- Hirdetés -

Így vigyáz az egészségünkre a Telekom

|

Új szolgáltatással lép piacra a Magyar Telekom: a Telekom Egészség bevezetésének célja, hogy a vállalat az élet digitális szolgáltatójaként szinte minden élethelyzetben ügyfelei mellett álljon, lehetővé téve számukra olyan új szolgáltatásokat is, amelyek túlmutatnak a hagyományos, telekommunikációs megoldásokon. A Telekom egészségügyi, mindenekelőtt orvosi tanácsadást nyújtó szolgáltató-partnere, aki egyben a szolgáltatást biztosítja, a nemzetközi tapasztalattal és háttérrel rendelkező Teladoc Hungary Kft., melynek szakképzett orvosai, szakértői segítik a havidíjas Magenta 1-es ügyfeleket tanácsadással, online állapotfelméréssel, időpontfoglalással.

Megcsípett a kullancs, milyen orvoshoz forduljak? Hogyan értsem meg a laboreredményeimet? Milyen sorrendben érdemes vizsgálatokra mennem? Kérdések, melyekre nem mindig tudjuk a választ, sokszor nehéz eligazodnunk, de egy gyors online vagy telefonos konzultációval hamar kaphatunk segítséget elakadásainkra a Telekom Egészség révén. A Teladoc Hungary Kft. szakértői többek között olyan Telekom ügyfelektől számítanak megkeresésre, akik segítséget kérnének egy leletnél, tanácsra van szükségük, vagy éppen bizonytalanok, mit mondott az orvosuk, jól értették-e a diagnózist és a továbblépés részleteit.

A vállalat ügyfelei igényeinek minél teljesebb kiszolgálása érdekében döntött úgy, hogy elérhetővé teszi bizonyos ügyfelei számára a szolgáltatást, együttműködésben a Teladoc Hungary Kft-vel. A havidíjas mobilszolgáltatással rendelkező Magenta 1-es ügyfelek számára az új szolgáltatás díjmentesen rendelkezésre áll július 26-tól, a telekom.hu-n való bejelentkezés után, regisztrációt követően.

A Telekom Egészség négy fő elemet foglal magában: telefonos és online orvosi tanácsadásból, online orvoskereső és időpontfoglaló platformból, valamint egy online kitölthető egészségfelmérés- kérdőívből és erre épülő személyre szóló életmód tanácsadásból áll.

Fontos kiemelni, hogy a szolgáltatás a fent említett esetekben vehető igénybe; vészhelyzetben, vagy sürgősségi ellátást igénylő helyzetekben továbbra is a 112-es segélyhívó számot kell tárcsázni.

Az egészség-tuningban a Telekom partnere a Teladoc Hungary Kft., amely a világ számos országában képviselteti magát és szakképzett orvosai állnak rendelkezésre az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, valamint a betegek és orvosok digitális eszközökkel történő összekapcsolása terén. A havidíjas Magenta 1-es ügyfelek munkanapokon 8 és 20 óra között konzultálhatnak az orvosokkal telefonon vagy online csatornát használva. A virtuális medicinával foglalkozó Teladoc évek óta sikeresen működik Magyarországon, a New York-i tőzsdén jegyzett amerikai székhelyű nemzetközi szolgáltatóként komoly tapasztalattal rendelkezik ezen a területen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...