- Hirdetés -

Ilyen volt az E-Commerce Day

|

- Hirdetés -

Ismert előadók, a hazai e-kereskedelmi piac meghatározó személyiségei és nagy érdeklődés – többek között ezek jellemezték a Mindshare médiaügynökség által rendezett október 16-i E-Commerce Day konferenciát, amit nem hagyott ki a Marketing&Media magazin szerkesztősége sem.

A hazai és nemzetközi előadókat felsorakoztató konferencia központi témája – ahogy a neve is sejteti – az e-kereskedelmi szektorra jellemző trendek és jövőbeli megoldások, lehetőségek kérdésköre volt. A rendezvényközpont nagytermét megtöltötték a különféle szempontból a témában érdekelt szereplők, többek közt FMCG-vállalatok képviselői vagy e-kereskedelmi cégek munkatársai.

Lunczner Ádám, a szervező médiaügynökség chief media directora, egyben a konferencia ötletgazdája és főszervezője szerint az esemény megszervezésének a célja az volt, hogy „egy a szokásostól eltérő, innovatív megközelítésű szakmai konferenciát alkossunk egy aktuális téma kapcsán, ahol az edukációé a főszerep”. Ezt a célt tapasztalt szakmai előadók által tartott prezentációk során valósította meg az E-Commerce Day konferencia.

 

 

Az elsőt a GKI Digital vezető tanácsadója, Madar Norbert tartotta, amely egy átfogó és részletekbe menő összefoglalás volt az e-kereskedelmi szektor helyzetéről. Rengeteg adat, összefüggés, ranglista és érdekes kérdések mellett a perszonalizáció mint jelenség kérdéskörét járta körbe. Elisabeth Menze a Mindshare londoni központjából érkezett, és mint digital consulting lead, az Amazonról tartott előadást. A cég piacra lépéséről és az általa alkalmazott stratégiákról beszélt, kihangsúlyozva a sikertényezőket, illetve ezek alapján fogalmazott meg tanácsokat az e-kereskedelmi szereplők mellett az FMCG-vállalatok számára is.

A délelőtti blokkot Michał Żyliński zárta, aki a Google-tól érkezett a konferenciára, és a Google Cloud-megoldásokat szemléltette. Ezeket a különféle metódusokat olyan vállalatokon keresztül mutatta be, amelyek sikeresen beépítették ezt a felhőalapú rendszert a mindennapi működésükbe, de az általános működési logikát, irányelveket is bemutatta a közönségnek.

Az állófogadásos ebédet és a kávészünetet követő játék során a három legpontosabban és leggyorsabban válaszoló ajándékcsomagot kapott a partnerek felajánlásának köszönhetően.

Draskovits Tímea, az Adevinta listing sales vezetője kezdte a délutáni előadásokat, aki Magyarország vezető e-kereskedelmi portfóliójánál szerzett tapasztalatait osztotta meg a közönséggel, szintén sok adattal és kimutatással alátámasztva. A portfólióhoz tartozó oldalakat érintő sajátosságok és stratégiai tervek mellett a toborzás témaköre kapott nagy szerepet az előadásában.

 

 

Őt követte Vernyik Imre, a MediaCompass ügyfélkapcsolati vezetője által tartott, a tévé és az online konverziók kapcsolatát bemutató előadása. A prezentációját, amely egy nagyon komoly kutatásra épült, részletes grafi konokkal illusztrálta a statisztikai összefüggések és számítások könynyebb megértése érdekében. Szalai Dávid, a házigazda Mindshare Head of SEM vezetője a Google Smart bidding licit stratégiát mutatta be, majd a márkaoldalaknak a felhasználók vásárláshoz vezető útja során betöltött szerepéről beszélt. A konverziók méréséről fogalmazott meg ajánlásokat az értékes felhasználók felismerése érdekében.

A konferencia utolsó előadását Deák Árpád, az Emarsys revenue directora tartotta, aki az automatizált személyre szabás megtartásra és forgalomnövelésre kifejtett hatását mutatta be sikeres e-kereskedelmi cégek példáján keresztül. Az utolsó programpont egy kerekasztal-beszélgetés volt, amelyen a hazai e-kereskedelmi szektor meghatározói vettek részt: Bányász Lívia az Unilevertől, Szomolányi Márk az Auchantól, Palocsay Géza az Adevintától, Hunyady Beatrix az Euronicstól, Madar Róbert a GKI Digitaltól, Fürjes Ádám a Rossmanntól. A résztvevők Lunczner Ádám vezetésével a hazai e-kereskedelmi szektort érintő célokról, változásokról vitatták meg nézőpontjaikat. Mind a kerekasztal résztvevői, mind a hallgatóság rengeteget tanulhatott az e-kereskedelmi szektor szereplőinek eltérő nézőpontjából, tapasztalataiból. Összességében egy hasznos konferencián vettünk részt és sok tudással gazdagodtunk a hazai és nemzetközi előadóktól.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...

77% of marketers to spend more on online video in 2022

https://www.warc.com/content/feed/77-of-marketers-to-spend-more-on-online-video-in-2022/en-GB/5030

Jeff Bezos’ Earth Fund commits another $443 million to climate justice and conservation

https://www.theverge.com/2021/12/6/22821102/jeff-bezos-earth-fund-443-million-grants-climate-justice-conservation

Exclusive: SEC probes Tesla over whistleblower claims on solar panel defects

https://www.reuters.com/markets/commodities/exclusive-sec-probes-tesla-over-whistleblower-claims-solar-panel-defects-2021-12-06/

Saját ruhamárkával rukkolt elő az élsportoló

Ligetvári Patrik régóta dédelgetett álma volt egy saját kollekció, amelyben a hozzá hasonló, magas testalkatúak is megtalálják a számukra kényelmes, egyedi darabokat.Bár örökös első helyet foglal el Ligetvári Patrik életében a kézilabda, egy régi...
X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége sem volt olyan erős tavaly július óta, mint a múlt...

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...

77% of marketers to spend more on online video in 2022

https://www.warc.com/content/feed/77-of-marketers-to-spend-more-on-online-video-in-2022/en-GB/5030

Jeff Bezos’ Earth Fund commits another $443 million to climate justice and conservation

https://www.theverge.com/2021/12/6/22821102/jeff-bezos-earth-fund-443-million-grants-climate-justice-conservation

Exclusive: SEC probes Tesla over whistleblower claims on solar panel defects

https://www.reuters.com/markets/commodities/exclusive-sec-probes-tesla-over-whistleblower-claims-solar-panel-defects-2021-12-06/
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA