- Hirdetés -

Ilyen lesz a jövő konyhája

|

- Hirdetés -

Az LG Electronics (LG) két új InstaView okoshűtőt mutat be a 2020-as CES-en: egy különleges Craft Ice jégkészítő technológiával rendelkező készüléket, valamint a második generációs InstaView ThinQ modellt, mely akár a vacsora megtervezését és a bevásárlólista összeállítását is elvégzi helyettünk.

A már jól ismert InstaView technológia lényege, hogy a készülék használója az átlátszó ajtó kinyitása nélkül nézheti meg, mi van a hűtőjében, ám ez az üvegajtó immár egyben kijelző is, amelyen receptek, főzős videók jeleníthetők meg.

A világ első jéggömbkészítő hűtője

Az egyik új LG InstaView hűtő a speciális, beépített jégkészítő technológiájának (Craft Ice) köszönhetően érdemelte ki a 2020-as CES legjobb innovációinak járó díjat. Ez ugyanis a világ első olyan háztartási hűtőgépe, amely gömb formájú jeget képes előállítani. A nagy méret (mintegy 5 cm-es átmérő) és a gömb forma azért lényeges, mert így a jég — a kisebb felületnek köszönhetően — sokkal lassabban olvad el. A készüléket az LG elsőként az Egyesült Államokban kezdi forgalmazni, más piacokra pedig később vezeti be.

Az okoshűtő az élelmiszerkészletet is figyeli

A 2020-as évben az LG csúcskategóriás InstaView hűtőjét is megújítja, mégpedig a ThinQ technológia második generációjának alkalmazásával. A készülékben — beleértve a Door-in-DoorTM ajtót és a frissen tartó fiókokat is — elhelyezett, illetve onnan kivett élelmiszereket továbbfejlesztett vizuális technológiával és mesterséges intelligencia alkalmazásával tartja számon, így valós időben követi nyomon, hogy épp mi áll a felhasználó rendelkezésére. Ezen készletinformációk birtokában az új LG InstaView ThinQ hasznos tippeket tud adni arról, hogy a hűtőben található alapanyagokból milyen ételek készíthetőek. Az okos technológia képes arra is, hogy figyelmeztesse a készülék használóját, ha éppen valamelyik élelmiszer már fogyóban van és egyben fel is ajánlja, hogy időben megrendeli az utánpótlást.

Az új LG InstaView átlátszó üvegajtaja nem csak arra jó, hogy az ajtó kinyitása, így a hideg levegő kiengedése nélkül nézhetik meg a felhasználók, hogy mi van a hűtőben. A panel ugyanis egy 22 colos kijelzőként is funkcionál, így a beépített wifi-kapcsolat révén az interneten könnyen, külön okostelefon vagy tablet használata nélkül lehet rákeresni receptekre, főzős videókra.

Terméktámogatás LG módra

A CES-en debütáló mindkét modell a Proactive Customer Care szolgáltatással érkezik. Az LG mesterséges intelligencia alapú megoldásának lényege, hogy a készülékek használói egyrészt személyre szabott támogatást, hasznos tippeket kapnak azért, hogy a lehető leginkább kihasználhassák készülékük tudását, másrészt a rendszer az esetlegesen felmerülő, a készülék optimális működését érintő problémákról is időben értesítést küld. Utóbbira példa, hogy ha a saját működését valós időben monitorozó készülék szokatlan hőmérsékletemelkedést érzékel, akkor erről a ThinQ alkalmazáson keresztül értesítést küld a felhasználónak, ahogyan arról is, ha szükségessé vált a vízszűrő cseréje.

„A 2020-as CES-en azt szeretnénk megmutatni, hogy az LG InstaView hűtőivel és a mesterséges intelligenciával mire lehet képes a jövő konyhája” — mondta Dan Song, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Korszerű technológiánk az unalmas fehér dobozokat olyan izgalmas gépekké teszi, amelyek egyedi jeget készítenek, megtervezik a vacsorát és még a bevásárlólistát is összeállítják. Az LG legfejlettebb, ThinQ okosplatformot használó hűtőit azok számára fejlesztettük ki, akik értékelik, ha segítséget kapnak a konyhai munkákban.”

A 2020-as CES látogatói január 7. és 10. között maguk is megismerkedhetnek az LG legújabb InstaView hűtőivel Las Vegasban, a 2020-as CES-en, a Convention Center központi csarnokának #11100-as standján. Az LG CES-hez kapcsolódó bejelentéseit az #LGCES2020 hashtag alatt, a közösségimédia-felületeken követhetik az érdeklődők.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így használd okosan a mobilod

Elfogyott a mobilnetünk, lemerült a készülék vagy éppen a vízállósági teszten bukott el a mobilunk? Az okostelefonok korában már nem kérdés, hogy a mobilunk egyszerre az utazási irodánk, a beszállókártyánk, a fényképezőgépünk, a térképünk...

Keveset tesznek a fenntarthatóságért a magyar vállalatvezetők

A magyar vállalatvezetők zöme fontosnak tartja a környezeti fenntarthatóság követelményét – de csak kevesen tesznek is érte eleget. Általában akkor foglalkoznak a környezeti problémák megoldásával, ha az közvetlen működési haszonnal is jár. A legnagyobb...

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Ünnepel a Mozi+

Július 11-én hatodik születésnapját ünnepli a Mozi+, a TV2 Csoport első filmcsatornája. A közkedvelt kábelcsatorna, amely a nap 24 órájában garantál felhőtlen szórakozást az egész család számára, már indulása első hetén is sokakat vonzott...

Tippek a zöld fesztiválozáshoz

Itt a nyár, dübörögnek a partik, élvezzük az életet - és persze fogyasztunk. A fesztiválok sajnálatos velejárója a zöldterületek amortizációja, a növényzet károsítása, a sok műanyag és a temérdek szemét. Összeszedtük, hogy lehet egy...

Megéreztük az inflációt: ezen spórolnak a magyarok

Magyarországot is magába foglaló régiós felmérés készült a Publicis Groupe megbízásából arról, hogyan változnak az emberek fogyasztási szokásai az erősödő inflációs környezet hatására az egyik leggyakrabban vásárolt kategóriában, a fogyasztói csomagolt áruk (CPG) kategóriájában....

Hosszabbít a Hypewriter, még várják a sorozatötleteket

Július 20-ig meghosszabbítja a jelentkezési időszakot a Hypewriter – nemzetközi sorozatötlet pályázat. Az immár negyedik alkalommal megvalósuló verseny célja, hogy felkutassa a legeredetibb, vadonatúj tévésorozat-ötleteket és tehetséges alkotóikat. A nyertes díjazása 10000 euró, valamint...

Kevesebb innovációt terveznek a hazai vállalkozások

Csökkent az új terméket vagy szolgáltatást tervező magyar cégek aránya, mindössze 27 százalék rukkolna elő ezzel a következő egy évben. A tervezett innovációk közül viszont több az új vagy jelentős mértékben továbbfejlesztett háttérfolyamatban gondolkozó...

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max. A streaming szolgáltató tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD) egy nagyobb átszervezés részeként döntött így, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább nőtt az informatikusok bére

Továbbra is tarolnak a fizetések az informatikai szektorban hazánkban és nemzetközi szinten egyaránt. A COVID-19 hatása az IT munkaerőpiacot is elérte, munkaerőhiány és bérnövekedések figyelhetők meg világszerte. A Bluebird piaci körképe.Az elmúlt két év...

Így használd okosan a mobilod

Elfogyott a mobilnetünk, lemerült a készülék vagy éppen a vízállósági teszten bukott el a mobilunk? Az okostelefonok korában már nem kérdés, hogy a mobilunk egyszerre az utazási irodánk, a beszállókártyánk, a fényképezőgépünk, a térképünk...

Keveset tesznek a fenntarthatóságért a magyar vállalatvezetők

A magyar vállalatvezetők zöme fontosnak tartja a környezeti fenntarthatóság követelményét – de csak kevesen tesznek is érte eleget. Általában akkor foglalkoznak a környezeti problémák megoldásával, ha az közvetlen működési haszonnal is jár. A legnagyobb...

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Ünnepel a Mozi+

Július 11-én hatodik születésnapját ünnepli a Mozi+, a TV2 Csoport első filmcsatornája. A közkedvelt kábelcsatorna, amely a nap 24 órájában garantál felhőtlen szórakozást az egész család számára, már indulása első hetén is sokakat vonzott...
- Hirdetés -

Don't Miss

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

Tippek a zöld fesztiválozáshoz

Itt a nyár, dübörögnek a partik, élvezzük az életet - és persze fogyasztunk. A fesztiválok sajnálatos velejárója a zöldterületek amortizációja, a növényzet károsítása, a sok műanyag és a temérdek szemét. Összeszedtük, hogy lehet egy...

Egyre több vállalat keres fenntarthatósági szakértőt

Egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság vállalati szinten is, ami már a munkaerőpiacon is mutatkozik. Itthon is keresnek fenntarthatósági szakértőket és tanácsadókat, a jövőben pedig még több ilyen állás várható. Ez két kihívást is...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....