- Hirdetés -

Ilyenek a fesztiválozók

|

Fejből tudod a fesztivál teljes menetrendjét? Tudod, hol lehet feltölteni a mobilod, esetleg te vagy az, aki mindig tudja, hol lehet a legjobbakat enni? A nyári fesztiválszezonnal megérkeztek azok a különleges és színes személyiségek is, akikkel ilyenkor együtt bulizunk, legyen szó a legnagyobb partiarcokról vagy a mindent (is) tudó rutinos fesztiválozókról, akik már 20 éve is az első sorban tomboltak. Most megmutatjuk, kik azok, akikkel gyakran összefuthatsz Európa egyik legsokszínűbb fesztiválján, a Szigeten – ráadásul a Yettel jóvoltából most még napijegyet is nyerhetsz.

A rutinos

Te vagy az, aki tudja, melyik standnál lehet a legjobb ajándékokat szerezni, hol van a legrövidebb mosdósor és hogyan lehet bejutni a koncert legelső sorába, vagy akár a backstage-be. A biztonsági őröket keresztnéven szólítod, a mobiltöltő ponton több örök barátságra tettél már szert, és ha keresnek, hogy merre vagy, rutinosan egy-egy emlékkel válaszolsz: „a sátor, ahol tavaly color party volt", „ahol múltkor csak sültkrumplit ettünk". Nem esel bele abba a hibába, hogy véletlenül túl sok pénzt adsz ki egy hamburgerért, feleslegesen cipeled magaddal a mobiltöltődet vagy éppen lemaradsz egy izgalmas koncertről, mert épp a fesztivál másik felén vagy. Már nem törekszel a feltűnő fesztiválviseletre, inkább legyen kényelmes és egyszerre praktikus minden időjárásban – hiszen bármikor jöhet kánikula vagy zivatar.

Az újonc

Életed első fesztiválja, vagy éppen csak első Szigete, és száz százalékban meg akarod tapasztalni az élményt. Testfestés, színes haj, játékkarkötők, strasszkövek, felfújható gumiállatok – bátran kipróbálod az aktuális partidivatot és nem félsz a túlzásoktól. Meg szeretnél élni minden fesztiválélményt, szívesen próbálod ki az összes játékot a standnál, szelfizel az ikonikus helyszíneken, óriáskerekezel és előre bejelölöd magadnak, milyen sorrendben fogsz részt venni az összes létező koncerten. Jó barátságot ápolsz a rutinossal, aki eligazít téged ebben az útvesztőben.

A streamer

Egy fellépő fröccsözik inkognitóban, meglepetés tűzijáték a koncert végén, táncpárbaj egy dinóval vagy videók végtelen sorozata: ha valaki, te minden eseményt dokumentálsz a fesztiválokon, és a mobilod mindig kéznél van. A hálózati lefedettséget már jó előre ellenőrzöd, három percenként váltogatod a lokációdat, és ha éppen keresnek a barátaid, csak egy SMS-t vagy képet küldesz arról, hogy „Nagyszínpad", „Yettel Colosseum" vagy „Gasztrokert", de persze már napokkal korábban beállítottad a mobilodon, hogy a többiek láthassák az aktuális tartózkodási helyedet. Ráadásul azonnal streameled, ha éppen bármi izgalom történik – mindeközben te is átéled az élmények áradatát, és végül úgyis minden barátod a te fotóidat vagy videóidat fogja repostolni.

A digitális detoxos

Mottód, hogy „mindig legyél jelen". Szeretnéd a fesztivál minden percét megélni, épp ezért mindenféle okoseszköz nélkül érkeztél, a nyomógombos telefonod is csak 10 százalékon van, és a vészhívásokra tartogatod. Szeretnéd megismerni a fesztivál és az oda látogatók lényét, mélységét; nem félsz kipróbálni olyan extrémebb élményeket, mint a tűzön járás vagy a bungee jumping; a frissen kötött barátságaid pedig a jelennek szólnak, nem a későbbi like-okról. A fesztivál után persze egyből visszakapcsolódsz a social mediába, és nézegeted, hol taggeltek be, illetve elkéred a streamer típusba tartozó barátodtól az összes képet és videót.

A gasztrohős

Ki mondta, hogy a fesztiválozás kizárja, hogy jókat együnk a hot-dogon és a retro burgeren túl? Szakértőként mindig tudod, hol találod a legjobb áron a kulináris különlegességeket, örömmel próbálod ki a külföldi konyhákat, a kis főzdék söreit, vagy kifejezetten törekedsz a felelős fogyasztásra - ráadásul nem mulasztod el ezeket megosztani másokkal is (#mutimiteszel). A véleményednek hangot is adsz, mindig lelkesen értékeled és pontozod ezeket a környezetednek és az online térben is. Legyen a kísérőd vegetáriánus, gluténmentes, vegán, tudod, hogy hol találja meg a neki való fogást. És persze te vagy az első, aki két koncert között megkérdezi, hogy „nem akarunk valamit enni?”.

Bármelyik fesztiváltípusba is tartozol, a lényeg, hogy érezd jól magad és élvezd minden pillanatát. Ha még nincs jegyed és szeretnél bulizni, most esélyed van napijegyet nyerni a Szigetre a fesztivál hivatalos telekommunikációs partnerétől.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...