A várhatóan októberben teljesen újjászülető Shopmark 90 százaléka júliusra már biztos bérlőre talált. A Diófa Alapkezelő Zrt. által képviselt Magyar Posta Takarék Ingatlan Befektetési Alap tulajdonában álló bevásárlóközpont átalakítása az év eleje óta zajlik.
A három legnagyobb korábbi bérlő, az Interspar, a Media Markt és a Hervis a kezdetektől a Shopmark kínálatát erősítik, és az újranyitást követően is hűségesek maradnak a bevásárlóközponthoz. Összesen 9.200 négyzetméteren helyezkednek majd el az üzleteik.
A már megszokott márkák mellett számos új bérlő is helyet kap a megújuló bevásárlóközpontban, többek között a Calzedonia, a Tezenis, a Sinsay, a Parfois, és a Playersroom üzletei. A bérbeadásban tavaly ősz óta az Alapkezelő kizárólagos üzleti partnere a Cushman & Wakefield nemzetközi ingatlan tanácsadó.
Magyarország első jelentős bevásárlóközpont-átépítési projektjében a több mint húsz éves épület teljes műszaki és esztétikai felújításon esik át, amely során az ingatlan ökológiai lábnyomának csökkentésére, akadálymentesítésére és az 1997-es nyitás óta jelentősen megváltozott vásárlási szokások kielégítésére együttesen törekednek. A bevásárlóközpont átstrukturálásával nőtt a kínálat, plusz 10 üzletnek sikerült helyet teremteni. E mellett fontos szempont volt, hogy a szolgáltatások széles köre is helyet kapjon az épületben. A food court például nemcsak a kínálat tekintetében változik meg, hanem koncepcióját nézve is. Az étkezőrészleg a földszintről az emeletre kerül át, egy tökéletes találkozóhelyként funkcionáló részre. Ezt a vonalat erősíti, hogy a komplexumba több kávézó is költözik, amelyek szintén mind helyet biztosítanak egy baráti találkozóhoz vagy beszélgetéshez.
Az étterem-kínálatban ezentúl a streetfood és az egészséges életmód rajongói is megtalálhatják a számításaikat, hiszen a látogatók összesen tíz étterem és kávézó kínálatából választhatnak majd. Sokak örömére a Zing Burger, a Salad Box és a KFC is a Shopmark új bérlői bázisát erősíti a jövőben.