- Hirdetés -

Ilyen volt Magyarország első női csúcstalálkozója

|

- Hirdetés -

Lezajlott Magyarország első női csúcstalálkozója, a Tudatos Nők Napja. Közel 300 vendég gyűjt össze, hogy egy inspiráló napot töltsenek el a fejlődés jegyében, ahol példaképektől tanulhattak és választ kaphattak nemcsak az üzleti, de a személyes, globális, társadalmi kihívásaikra is.

2024.05.16-án megrendezték a Tudatos Nők Napját, Magyarország első női csúcstalálkozóját, a női edukáció, a nők tudatosságra ösztönzése és a szemléletváltozás jegyében. A belváros egyik legszebb felújított történelmi épületében, a Kozmo Luxury Hotelnek otthont adó egykori Távközlési Palotában megrendezésre kerülő egésznapos eseményen és díjátadón hazánk neves üzleti- és közismert médiaszemélyiségei gyűlnek össze egy közös értékrend mentén, és töltöttek el egy teljes napot a fejlődés és inspiráció szellemében – az alapoktól a mesterfogásokig.

„A cél inspirálni másokat ezzel az eseménnyel, de nem a klasszikus üzleti női rendezvények eddig megszokott módján, hanem teret engedni olyan kérdésköröknek is, mint pl. fizikai-mentális jólét, női működés, örökölt sorsunk, sikeres párkapcsolat.” – mondta el dr. Orosz Cintia, az esemény ötletgazdája.

Neves előadók, izgalmas témák

A nap során sikeres nők, női vezetők történetei inspiráltak és adtak iránymutatást saját céljaink és álmaink megvalósításához. Nagyon színes és átfogó beszélgetések voltak, az örökölt sors, a karrier, az egészség, a sport, a pénzügyeink, az állatvédelem, a reziliencia területén. Nagy sikert aratott a Férfi szemmel panel, ahol valódi nézőpontok ütköztek, milyen is egy Tudatos Nő.

Az eseményen ott volt:

Pistyur Veronika, Rubint Réka, Illés Fanni, Kiss Virág, Békési Brigitta, Freddie- Fehérvári Gábor, Gregor Bernadett, Drávucz Rita, Köllő Babett, Zsiga Melinda, Túróczi Réka Oczella Eszter, Erdélyi Nikolett, Túróczi Réka, Chris Parker, Dr.Orosz Cintia, az üzleti élet kiemelkedő szereplői közül Buday-Kollárik Tímea, Egyházi Nikolett, Juhász-Váczi Heni, Balázs Ildikó, Beke Zsuzsanna, Várhelyi Bernadette, Martonosi Edit, Csereklei Zoltán, Bara Ágnes, Ódorné Angyal Zsuzsanna, Fábri Ágnes, G. Kiss Orsolya, Nagypál Mónika, Forray Niki, Sarbó Gergő.

A Tudatos Nők Napja az első rendezvény, ahol a fiatal Tudatos Nagykövetek, találkoznak az idősebb generáció példaképeivel. Sávolt Karolina, Tóth Maja, Schobert Lara, Tóth Gréta Hanna. Csodálatos volt látni, hogyan gondolkodnak már fiatalon, és azt is, mit jelentett számunkra pl. egy Rubint Rékával való találkozás.

„A mi időnkben nem volt ilyen lehetőség, hogy a fiatalok találkozhattak a példaképeikkel, egy ilyen felületen. Nem volt rá lehetőség, hogy kapcsolódjunk, ez óriási dolog, hogy egy ilyen megteremtődött. Büszke vagyok Larára, ahogy megnyilvánul, amit képvisel.

A Tudatos Nők Napjának missziója és víziója még jobban beigazolódott, csakis a tudatosabb élettel, információkkal tudunk egy boldogabb életet élni és egy jobb, boldogabb szemléletű Magyarországot teremteni. A nő, az anya a család motorja. Ha a nő tudatos és ismereteket szerez, azt a tudást adja át már a gyermekének és környezetének.

Az esemény fővédnöke, Koncz Zsófia energiaügyi miniszterhelyettes asszony személyesen is jelen volt, és megosztotta tapasztalatait a munka-magánélet egyensúlyáról.

Díjátadás a társadalmi hasznosság figyelembevételével

Külön öröm volt a jelenlévőknek, hogy az esti díjátadón, maga személyesen adta át a díjat az ’Év Tudatos Nőjének’, Patzauer Évának, a Csodalámpa Alapítvány alapítójának, aki életveszélyben lévő gyermekek kívánságait teljesíti.

Az ’Év Fiatal Tudatos Nő díjat’ Tóth Maja kapta, aki 14 évesen Könyvklubjával inspirálja a fiatalokat az olvasásra. A Nemzetközi Külön Díjat, Nagypál Mónika, a Netrisk HR vezetője kapta. Állatvédelmi különdíjat kapott Vidra Betty. Az Elkötelezettnek lenni különdíjat Rubint Réka kapta, aki meghatódva vette át a díjat. A Leginspirálóbbnak lenni különdíjat Erdélyi Nikolett, a nikolett.com alapítója kapta, az üzleti különdíj pedig dr. Bozóky Anitához (MVM) került.

Az elismerések átadása a rendezvény egyik csúcspontja volt, mely ünnepélyes keretet biztosított a rendezvény misszójához. Különleges élmény volt Szikszai Péter énekes produkciója, Csórics Balázs verselése, és a SikkMeUp ruhakölcsonző bemutatója a fenntarthatóság jegyében az épület ikonikus lépcsőházában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Izgalmas és megosztó történetek a képernyőn

Az AMC Networks International Central and Northern Europe kötelékébe tartozó Spektrum ősszel két saját gyártású produkciót is képernyőre tűz, amelyek forgatásai elkezdődtek. Gyakran parázs vitát kiváltó, a magyar hegymászók sikeres csúcstámadásait, sajnos sokszor...

Így gyorsítana a Huawei

Ismét megrendezték a Huawei Tech4Value – ICT Day konferenciáját, amelyen a legújabb az oktatást, közlekedést, közigazgatást érintő digitalizációs folyamatokról esett szó. Az eseményt Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter nyitotta meg, de felszólalt többek...

Újabb magyar sikerek Cannes-ban

Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az idei Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett, és már...

Közel 3 milliárd forintnyi támogatás az új magyar akciófilmnek

A Honvédelmi Minisztérium szakmai támogatásával különleges katonai hadműveletről készül akciófilm, amely 2025-ben érkezhet a mozikba. A filmhez a Nemzeti Filmintézet 1,7 milliárd forintos támogatást nyújt, egyedi kormányhatározat alapján pedig további 1,067 milliárd forintnyi támogatást...

Ki nyeri az EB-t? – Így tippel Knapcsek Katalin és Pajor Attila

Az idei év egyik legnagyobb sporteseménye a németországi foci EB, az mmonline.hu pedig a focit kedvelő kommunikációs szakembereket, menedzsereket kért fel, hogy tippeljenek a győztesre és a magyarok teljesítményére. Sorozatunk negyedik részéből kiderül, hogy...

Ezek a felújított mobilok a legnépszerűbbek most

A nyaralási szezon és az iskolai tanév vége közeledtével itthon is átalakultak az felújított eszközök piacának trendjei a Rejoynál. A legújabb Apple-készülék, a tavaly szeptemberben debütált iPhone 15 nem csupán elérhető a cég kínálatában,...

Ősszel érkezik a népszerű sorozat folytatása

A Daryl Dixon első évadának tavaszi magyarországi premierjét követően a hazai rajongóknak nem kell sokat várniuk, hogy újra találkozhassanak kedvenc szereplőikkel. A Norman Reedus és Melissa McBride főszereplésével készülő The Walking Dead: Daryl Dixon...

Így használhatjuk biztonságosan a mobilunkat külföldön

Egy uniós rendelet szabályainak köszönhetően ma már szinte korlátok nélkül használhatjuk mobiltelefonunkat az Európai Gazdasági Térség (EGT) országaiban – mintha csak otthon lennénk. A fogyasztói tudatosság azonban továbbra is elengedhetetlen: figyelmetlenségből akár több millió...

Térképre tették a szingliket

247 ezerről csaknem 299 ezerre nőtt a 20–49 éves szinglik száma hazánkban 2011 és 2022 között a két legutóbbi népszámlálás adatai szerint. A szinglik döntő többsége a 20-as és a 30-as éveikben jár, a...

Nagy változás az OMV kutakon

Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új, modern megjelenést kap Közép-Kelet-Európában. Az arculatváltás teljes folyamata 7 ország mintegy 1000 töltőállomásán történik meg a következő 3 évben.Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján:...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az űrbe vágynak a gyerekek

Ki ne akart volna kiskorában űrhajós lenni? Ez az álom valójában csak keveseknek vált eddig valóra és a tudomány jelenlegi állása szerint a világűr 96 százaléka továbbra is felfedezésre vár. A LEGO Csoport új...

Izgalmas és megosztó történetek a képernyőn

Az AMC Networks International Central and Northern Europe kötelékébe tartozó Spektrum ősszel két saját gyártású produkciót is képernyőre tűz, amelyek forgatásai elkezdődtek. Gyakran parázs vitát kiváltó, a magyar hegymászók sikeres csúcstámadásait, sajnos sokszor...

Így gyorsítana a Huawei

Ismét megrendezték a Huawei Tech4Value – ICT Day konferenciáját, amelyen a legújabb az oktatást, közlekedést, közigazgatást érintő digitalizációs folyamatokról esett szó. Az eseményt Hankó Balázs kulturális és innovációs miniszter nyitotta meg, de felszólalt többek...

Újabb magyar sikerek Cannes-ban

Arany oroszlánt érdemelt ki a cannes-i reklámfesztiválon a Havas Düsseldorf „The big shake up” kampánya, amelyben jelentős szerepet vállalt az Umbrella Collective is. Az idei Cannes Lions-ra közel 27 ezer nevezés érkezett, és már...

Közel 3 milliárd forintnyi támogatás az új magyar akciófilmnek

A Honvédelmi Minisztérium szakmai támogatásával különleges katonai hadműveletről készül akciófilm, amely 2025-ben érkezhet a mozikba. A filmhez a Nemzeti Filmintézet 1,7 milliárd forintos támogatást nyújt, egyedi kormányhatározat alapján pedig további 1,067 milliárd forintnyi támogatást...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...