Új szolgáltatással lép piacra a Magyar Telekom: a Telekom Egészség bevezetésének célja, hogy a vállalat az élet digitális szolgáltatójaként szinte minden élethelyzetben ügyfelei mellett álljon, lehetővé téve számukra olyan új szolgáltatásokat is, amelyek túlmutatnak a hagyományos, telekommunikációs megoldásokon. A Telekom egészségügyi, mindenekelőtt orvosi tanácsadást nyújtó szolgáltató-partnere, aki egyben a szolgáltatást biztosítja, a nemzetközi tapasztalattal és háttérrel rendelkező Teladoc Hungary Kft., melynek szakképzett orvosai, szakértői segítik a havidíjas Magenta 1-es ügyfeleket tanácsadással, online állapotfelméréssel, időpontfoglalással.
Megcsípett a kullancs, milyen orvoshoz forduljak? Hogyan értsem meg a laboreredményeimet? Milyen sorrendben érdemes vizsgálatokra mennem? Kérdések, melyekre nem mindig tudjuk a választ, sokszor nehéz eligazodnunk, de egy gyors online vagy telefonos konzultációval hamar kaphatunk segítséget elakadásainkra a Telekom Egészség révén. A Teladoc Hungary Kft. szakértői többek között olyan Telekom ügyfelektől számítanak megkeresésre, akik segítséget kérnének egy leletnél, tanácsra van szükségük, vagy éppen bizonytalanok, mit mondott az orvosuk, jól értették-e a diagnózist és a továbblépés részleteit.
A vállalat ügyfelei igényeinek minél teljesebb kiszolgálása érdekében döntött úgy, hogy elérhetővé teszi bizonyos ügyfelei számára a szolgáltatást, együttműködésben a Teladoc Hungary Kft-vel. A havidíjas mobilszolgáltatással rendelkező Magenta 1-es ügyfelek számára az új szolgáltatás díjmentesen rendelkezésre áll július 26-tól, a telekom.hu-n való bejelentkezés után, regisztrációt követően.
A Telekom Egészség négy fő elemet foglal magában: telefonos és online orvosi tanácsadásból, online orvoskereső és időpontfoglaló platformból, valamint egy online kitölthető egészségfelmérés- kérdőívből és erre épülő személyre szóló életmód tanácsadásból áll.
Fontos kiemelni, hogy a szolgáltatás a fent említett esetekben vehető igénybe; vészhelyzetben, vagy sürgősségi ellátást igénylő helyzetekben továbbra is a 112-es segélyhívó számot kell tárcsázni.
Az egészség-tuningban a Telekom partnere a Teladoc Hungary Kft., amely a világ számos országában képviselteti magát és szakképzett orvosai állnak rendelkezésre az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, valamint a betegek és orvosok digitális eszközökkel történő összekapcsolása terén. A havidíjas Magenta 1-es ügyfelek munkanapokon 8 és 20 óra között konzultálhatnak az orvosokkal telefonon vagy online csatornát használva. A virtuális medicinával foglalkozó Teladoc évek óta sikeresen működik Magyarországon, a New York-i tőzsdén jegyzett amerikai székhelyű nemzetközi szolgáltatóként komoly tapasztalattal rendelkezik ezen a területen.