállalatai elkötelezett segítői a helyi közösségeknek – ezért a két vállalat több ezer tej-, illetve növényi alapú terméket, klinikai és kórházi segédeszközt adományozott idén. Mindkét cég elismert szakmai múltra és tudásra építve, nemzetközi és hazai partnereikkel együttműködve továbbra is arra törekszik, hogy a kiegyensúlyozott és egészséges táplálkozást elősegítő termékeikkel támogassák az embereket az élet minden fázisában.

„Küldetésünk a Danone-nál, hogy termékeink révén a lehető legtöbb magyar fogyasztónak biztosítsuk az egészséges életvitelt – nyilatkozta dr. Kralovánszky Gábor, a Danone Magyarország Kft. és a Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft. vállalatok ügyvezetője. – Az »Egy életünk van, és egy bolygónk« jövőképünk lényege, hogy partnereinkkel közösen tegyünk az egészséges táplálkozásért, és ezzel együtt a bolygónk egészségéért is. A Danone-nál és a Numilnál hisszük, hogy együtt erősebbek vagyunk és ott tudunk segíteni, ahol erre a legnagyobb szükség van.”

A Danone felelősséget érez a környezetéért, a környezetében élő közösségekért és a munkatársaiért. A Danone Magyarország Kft. és a Numil Kft. elkötelezett közvetlen környezetének támogatásában, hiszen mint vállalatok csak akkor képesek fejlődni, ha egészséges az a közösség, amelynek ők maguk is tagjai. A cég köszöni minden partnerének és munkavállalójának, akik ebben az évben is lehetővé tették, hogy a Danone támogatást nyújthasson és visszaadhasson környezetének!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Cápák között nézettség

A Cápák között szekere nagyon fut

A 18-49 éveseknél megint a Cápák között bizonyult a hét legnézettebb műsorának, nem is kis előnnyel. A kereskedelmi célcsoportnál az Exatlon volt a TV2 legnépszerűbb műsora. Múlt héten ismét szoros versenyt láthattunk az RTL Klub...

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...

A legjobb munkáltatók között a Huawei

A legjobb munkáltatóknak járó „TOP Employer 2022” elismerésben részesült a HUAWEI Technologies Hungary kiváló munkáltatói tevékenységéért. A multinacionális infokommunikációs cég magyarországi leányvállalata kiemelkedő eredményt ért el a többi között a tehetséggondozás és teljesítményértékelés terén....

Egyre optimistábbak vagyunk

A GKI konjunktúraindexe a novemberi és decemberi csökkenés után 2022 januárjában visszaemelkedett tavaly novemberi szintjére. A GKI – EU támogatásával készített – felmérése szerint az év első hónapjában az üzleti és fogyasztói várakozások is...

Így szurkoltak a magyarok a férfi kézilabda Eb-n

Bár a magyar csapatnak nem sikerült a továbbjutás a csoportból a hazai Európa-bajnokságon, a válogatott így is sok izgalmas percet adott a hazai szurkolónak a három mérkőzés alatt. Ahogy azt a korábbi, nagy jelentőség...
sms mobiltelefon

Új technológia a mobilpiacon

Az telekommunikációs iparág vezető innovátorai, a Vodafone, a Qualcomm Technologies, Inc. és a Thales egyesítették erőiket, hogy bemutassanak egy olyan okostelefont, amely az ún. iSIM (az ieUICC GSMA specifikáción alapuló) technológiával működik. Az új...

Így wellnessezünk 2022-ben

Az elmúlt közel két évben a pandémia hatására még fontosabb lett az állapotfelmérés és megelőzés, előtérbe kerültek a szabadban is végezhető mozgásformák, a szépségápolás területén pedig az otthon is alkalmazható, innovatív megoldások. Ezek a...

NFC-vel is fizethetünk a Huawei mobilokkal

Új intelligens pénzügyi alkalmazással bővült a HUAWEI mobilökoszisztémája, amely lehetővé teszi az NFC-s, érintésmentes fizetést a gyártó legújabb P50 készülékcsaládjának okostelefonjain is, más, már a piacon lévő HMS-alapú készülékhez, például a HUAWEI nova 9-hez...

Nagyon pörgött tavaly a PC-piac

A múlt évben 348,8 millió személyi számítógépet értékesítettek világszerte az IDC előzetes adatai szerint, ez 14,8 százalékos bővülést jelentett az előző évhez képest. Hasonló mértékű növekedésre utoljára 2012-ben volt példa. Ráadásul ennél jóval több...

Meghatározó szerepe lett a streamingnek

Kulcsszerepük volt a legnagyobb streaming szolgáltatóknak abban, hogy bővülni tudott az európai audiovizuális szektor bevétele 2016-2020 között – derül ki a European Audiovisual Observatory elemzéséből. A 20 legnagyobb piaci szereplő adta az ágazat forgalmának...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Évi ötezer órát töltünk a képernyő előtt

Hátfájás és az „SMS-nyak” szindróma a leggyakoribb problémák, amelyek a magyarok túl sok képernyő előtt töltött rossz nyaktartásából erednek. A 18-65 év közötti lakosság reprezentatív demográfiai mintáján végzett kutatás szerint évente akár 5000 órát...
Cápák között nézettség

A Cápák között szekere nagyon fut

A 18-49 éveseknél megint a Cápák között bizonyult a hét legnézettebb műsorának, nem is kis előnnyel. A kereskedelmi célcsoportnál az Exatlon volt a TV2 legnépszerűbb műsora. Múlt héten ismét szoros versenyt láthattunk az RTL Klub...

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...

A legjobb munkáltatók között a Huawei

A legjobb munkáltatóknak járó „TOP Employer 2022” elismerésben részesült a HUAWEI Technologies Hungary kiváló munkáltatói tevékenységéért. A multinacionális infokommunikációs cég magyarországi leányvállalata kiemelkedő eredményt ért el a többi között a tehetséggondozás és teljesítményértékelés terén....

Egyre optimistábbak vagyunk

A GKI konjunktúraindexe a novemberi és decemberi csökkenés után 2022 januárjában visszaemelkedett tavaly novemberi szintjére. A GKI – EU támogatásával készített – felmérése szerint az év első hónapjában az üzleti és fogyasztói várakozások is...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...