- Hirdetés -

Így vakációznak idén a szakmabeliek

|

- Hirdetés -

Médiacégek, ügynökségek vezetőit, marketingeseket és PR szakembereket kérdeztünk arról, hogyan viselték a karantént. Elmondták azt is, hogy idén hol és hogyan töltik a nyarat.

 

Kosaras Klaudia
Atmedia, kereskedelmi igazgató

– Hogyan viselte a karantént?
– A helyzethez képest magam is meglepődtem, hogy milyen jól viseltem. Élveztem, hogy nem ment el idő a dugóban állással. A munkahelyi meetingek mellett a Zoomot a barátokkal és a családdal való kapcsolattartásra is gyakran használtuk, és már nagyon profik vagyunk online is játszható társasjátékokban. Néha eljártam futni, de az internetes edzést is kipróbáltam. Szerencsés vagyok, mert van egy kis kertünk is, amit csinosítgattam.

– Kivel ment el először ebédelni vagy kávézni?
– A szüleinket, a nagymamámat júniusig nem látogattuk meg, de májusban már néha kerti sütögetést tartottunk barátokkal, testvérekkel. Az első igazi kávét is az öcsém és a párom társaságában a kedvenc zalaegerszegi kávézónkban ittuk meg.

– Hol tölti az idei nyarat?
– Az idén is sokszor leszünk vidéken és külföldre is elutazunk. De a hétköznapokat Budapesten töltöm, szeretem a fővárosi nyüzsgést, az esti teraszozásokat, kerti partikat.

– El mer utazni külföldre, vagy itthon nyaral?
– Vadvízi evezésre megyek Ausztriába, nyaralni pedig Ciprusra. Itt ismerkedtem meg a párommal, így ide bármikor szívesen visszatérek.

– Van kedvenc hazai régiója?
– Egyértelműen a szülővárosom, Zalaegerszeg számomra a legszebb. Emellett pedig nagyon szeretem a Balaton környékét, Füred és Badacsony a kedvenc.

– Van olyan hazai kirándulóhely, ahová mindenképpen el szeretne menni?
– Korábbi XIII. kerületi lakosként és sportrajongóként a Margit-sziget szerelmese vagyok, korábban nagyon szerettem gyalog kimenni a Hajósba, elvarázsol a sziget klímája.

– Hotelben vagy inkább apartmanban szeretne megszállni?
– Ha nagyobb társasággal utazunk, akkor az apartmant részesítjük előnyben, és ilyenkor mindig szuper közös reggelikkel kezdjük a napot. De a hotelt is nagyon kedvelem, nem tartok attól, hogy a vírus szempontjából nagyobb rizikónak lennék kitéve.

– Be mer ülni egy étterembe vagy ehelyett a teraszt választja?
– A teraszt a vírushelyzettől függetlenül is jobban kedvelem, de az időjárás az idén sokszor keresztülhúzta a terveimet.

– Visz magával kézfertőtlenítőt?
– Igen, van a táskámban és az autóban is. Sokkal óvatosabb vagyok, mint korábban.

– A boltban betartja a másfél méteres távolságot?
– Korábban sem szerettem, ha túl közel jöttek hozzám a boltban, így bízom benne, hogy ez a jelenség a vírus lecsengése után is megmarad a gyakorlatban.

 

Csikesz Erika
TV2 Csoport, értékesítési igazgató

– Hogyan viselte a karantént?
– Nagyon jól, hiszen számos, eddig nem ismert kihívás elé
állított bennünket ez a helyzet, amiket sikerrel vettünk a TV2 Csoportnál a folyamatos munkavégzés alatt. A csapatom home office üzemmódban dolgozott, míg jómagam vezetőként az irodai munkát preferáltam.

– Kivel ment el először ebédelni vagy kávézni?
– A családommal, később üzleti partnerekkel.

– Hol tölti az idei nyarat?
– Mivel a televíziós piacon speciális nyári szezon az idei, ezért mindenképpen belföldön.

– Ha külföldre utazik, fel mer ülni repülőre, vagy inkább autóval megy nyaralni?
– Maximum a téli szezonban tervezek síeléssel, ahová gépjárművel könnyen el lehet jutni.

– Idehaza melyik a kedvenc tájegysége?
– A Dunakanyar szépsége mindig elbűvöl, rengeteg programlehetőséggel,
hatalmas kirándulásokkal és ezernyi látnivalóval.

– Van olyan hazai kirándulóhely, ahová el szeretne menni?
– Az Őrség felfedezése mindenképp terveim között szerepel.

– Gyalog- vagy kerékpártúrázni szeret jobban?
– Mindkét formát örömmel választom, de talán a kerékpáros kirándulásokat részesítem előnyben.

– Hotelben vagy inkább apartmanban szeretne megszállni?
– Régebben kizárólag hotelekben szálltam meg, de az apartmanszállá-
soknak is megvan a maguk előnye, ez desztinációfüggő.

– Be mer ülni egy étterembe vagy a teraszt választja?
– Igen, nyugodt szívvel étkezem étteremben.

– Visz magával mindenhová kézfertőtlenítőt?
– Igen.

– A boltban betartja a másfél méteres távolságot?
– Igen.

Kíváncsi arra, hogy Óhidi Zsuzsanna (Marquard Media) megy-e idén nyaralni, Sztárcsevity Andrea (Volvo) miért került önkéntes karanténba, Lakatos Zsófia (Emerald PR) fél-e a járványtól, Bartus Szilvia (Erste) szerette-e a home office-t, Borókai Fanni (PR tanácsadó) utazik-e külföldre idén, Henyecz Krisztinának (MTÜ) melyik a kedvenc hazai régiója, Ruskó Rita (Twincom) melyik szomszédos országba fog ellátogatni és Pócs Zsuzsanna (BMW) hová utazik el idén mindenképpen?

Mindezt megtudhatja a Marketing & Média legfrissebb lapszámából, amit ide kattintva a Digitalstandon is megvásárolhat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Cápák között és a Tények áll az élen

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között. Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna...

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA