- Hirdetés -

Ilyenek az új iPhone-ok

|

- Hirdetés -

Kedd este az Apple bemutatta az iPhone-ok új generációját, a virtuális eseményen négy új modell debütált. Valamennyi készülék 5G-képes, változtattak a dizájnon és tovább javítottak a fotózási lehetőségeken.

A legújabb, 2020-ban bemutatott iPhone csúcsmodellek évek óta a legnagyobb változást hozták el az Apple telefonok között. A megszokottakkal ellentétben, idén nem három, hanem mindjárt négy készüléket mutattak be, amik között jelentős a méretbeli különbség, így mindenki könnyedén megtalálhatja a neki tetsző modellt – derül ki a Phonebox összeállításából.

2020-ban az Apple szakít a már megszokottnak mondható lekerekített okostelefon dizájnnal és ismét a négyzetes kialakításra tér vissza, ahogy azt a korábbi iPhone 5 és iPhone 4 modellek esetében láthattuk. A jelenlegi élvonalban elhelyezkedő gyártók készülékei között egy hasonló dizájnnal ellátottat sem találunk, éppen ezért egy üde színfolt lett különleges kialakításával és új színeivel az okostelefonok között.

A szerényebb árcédulával rendelkező iPhone 12 és iPhone 12 Max, 5.4inch, illetve 6.1 inch-es Super Retina OLED kijelzővel szerelt készülék lett. A drágább prémium szegmensbe érkező iPhone 12 Pro és iPhone 12 Pro Max készülékek pedig 6.1inch és 6.7inch-es méretben kerülnek a boltok polcaira előreláthatólag október első hetében – írja beszámolójában a Phonebox.

Az iPhone 12 és iPhone 12 Mini 12 megapixeles széles látószögű és 12 megapixeles ultaszéles látószögű kamerával érkezik, valamint nagyobb rekesszel, ami 20%-al jobb teljesítményt nyújt rossz fényviszonyok között, az iPhone 11 kamerájához képest. Az iPhone 12 Pro 12 megapixeles széles látószögű, 12 megapixeles ultraszéles látószögű kamerát és egy 12 megapixeles telefotó kamerát kapott, ami négyszeres optikai zoom-ra képes. Az iPhone 12 Pro Max a Pro modellen felül kapott egy LIDAR szkennert is, amivel a fotózni kívánt tárgyak mélységét és távolságát képes megállapítani, aminek köszönhetően sokkal valósághűbb képeket készíthetünk és sokkal gyorsabb auto fókuszt kapunk.

Az új készülékek tartozékait tekintve az Apple sok vásárló szempontjából megkérdőjelezhető lépéseket tett az elektronikai hulladék csökkentésének jegyében. Idén a mobiltelefon gyártók közül elsőként nem minden modell mellé kerülnek töltők a dobozokba, csupán a már jól megszokott Lightning kábelek. Ezzel a lépéssel akarja csökkenteni a gyártó a termékei ökológiai lábnyomát és tartja alacsonyabban a belépő szintű modellek árát.

A gyártó kiemelte, hogy a jelentős dizájn váltás miatt, a régebbi szériás tokok már nem fognak megfelelően illeszkedni a legújabb modellekre, ezért természetesen bemutatásra kerültek az legújabb iPhone telefontokok is. A megújult kollekcióban megtaláljuk az elegánsabb eredeti Apple bőr tokokat, valamint a nagyobb ütésállósággal bíró iPhone szilikon tokokat is, különleges, a készülékekhez illeszkedő színekben.

Az új iPhone-ok az A14 Bionic chippel érkeznek, ami először az okostelefon piacon, a legújabb 5nm-es technológiára épül, ami lehetővé tette, hogy 11,8 milliárd tranzisztor használjanak egy processzor csomagban. Ezzel tovább gyorsítottak a feladatok feldolgozásán, valamint növelték az energiahatékonyságot is. Az Apple bejelentése szerint, az új 6 magos processzora 50%-al gyorsabb bármelyik másik eddigi mobiltelefon processzornál.

Az új iPhone-ok közül a legolcsóbb 299.900 forintba kerül, míg a Pro Max alapára 479.990 forint, de az 512 gigabájtos változatért már 611.990 forintot kell majd fizetni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...