- Hirdetés -

Ikonikus remekművekkel erősít a Samsung

|

- Hirdetés -

Salvador Dalí 12 szürrealista remekművét már nemcsak múzeumokban, hanem közvetlenül a nappalinkban, a Samsung Art Store-ból is megtekinthetjük a vállalat The Frame okostévéjén. A Samsung a Fundació Gala-Salvador Dalíval kötött együttműködés keretében helyezi el a festményeket kínálatában. A kulturális magánalapítvány – melyet maga a festő indított – kiemelt célja, hogy Dalí művészeti, kulturális és szellemi munkásságát népszerűsítse Spanyolország-szerte és külföldön egyaránt.

Salvador Dalí világszerte ismert szürrealista stílusáról, amelyet álomszerű képi világ, észbontó illúziók és aprólékos részletesség jellemez, amely az elmúlt 100 év egyik legmaradandóbb és legrejtélyesebb művészévé tette. Már az első, 1925-ben Barcelonában kiállított művei óta lenyűgözi a közönséget, hiszen festményeivel a bizarr és a hétköznapi közötti kölcsönhatás vizsgálatra hívja az érdeklődőket.

„A Samsunggal közös partnerség globális színpadot biztosít a Gala-Salvador Dalí Alapítvány számára, ahol Dalí különleges remekműveit és örökségét egy teljesen új, már a digitális korba született generációnak mutathatja be – mondta Andrea Fisher-Scherer, az Artists Rights Society kereskedelmi licencjoggal foglalkozó részlegének ügyvezető igazgatója, ez a művészeti szervezet segítette elő az alapítvány és a Samsung közötti együttműködés létrejöttét. – A partnerségeben, kifejezetten a Samsung Art Store számára kiválasztott alkotások lehetővé teszik számunkra, hogy Dalí legmegdöbbentőbb remekműveit a világ elé tárjuk, méghozzá olyan lenyűgöző megjelenítéssel, amelyre a Samsung The Frame TV képes."

A bemutatott műveket – köztük a művész legjelentősebb alkotásait, mint például Az emlékezet állandósága (1931), Szent Antal megkísértése (1946) és Elefántokat tükröző hattyúk (1937) – a Samsung választotta ki, és a Gala-Salvador Dalí Alapítványtól, valamint további neves nemzetközi intézményekből és magángyűjteményekből származnak.

Az északkelet-spanyolországi Figueres városában született Dalí élete nagy részét a katalán régióban töltötte és olyan úttörő műveket alkotott, amelyek generációkon át inspiráltak művészeket és laikusokat egyaránt. Dalí mindig is arra törekedett, hogy művészi látásmódját egy sokkal szélesebb közönséggel is megossza: feltűnő, szürrealista festményeit párizsi, londoni és New York-i kiállításokra vitte, és ezzel párhuzamosan együttműködési lehetőséget keresett kora világhírű művészeivel, többek között Coco Chanellel, Sigmund Freuddal és Pablo Picassóval.

Dalí nemzetközi örökségének és a Samsung Art Store-ban található Dalí-műalkotások iránti nagy keresletnek a tiszteletére a Samsung felismerte, hogy ez az együttműködés rendkívül fontos a művészet szerelmesei számára szerte a világon. A Gala-Salvador Dalí Alapítvány számára hasonlóképpen új utakat nyit ez a különleges közös munka, ily módon milliók számára biztosíthatnak azonnali digitális hozzáférést Dalí legjelentősebb műalkotásaihoz.

„A Samsung Art Store a The Frame TV tulajdonosok millióit köti össze a világ több száz múzeumának, kulturális intézményének és magángyűjteményének világhírű műalkotásaival, és nagyon örülünk, hogy a Gala-Salvador Dalí Alapítvánnyal együttműködve a felület egyik legkeresettebb művészét hozhatjuk el a Samsung Art Store-ba – nyilatkozta Daria Greene, a Samsung Art Store globális kurátora. – Ezek a Dalí hihetetlen katalógusából származó műalkotások ma is ugyanolyan egyediek és vizuálisan lenyűgözőek, mint festésük napján, és büszkék vagyunk, hogy digitális teret biztosíthatunk ahhoz, hogy egy új közönség a múzeumon kívül, közvetlenül otthonról is élvezhesse a műveket."

„Az egyik legnagyobb vágya az volt, hogy ismertté váljon és a művészete minél szélesebb közönséghez eljusson – tette hozzá Clàudia Galli, a Gala-Salvador Dalí Alapítvány művészettörténésze. – Dalít igazán lenyűgözte volna, hogy az emberek otthonába is bekerült."

Az újonnan látható Dalí-művek mellett a Samsung Art Store-ban a nézők további több ezer műalkotást fedezhetnek fel a The Frame TV kínálatában olyan mesterektől, mint Claude Monet, Johannes Vermeer és Julia Contacessi. A Samsung Art Store emellett olyan jelentős intézmények műtárgyait hozza karnyújtásnyira, mint a londoni Victoria és Albert Múzeum, a Szingapúri Nemzeti Galéria, a bécsi Belvedere Múzeum, a madridi Prado és a Berlini Állami Múzeum.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...

Hatalmas a különbség a borvidékek ingatlanárai között

Magyarország hat borrégiója közül az Etyek-Budai, a Móri, a Neszmélyi, a Pannonhalmi és a Soproni borvidéket magában foglaló Felső-Pannon borrégióban volt a legdrágább, csaknem 500 ezer forint a lakások négyzetmétere 2022-2023-ban. A legalacsonyabb, négyzetméterenkénti...

Automata boltot nyitott a Spar

Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S”...

Messze még a hazai cégek valódi felelősségvállalása

A hazai cégek elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás (CSR) tekintetében, de távol vannak attól, hogy valódi megoldásokat nyújtsanak a szociális és környezeti problémák hatékony kezelésére – derül ki a WHC Csoport és a Scale Impact...

Egyre tudatosabbak a magyar munkavállalók

A munkavállalók háromnegyede tartja fontosnak a munka és a magánélet összeegyeztethetőségét – derült ki a Családbarát Magyarország Központ munkaerőpiaci kutatásából. Az országos reprezentatív felmérés célja elsősorban a magyarországi atipikus foglalkoztatási helyzet feltárása volt, különösképpen...

Különleges kiállítással ünnepel a Népszava

1873-tól napjainkig vezeti végig a látogatót a magyar újságírás legnagyobb hagyományokkal bíró, folyamatosan máig is aktív napilapjának címoldalain keresztül a Fuga Építészeti Központban november 29-én nyíló kiállítás. A történelem nagy viharait is túlélő, idén...

Nagyot ment „A LEGO Oroszlán” az idei Effie-n

A marketing Oscarjaként is emlegetett Effie hazai versenyének nagy győztese a három Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott „A LEGO Oroszlán” című pályamű lett. A LEGO Hungary és a Red Lemon Media kampánya az...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erős lehet az év vége az ingatlanpiacon

Nem csak az üzletekben, az ingatlanpiacon, a pénzintézetekben és a hivatalokban is dömpingre számítanak a Duna House és a Credipass szakértői idén decemberben. A befektetők ingatlanvásárlási kedvét az inflációkövető állampapír kivezetése erősítheti a megszokottnál...

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...

Fókuszban a multiplatform növekedés

A lineáris piac lassan elérheti a maximumát, és egyre inkább van egy olyan típusú közönség, amelyik a streaming felé fordul – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Borsány-Gyenes András. A Network4 Media Group vezérigazgatója beszélt a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....