- Hirdetés -

Ilyen lesz a jövő konyhája

|

- Hirdetés -

Az LG Electronics (LG) két új InstaView okoshűtőt mutat be a 2020-as CES-en: egy különleges Craft Ice jégkészítő technológiával rendelkező készüléket, valamint a második generációs InstaView ThinQ modellt, mely akár a vacsora megtervezését és a bevásárlólista összeállítását is elvégzi helyettünk.

A már jól ismert InstaView technológia lényege, hogy a készülék használója az átlátszó ajtó kinyitása nélkül nézheti meg, mi van a hűtőjében, ám ez az üvegajtó immár egyben kijelző is, amelyen receptek, főzős videók jeleníthetők meg.

A világ első jéggömbkészítő hűtője

Az egyik új LG InstaView hűtő a speciális, beépített jégkészítő technológiájának (Craft Ice) köszönhetően érdemelte ki a 2020-as CES legjobb innovációinak járó díjat. Ez ugyanis a világ első olyan háztartási hűtőgépe, amely gömb formájú jeget képes előállítani. A nagy méret (mintegy 5 cm-es átmérő) és a gömb forma azért lényeges, mert így a jég — a kisebb felületnek köszönhetően — sokkal lassabban olvad el. A készüléket az LG elsőként az Egyesült Államokban kezdi forgalmazni, más piacokra pedig később vezeti be.

Az okoshűtő az élelmiszerkészletet is figyeli

A 2020-as évben az LG csúcskategóriás InstaView hűtőjét is megújítja, mégpedig a ThinQ technológia második generációjának alkalmazásával. A készülékben — beleértve a Door-in-DoorTM ajtót és a frissen tartó fiókokat is — elhelyezett, illetve onnan kivett élelmiszereket továbbfejlesztett vizuális technológiával és mesterséges intelligencia alkalmazásával tartja számon, így valós időben követi nyomon, hogy épp mi áll a felhasználó rendelkezésére. Ezen készletinformációk birtokában az új LG InstaView ThinQ hasznos tippeket tud adni arról, hogy a hűtőben található alapanyagokból milyen ételek készíthetőek. Az okos technológia képes arra is, hogy figyelmeztesse a készülék használóját, ha éppen valamelyik élelmiszer már fogyóban van és egyben fel is ajánlja, hogy időben megrendeli az utánpótlást.

Az új LG InstaView átlátszó üvegajtaja nem csak arra jó, hogy az ajtó kinyitása, így a hideg levegő kiengedése nélkül nézhetik meg a felhasználók, hogy mi van a hűtőben. A panel ugyanis egy 22 colos kijelzőként is funkcionál, így a beépített wifi-kapcsolat révén az interneten könnyen, külön okostelefon vagy tablet használata nélkül lehet rákeresni receptekre, főzős videókra.

Terméktámogatás LG módra

A CES-en debütáló mindkét modell a Proactive Customer Care szolgáltatással érkezik. Az LG mesterséges intelligencia alapú megoldásának lényege, hogy a készülékek használói egyrészt személyre szabott támogatást, hasznos tippeket kapnak azért, hogy a lehető leginkább kihasználhassák készülékük tudását, másrészt a rendszer az esetlegesen felmerülő, a készülék optimális működését érintő problémákról is időben értesítést küld. Utóbbira példa, hogy ha a saját működését valós időben monitorozó készülék szokatlan hőmérsékletemelkedést érzékel, akkor erről a ThinQ alkalmazáson keresztül értesítést küld a felhasználónak, ahogyan arról is, ha szükségessé vált a vízszűrő cseréje.

„A 2020-as CES-en azt szeretnénk megmutatni, hogy az LG InstaView hűtőivel és a mesterséges intelligenciával mire lehet képes a jövő konyhája” — mondta Dan Song, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Korszerű technológiánk az unalmas fehér dobozokat olyan izgalmas gépekké teszi, amelyek egyedi jeget készítenek, megtervezik a vacsorát és még a bevásárlólistát is összeállítják. Az LG legfejlettebb, ThinQ okosplatformot használó hűtőit azok számára fejlesztettük ki, akik értékelik, ha segítséget kapnak a konyhai munkákban.”

A 2020-as CES látogatói január 7. és 10. között maguk is megismerkedhetnek az LG legújabb InstaView hűtőivel Las Vegasban, a 2020-as CES-en, a Convention Center központi csarnokának #11100-as standján. Az LG CES-hez kapcsolódó bejelentéseit az #LGCES2020 hashtag alatt, a közösségimédia-felületeken követhetik az érdeklődők.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kódolatlan csatornával készül az ünnepre a Telekom

A TV2 Séf csatorna decemberben kódolatlanul érhető el a Magyar Telekom kínálatában Telekom TV, IPTV és SAT TV előfizetők számára, így a karácsony előtti időszakban érdemes lesz a 7. csatornahelyre kapcsolni. A december a...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA