- Hirdetés -

Ilyen nézettséggel tért vissza Az Árulók

|

A 18-49 éveseknél és főműsoridőben – szűk előnnyel – nyerte a hetet az RTL, de a többi célcsoportnál a TV2 végzett az élen. Az RTL-t nagyban segítette, hogy egész jó nézőszámot hozott Az Árulók. A két csatorna hétvégi nagyszabású műsorai nagyon különbözően teljesítettek az egyes korosztályoknál.

Egy héttel ezelőtt még arról írtunk, hogy a TV2-nek minden célcsoportnál kényelmes előnye volt. A múlt héten már szorosabban alakult a nézettségi verseny. A célcsoportok többségénél a TV2 végzett az élen, a kivételt a főműsoridő és a 18-49 évesek jelentették, ahol az RTL 14,7 százalékos, a TV2 14,5 százalékos heti közönségarányt hozott össze, azaz mindössze 0,2 százalékpontot tett ki a különbség. A 18-59 éveseknél a TV2-é volt a főműsoridő, 1,2 százalékpont előnnyel.

Az egyes napokat külön nézve a 18-49 éveseknél kedden, szombaton és vasárnap nyerte meg az RTL a főműsoridőt, míg a többi napon a TV2 ért el magasabb share-t. A 18-59 éveseknél a hétfőtől péntekig a TV2, szombaton és vasárnap az RTL nyert. A teljes lakosságnál pedig minden este a TV2-é volt. Komplett csatornaportfóliók terén minden összevetésben jobb eredményt produkált a TV2 Csoport.

Még egy apró érdekesség: rendhagyó módon, teljes napon a 18-49 és a 18-59 évesek között is beverekedte magát a Top 10 csatorna közé az ID (Investigation Discovery). A Warner Bros. Discovery csatornája a 18-49 éveseknél 1,3 százalékos, a 18-59 éveseknél 1,4 százalékos heti share-t ért el.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 39. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,9 19 14,5
RTL 14,7 13,1 14,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 39. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,5 13,7 10,7
RTL 8,8 8 8,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,2 26,4 24,4
RTL Magyarország 19,3 16,9 19,3
AMC Networks 5,3 5,2 5,1
MTVA 4,1 8,8 3,3
Network4 4,1 5,3 2,8
Warner Bros.Discovery 3,4 3,6 3,0
Antenna Entertainment Group 3,1 2,5 2,8
Paramount Global 2,5 2,2 3,2

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,9% / 14,4% (17,8% / 14,9%)
Tények Plusz – 13,8% / 11% (14,5% / 12,7%)
Ázsia Expressz – 18% / 16,7% (18,5% / 18,5%)
A Kísértés – 14,4% / 15,6% (13,7% / 15%)

RTL
Híradó – 17,2% / 13,7% (18,5% / 15,6%)
Fókusz – 12,9% / 11,9% (11,5% / 10,1%)
Az Árulók – 16,1% / 17,3%
Házasodna a gazda – 10,6% / 9,9% (korábbi héten a Kabát FC: 5,7% / 5,3%)

Az Árulók tavaly az RTL egyik sikerműsorának számított. A második évad 12 epizódját heti 4 részenként adják le, így el lehet húzni három hétre a szériát. Majd utána elvileg jön a civil szereplős évad is. Ahogy a fentiekből látható, Az Árulók hozta azt, amit várni lehetett tőle, még úgy is, hogy erős ellenfelet kapott. A kereskedelmi célcsoportnál nagyon hasonlóan teljesített Az Árulók és az Ázsia Expressz.

Szintén visszatérő műsor volt az RTL-en a Házasodna a gazda. A Kabát FC-hez képest kiugróan jól teljesített, viszont a csatornaátlagot nem sikerült megugrania, hiába kapott erős felvezetőműsort. Pénteken a Fort Boyard nem teljesített valami jól, a 18-49 és a 18-59 éveseknél is 10,6 százalékot tett ki a műsor share-je.

Szombaton az X-Faktor a 18-49 éveseknél 27,1 százalékos, a 18-59 éveseknél 25,4 százalékos, a teljes lakosságnál 19,4 százalékos közönségarányt hozott. Ugyanennél a három célcsoportnál a Sztárban Sztár All Stars 14,6 százalékot, 16,5 százalékot és 23,1 százalékot ért el. Azaz folytatódott, amit a korábbi hetekben láthattunk: a 18-49 éveseknél nagy előnnyel nyert az X-Faktor, viszont a teljes lakosságnál a Sztárban Sztár All Stars produkált jobb számokat.

A Sztárbox (összevonva nézve az első és a második részt) a 18-49 éveseknél 18,9 százalékot, a 18-59 éveseknél 17,5 százalékos, a teljes lakosságnál 14 százalékot produkált. A Megasztár ugyanezeknél a célközönségeknél 18,2 százalékot, 20,4 százalékot és 22,8 százalékot ért el. Tehát a 18-49 éveseknél a Sztárbox, a 18-59 éveseknél és a 4+-nál a Megasztár szerepelt jobban.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a múlt hét legnézettebb műsora az X-Faktor volt 363 ezres és 493 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál a Megasztár végzett az élen, ami 955 ezer nézőt vonzott.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 493 908 25,4
MEGASZTÁR TV2 438 470 20,4
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 369 674 19,0
SZTÁRBOX RTL 357 512 17,5
AZ ÁRULÓK RTL 319 140 16,5
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 300 062 16,5
HÁZON KÍVÜL RTL 297 262 15,5
A KÍSÉRTÉS TV2 265 236 16,1
HÍRADÓ RTL 255 389 15,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 235 851 12,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
MEGASZTÁR TV2 955 432 22,8
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 877 812 22,3
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 837 484 23,1
X-FAKTOR RTL 758 027 19,4
TÉNYEK TV2 661 243 18,9
HÍRADÓ RTL 632 842 23,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 609 851 18,4
HÁZON KÍVÜL RTL 607 647 15,4
SZTÁRBOX RTL 541 169 14,0
AZ ÁRULÓK RTL 492 182 12,9

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 363 394 27,1
MEGASZTÁR TV2 266 980 18,2
SZTÁRBOX RTL 265 592 18,9
AZ ÁRULÓK
RTL 231 898 18,3
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 227 782 17,4
A KÍSÉRTÉS TV2 199 381 17,6
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 181 692 14,6
HÁZON KÍVÜL RTL 173 201 13,7
HÍRADÓ RTL 147 578 13,3
FÓKUSZ PLUSZ RTL 137 831 12,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...