- Hirdetés -

Ilyenek az új iPhone-ok

|

- Hirdetés -

Kedd este az Apple bemutatta az iPhone-ok új generációját, a virtuális eseményen négy új modell debütált. Valamennyi készülék 5G-képes, változtattak a dizájnon és tovább javítottak a fotózási lehetőségeken.

A legújabb, 2020-ban bemutatott iPhone csúcsmodellek évek óta a legnagyobb változást hozták el az Apple telefonok között. A megszokottakkal ellentétben, idén nem három, hanem mindjárt négy készüléket mutattak be, amik között jelentős a méretbeli különbség, így mindenki könnyedén megtalálhatja a neki tetsző modellt – derül ki a Phonebox összeállításából.

2020-ban az Apple szakít a már megszokottnak mondható lekerekített okostelefon dizájnnal és ismét a négyzetes kialakításra tér vissza, ahogy azt a korábbi iPhone 5 és iPhone 4 modellek esetében láthattuk. A jelenlegi élvonalban elhelyezkedő gyártók készülékei között egy hasonló dizájnnal ellátottat sem találunk, éppen ezért egy üde színfolt lett különleges kialakításával és új színeivel az okostelefonok között.

A szerényebb árcédulával rendelkező iPhone 12 és iPhone 12 Max, 5.4inch, illetve 6.1 inch-es Super Retina OLED kijelzővel szerelt készülék lett. A drágább prémium szegmensbe érkező iPhone 12 Pro és iPhone 12 Pro Max készülékek pedig 6.1inch és 6.7inch-es méretben kerülnek a boltok polcaira előreláthatólag október első hetében – írja beszámolójában a Phonebox.

Az iPhone 12 és iPhone 12 Mini 12 megapixeles széles látószögű és 12 megapixeles ultaszéles látószögű kamerával érkezik, valamint nagyobb rekesszel, ami 20%-al jobb teljesítményt nyújt rossz fényviszonyok között, az iPhone 11 kamerájához képest. Az iPhone 12 Pro 12 megapixeles széles látószögű, 12 megapixeles ultraszéles látószögű kamerát és egy 12 megapixeles telefotó kamerát kapott, ami négyszeres optikai zoom-ra képes. Az iPhone 12 Pro Max a Pro modellen felül kapott egy LIDAR szkennert is, amivel a fotózni kívánt tárgyak mélységét és távolságát képes megállapítani, aminek köszönhetően sokkal valósághűbb képeket készíthetünk és sokkal gyorsabb auto fókuszt kapunk.

Az új készülékek tartozékait tekintve az Apple sok vásárló szempontjából megkérdőjelezhető lépéseket tett az elektronikai hulladék csökkentésének jegyében. Idén a mobiltelefon gyártók közül elsőként nem minden modell mellé kerülnek töltők a dobozokba, csupán a már jól megszokott Lightning kábelek. Ezzel a lépéssel akarja csökkenteni a gyártó a termékei ökológiai lábnyomát és tartja alacsonyabban a belépő szintű modellek árát.

A gyártó kiemelte, hogy a jelentős dizájn váltás miatt, a régebbi szériás tokok már nem fognak megfelelően illeszkedni a legújabb modellekre, ezért természetesen bemutatásra kerültek az legújabb iPhone telefontokok is. A megújult kollekcióban megtaláljuk az elegánsabb eredeti Apple bőr tokokat, valamint a nagyobb ütésállósággal bíró iPhone szilikon tokokat is, különleges, a készülékekhez illeszkedő színekben.

Az új iPhone-ok az A14 Bionic chippel érkeznek, ami először az okostelefon piacon, a legújabb 5nm-es technológiára épül, ami lehetővé tette, hogy 11,8 milliárd tranzisztor használjanak egy processzor csomagban. Ezzel tovább gyorsítottak a feladatok feldolgozásán, valamint növelték az energiahatékonyságot is. Az Apple bejelentése szerint, az új 6 magos processzora 50%-al gyorsabb bármelyik másik eddigi mobiltelefon processzornál.

Az új iPhone-ok közül a legolcsóbb 299.900 forintba kerül, míg a Pro Max alapára 479.990 forint, de az 512 gigabájtos változatért már 611.990 forintot kell majd fizetni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Áttörés előtt a magyar online kereskedelem

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A cseh és lengyel mintákat nézve 2-3-szor több webshopot is elbírhat...

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Dunavarsányban terjeszkedik a Dunapack

Közel 20 milliárd forint értékű beruházással Európa egyik legmodernebb csomagolóanyag gyártó üzemét építi a Dunapack Packaging Dunavarsány határában. Az új gyár a körforgásos gazdasági folyamatok egyik legmodernebb mintaüzeme lesz, hiszen közel 90%-ban újrahasznosított papírból...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Drámai projektben a Nemzeti Filmintézet

Fésős András Kelj fel és járj címmel készülő, apa-fia drámájának 450 millió forint gyártási támogatást szavazott meg a Nemzeti Filmintézet (NFI) Filmszakmai Döntőbizottsága.A film szereplőválogatása már elkezdődött, a forgatás jövő év elején indul –...

Áttörés előtt a magyar online kereskedelem

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A cseh és lengyel mintákat nézve 2-3-szor több webshopot is elbírhat...

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

DATA