Így ünnepel az Ogilvy Budapest

Fennállásának 30. évfordulója alkalmából nyitott kiállítást az Ogilvy Budapest péntek este. A Budapest Design Hét rendezvénysorozat részeként létrejött eseményen a látogatók a nemzetközi Ogilvy irodák legkiválóbb munkáit tekinthetik meg az elmúlt három évtizedből, és reklámiparról szóló előadásokat hallhatnak.

Az Ogilvy – akkor még Ogilvy & Mather néven – 1988-ban kezdte meg működését Budapesten. Az akkor még néhány tízfős vállalat mára a Geometry cégcsoport részeként mintegy 80 munkavállalót foglalkoztató, a marketingkommunikációs szakmai sokféle területét lefedő ügynökséggé nőtte ki magát. A vállalat az elmúlt három évtizedben a piac jelentős változásai ellenére is meg tudta őrizni stabilitását és profitabilitását. Ebben jelentős szerepe volt annak, hogy az Ogilvy képes maradt a változásra, a folyamatos megújulásra és a trendek követésére. Ez nagyban köszönhető a David Ogilvy által megalkotott big ideaLTM módszertannak, amely a mai digitális világban is kiválóan alkalmazható.

Az Ogilvy/Geometry cégcsoport Magyarország egyik legeredményesebb, profitábilis és tőkeerős ügynökségcsoportja. Az Ogilvy 2014-ben lett Magyarországon a globális aktivációs ügynökségcsoport, a Geometry tagja, amelynek köszönhetően a magyarországi ügynökség még nagyobb tudásbázishoz, szakmai módszertanhoz és kapacitáshoz fér hozzá. Az Ogilvy az évek során több diszciplínával bővült: immár digitális, közösségi média és PR szakágakkal is rendelkezik.

A kiállításnak kiváló keretet ad a Dizájn Hét, amelynek programjai többek között az alkotás és a vizuális gondolkodás köré épülnek. Az Ogilvy szakértői az eseménysorozaton több alkalommal is tartanak előadásokat, amelyeken díjmentes regisztráció után bárki részt vehet, aki kíváncsi az Ogilvy/Geometry cégcsoport gondolkodásmódjára.

A kiállítás megnyitóján mutatkozott be a Kossuth Kiadó gondozásában megjelenő Ogilvy könyv új, frissített, magyar nyelvű kiadása. A népszerű Ogilvy könyvet Miles Young, az Ogilvy korábbi globális vezérigazgatója aktualizálta, aki a kötetben megmutatja, hogyan működnek David Ogilvy módszertanai és gondolatai a mai digitális világban.

Helyszín: KUBIK coworking, 1137 Budapest, Jászai Mari tér 5-6., alsó kiállítótér

Program:

Designkiállítás: október 5. és 19. között, a Design Hét ideje alatt hétfőtől csütörtökig 9:00-18:00 óráig

Reklámworkshop:

2018.10.17. szerda

17.00-18.00: A PR megváltozott eszközkészlete, lehetőségei, funkciója, Heiszki László Head of Public Relations

18.00-18.30: Influencer hibák amiket kerülni kell, Madar Csaba Social Media Specialist

18.30-19.00: Amikor a márka nem mondja: csinálja – reklám a kommunikáción túl, Heim Ágoston “Tonka” Experiential Manager

2018.10.19. péntek

7.00-18.00: Mit csinál egy reklámstratéga?, Jenes Barbara Strategic Planner

18.00-19.00: Gyakornokból cégvezető – mitől leszel ügyfélpartner beszállító helyett?, Sályi Réka ügyvezető igazgató, Ogilvy/Geometry cégcsoport