- Hirdetés -

Így segített idén a Danone és a Numil

|

- Hirdetés -

2021-ben a Danone két hazai vállalata (a Danone Magyarország Kft. és a Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft.) klinikai tápszert, kórházi segédeszközt és tej-, illetve növényi alapú terméket adományozott hazai kórházaknak és rászoruló magyar családoknak. A két vállalat fontosnak tartja, hogy a termékein keresztül az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozás erejével támogassa a környezetében élő rászoruló közösségeket és egészségügyi intézményeket.

A Danone mintegy 10 éve áll szoros partneri kapcsolatban a Magyar Élelmiszerbankkal (MÉB). A vállalat 2021-ben is együttműködött az alapítvánnyal, összesen több, mint 72 tonnányi terméket juttatva el a rászoruló magyar családoknak. A Danone és a Numil idén októberben együtt vett részt a Magyar Élelmiszer Bank által szervezett Adománykonvoj rendezvényen, ahol a Danone két hazai cége összesen közel 30 raklapnyi terméket adományozott a nélkülözőknek.

A Numil portfóliója kapcsán ezer szállal kötődik az egészségügyhöz, így a vállalat fontosnak tartja, hogy ezeket az intézményeket is lehetőségeihez mérten támogassa. A Numil több milliós értékű klinikai tápszert és kórházi segédeszközt adományozott a nyíregyházai Jósa András Oktatókórháznak, a szombathelyi Markusovszky Egyetemi Oktatókórházaknak, a Debreceni Egyetem Klinikai Központnak és a Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központnak is az idén.

A Danone hazai vállalatai elkötelezett segítői a helyi közösségeknek – ezért a két vállalat több ezer tej-, illetve növényi alapú terméket, klinikai és kórházi segédeszközt adományozott idén. Mindkét cég elismert szakmai múltra és tudásra építve, nemzetközi és hazai partnereikkel együttműködve továbbra is arra törekszik, hogy a kiegyensúlyozott és egészséges táplálkozást elősegítő termékeikkel támogassák az embereket az élet minden fázisában.

„Küldetésünk a Danone-nál, hogy termékeink révén a lehető legtöbb magyar fogyasztónak biztosítsuk az egészséges életvitelt – nyilatkozta dr. Kralovánszky Gábor, a Danone Magyarország Kft. és a Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft. vállalatok ügyvezetője. – Az »Egy életünk van, és egy bolygónk« jövőképünk lényege, hogy partnereinkkel közösen tegyünk az egészséges táplálkozásért, és ezzel együtt a bolygónk egészségéért is. A Danone-nál és a Numilnál hisszük, hogy együtt erősebbek vagyunk és ott tudunk segíteni, ahol erre a legnagyobb szükség van.”

A Danone felelősséget érez a környezetéért, a környezetében élő közösségekért és a munkatársaiért. A Danone Magyarország Kft. és a Numil Kft. elkötelezett közvetlen környezetének támogatásában, hiszen mint vállalatok csak akkor képesek fejlődni, ha egészséges az a közösség, amelynek ők maguk is tagjai. A cég köszöni minden partnerének és munkavállalójának, akik ebben az évben is lehetővé tették, hogy a Danone támogatást nyújthasson és visszaadhasson környezetének!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -