- Hirdetés -

Így segíti a Vodafone a digitális oktatást

|

- Hirdetés -

A Vodafone Magyarország március óta folyamatosan vezeti be azokat a kedvezményeket, intézkedéseket, melyekkel a digitális oktatásra való átállást kívánják segíteni. Ennek keretében lakosságot és az iskolákat segítő termékeket vezettek be, illetve a különböző digitális oktatást segítő honlapokat és applikációkat adatforgalom használata nélkül tették elérhetővé. A november végi kormányrendelet értelmében minden, digitális oktatásban érintett ügyfelük számára biztosították az ingyenes internet-hozzáférést, aminek igénylését most a szolgáltató további egy hónappal meghosszabbította.

Márciusban, a pandémia első hullámának küszöbén a Vodafone Magyarország folyamatos jelleggel vezette be azokat a kedvezményeket, intézkedéseket, melyekkel a lakosságot – ezen belül is a pedagógusokat és a családokat – kívánták segíteni a rendkívüli helyzetben. Ennek keretében a digitális oktatás támogatása érdekében adathasználat nélkül tették elérhetővé az ügyfelek számára a legfontosabb oktatási forrásokat tartalmazó weboldalakat, applikációkat, illetve a Vodafone Magyarország Alapítvány Vodafone Apptár nevű androidos applikációját. Ezáltal több ezer diák és pedagógus juthatott – és juthat jelenleg is – minőségi digitális oktatási tartalmakhoz.

Digitális Tanterem szolgáltatás

A Vodafone Magyarország májusban indította el Digitális Tanterem szolgáltatását, amellyel a piacon egyedülálló módon a tanórákat offline, online és hibrid módon is le lehet bonyolítani. A szolgáltatás elindulását követő hónapokban a vállalat 20 Digitális tantermi rendszert épített ki óvodákban, általános iskolákban és gimnáziumokban egyaránt, melynek köszönhetően közel 20 ezer pedagógus és diák tapasztalhatta meg a rendszer előnyeit az iskolákban vagy otthoni környezetben használható eszközökön, platformtól függetlenül. A SEOS oktatási platformon zajló valós idejű tanórák és feladatok segítik a tudásátadást és zavartalan oktatást, illetve a pedagógusok munkáját több száz rendelkezésre álló tananyag is támogatja.

Digitális kompetenciafejlesztő e-learning képzés a gyakorló tanárok támogatására

A digitális oktatásra való átállás rengeteg kihívást okozott a pedagógusok számára – az ő munkájukat kívánja segíteni a Vodafone Alapítvány márciusban indított, digitális kompetenciafejlesztő e-learning továbbképzés. A képzés a digitális pedagógia alapjaitól indulva vezeti a pedagógusokat a tanteremben és azon kívül alkalmazható digitális felületek és módszerek használatában, gyakorlati alkalmazásában. A képzést a Vodafone Magyarország Alapítvány akkreditáltatta, így a tanítók és tanárok számára tanúsítvánnyal zárul. Az e-learning kurzust a járvány idején a Vodafone Alapítvány díjmentesen tette elérhetővé a tanárok számára. Március közepe óta több mint 1000 pedagógus jelentkezett a képzésre.

30 napos ingyenes vezetékes internet szolgáltatás

A magyar kormány november elején rendelte el az ingyenes vezetékes internet-hozzáférési szolgáltatás biztosítását, hogy ezzel is segítsék a veszélyhelyzet ideje alatt a digitális oktatásban érintett családokat. A kezdeményezéshez természetesen a Vodafone Magyarország is csatlakozott: a szolgáltató a vezetékes internetet használó ügyfelei közül a középfokú oktatásban résztvevő diákok és az ilyen diákokat oktató pedagógusok részére a december hónapban kibocsátásra kerülő számlában 1 havi internet hozzáférési szolgáltatás előfizetési díját egy előfizetési cím tekintetében jóváírja.

„A veszélyhelyzet elrendelése óta kiemelten fontos számunkra, hogy minden tőlünk telhető módon segítsük a lakosságot ebben a példátlan helyzetben. Különösen fontos volt számunkra a pedagógusok és diákok támogatása, hiszen a digitális oktatásra való átállás révén ők is eddig nem látott kihívásokkal szembesülnek. Ugyanakkor azt is fontosnak tartom kiemelni, hogy a digitális oktatás széleskörű elterjedése a járvány pozitív hatásai közé sorolható, emiatt folyamatosan dolgozunk olyan megoldásokon, melyekkel a digitális oktatás mindennapokba való beépüléséhez és még nagyobb mértékű térnyeréséhez szeretnénk hozzájárulni.” – mondta el Dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország Igazgatóságának Alelnöke.

Annak érdekében, hogy a kormány által bejelentett 30 napos ingyenes internetet a lehető legtöbb jogosult ügyfele vehesse igénybe, a támogatási igények leadási határidejét egy hónappal meghosszabbította a Vodafone Magyarország. Az egy havi díjmentes internetszolgáltatásra jogosult ügyfelek a támogatást online tudják igényelni így már december 27-ig. Ehhez szükségük lesz az ügyfélszámra, szolgáltatási címre, oktatási azonosítóra és oktatási intézmény nevére, illetve szükség lehet a korábbi számla számára is. A november 27. után leadott igényeknél a támogatás a januárban kiállított számlán kerül jóváírásra. A jogosultak továbbra is csak egy címre igényelhetik a kedvezményt és egyszer 30 napra vehetik azt igénybe.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hamarosan jöhetnek a kassza nélküli boltok

A fizetések elektronikus irányba billenése már korábban is tapasztalható volt, hiszen a korszellemnek megfelelően gyors, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőséget biztosít. A koronavírus-járvány ezt az átállást exponenciálisan felgyorsította. Egy több ezer éves evolúciónak lehet...

Egészséges újításokkal érkeznek a legújabb okosórák

A Samsung bejelentette a Galaxy Watch5 és Galaxy Watch5 Pro termékek érkezését, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal rendelkeznek az egészségünk megőrzését szolgáló mindennapi szokások kialakításáért. A Galaxy Watch5 esetében a vállalat tovább fejlesztette mindazokat a funkciókat,...

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Podcasttel és izgalmas közvetítésekkel erősít a Sport TV

Garantált szórakozást kínál augusztustól is a Sport TV a nézőknek, hiszen négy Bajnokok Ligája-sorozat (férfi és női kézilabda, labdarúgás és jégkorong) mellett többek között a Serie A sztárcsapatai, a darts bajnokai, az NBA, a...

Kiderült, mennyi energiát takarítanak meg a cégek

A GKI Gazdaságkutató Zrt. megvizsgálta, hogy a vállalkozások hajtottak-e végre energiamegtakarító beruházásokat az utóbbi 3 évben, s ezzel mekkora energia megtakarítást értek el. A felmérés 2022 májusában készült, 964 vállalkozás válaszai alapján, amelyek 5...

Beindult a menekülés az ingatlanpiacon

Éles váltás körvonalazódik a hazai ingatlanpiacon azt követően, hogy a kormány módosított a rezsicsökkentés szabályain, ugyanis nem tudják az emberek, hogyan alakul a rezsiköltség a jövőben, erről beszélt Gadanecz Zoltán, a GDN Ingatlanhálózat alapító-tulajdonosa....

Streaming tartalmakkal dobnák fel a Walmart+-t

A világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi üzletlánca, a Walmart több médiacéggel is egyeztetéseket folytat a Walmart+ szolgáltatás streaming tartalmakkal történő kibővítéséről. A The New York Times információi szerint a Paramount, a Disney és az NBCUniversalt birtokló...

Óvatosabban akciózhatnak idén a webshopok

Az erős piaci verseny a legtöbb esetben késlelteti az online kereskedelemben értékesített termékek áremelkedését az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál elemzése szerint. A szakértők arra is felhívták a figyelmet, hogy idén jóval óvatosabbak lehetnek az akcióknál...

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

Okoseszközök védhetik meg a házunkat

A legtöbb magyar család augusztusban vág neki az akár többhetes nyári vakációnak, gyakran felügyelet nélkül hagyva a házat. Nem csoda hát, hogy ebben az időszakban aktívak a besurranó tolvajok is. Szerencsére az okoseszközöknek hála...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Előnyben a fenntartható szálláshelyek

A személyre szabhatóság és a fenntarthatóság is megjelenik a legfontosabb döntési szempontok között a magyaroknál a szállás kiválasztása során – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. A legtöbben energiatakarékos izzók, illetve napelemek telepítésével...

Hamarosan jöhetnek a kassza nélküli boltok

A fizetések elektronikus irányba billenése már korábban is tapasztalható volt, hiszen a korszellemnek megfelelően gyors, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőséget biztosít. A koronavírus-járvány ezt az átállást exponenciálisan felgyorsította. Egy több ezer éves evolúciónak lehet...

Egészséges újításokkal érkeznek a legújabb okosórák

A Samsung bejelentette a Galaxy Watch5 és Galaxy Watch5 Pro termékek érkezését, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal rendelkeznek az egészségünk megőrzését szolgáló mindennapi szokások kialakításáért. A Galaxy Watch5 esetében a vállalat tovább fejlesztette mindazokat a funkciókat,...

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Podcasttel és izgalmas közvetítésekkel erősít a Sport TV

Garantált szórakozást kínál augusztustól is a Sport TV a nézőknek, hiszen négy Bajnokok Ligája-sorozat (férfi és női kézilabda, labdarúgás és jégkorong) mellett többek között a Serie A sztárcsapatai, a darts bajnokai, az NBA, a...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....