Alapításának 20. évfordulóját ünnepli a Príma Konyha magazin, az egyik legnépszerűbb magyar tulajdonú, havonta megjelenő gasztro magazin. Az elmúlt 20 évet az idén bevezetésre került Príma Konyha tematikus különszámaival is ünnepli az IQ Press Kft., ami 2020. augusztusa óta felel a lap kiadásáért.
A lapvásárlás után a kiadó a magazin arculati és tartalmi megújítására fókuszált. A Príma Konyha magazin a 2021-es májusi lapszámmal 20. születésnapjához érkezett. A Príma Konyha egy húsz éves brand, melynek kuriózuma, hogy a benne megjelenő valamennyi receptet lefőzi és megkóstolja a stáb: a Príma Konyha mesterszakácsai megtervezik, majd elkészítik az ételeket, a stáb lefényképezi és véleményezi, szükség esetén korrigálja valamennyi receptet – így születik hiteles, kipróbált tartalom.
„Küldetésünk egy olyan, kifejezetten egyedi recepttár elkészítése, amely a klasszikus magyar konyha hagyományain alapul” – mondta a portfólió vezetője, Palcsek Zsuzsanna. Az idei különszámok is a Príma Konyha magazintól megszokott hitelességgel készülnek el. A születésnapi kampányt integrált kommunikációs kampány kíséri, melyben egy rendhagyó receptverseny is helyet kapott.
Az IQ Press Kft. magyar tulajdonban lévő, piacvezető DIY-, home&garden magazin kiadó és a gasztro-, valamint a rejtvénylap piac meghatározó szereplője. Kiadványai között szerepel a Praktika, az Otthon magazin, a BBC Kertvilág, a BBC goodfood, a Príma Konyha magazin, az ezekhez tartozó külön kiadványok, az Ötlet Mozaik, valamint a Füles rejtvénylap, a Kis Füles–a gyerekek rejtvénylapja, a Füles junior foglalkoztató füzetek, a KLUB, UHU rejtvénymagazinok és további ötven rejtvénylap, illetve kreatív, kézimunkával kapcsolatos hobbimagazin, bookazine-ok.