- Hirdetés -

Ilyenek az új iPhone-ok

|

Kedd este az Apple bemutatta az iPhone-ok új generációját, a virtuális eseményen négy új modell debütált. Valamennyi készülék 5G-képes, változtattak a dizájnon és tovább javítottak a fotózási lehetőségeken.

A legújabb, 2020-ban bemutatott iPhone csúcsmodellek évek óta a legnagyobb változást hozták el az Apple telefonok között. A megszokottakkal ellentétben, idén nem három, hanem mindjárt négy készüléket mutattak be, amik között jelentős a méretbeli különbség, így mindenki könnyedén megtalálhatja a neki tetsző modellt – derül ki a Phonebox összeállításából.

2020-ban az Apple szakít a már megszokottnak mondható lekerekített okostelefon dizájnnal és ismét a négyzetes kialakításra tér vissza, ahogy azt a korábbi iPhone 5 és iPhone 4 modellek esetében láthattuk. A jelenlegi élvonalban elhelyezkedő gyártók készülékei között egy hasonló dizájnnal ellátottat sem találunk, éppen ezért egy üde színfolt lett különleges kialakításával és új színeivel az okostelefonok között.

A szerényebb árcédulával rendelkező iPhone 12 és iPhone 12 Max, 5.4inch, illetve 6.1 inch-es Super Retina OLED kijelzővel szerelt készülék lett. A drágább prémium szegmensbe érkező iPhone 12 Pro és iPhone 12 Pro Max készülékek pedig 6.1inch és 6.7inch-es méretben kerülnek a boltok polcaira előreláthatólag október első hetében – írja beszámolójában a Phonebox.

Az iPhone 12 és iPhone 12 Mini 12 megapixeles széles látószögű és 12 megapixeles ultaszéles látószögű kamerával érkezik, valamint nagyobb rekesszel, ami 20%-al jobb teljesítményt nyújt rossz fényviszonyok között, az iPhone 11 kamerájához képest. Az iPhone 12 Pro 12 megapixeles széles látószögű, 12 megapixeles ultraszéles látószögű kamerát és egy 12 megapixeles telefotó kamerát kapott, ami négyszeres optikai zoom-ra képes. Az iPhone 12 Pro Max a Pro modellen felül kapott egy LIDAR szkennert is, amivel a fotózni kívánt tárgyak mélységét és távolságát képes megállapítani, aminek köszönhetően sokkal valósághűbb képeket készíthetünk és sokkal gyorsabb auto fókuszt kapunk.

Az új készülékek tartozékait tekintve az Apple sok vásárló szempontjából megkérdőjelezhető lépéseket tett az elektronikai hulladék csökkentésének jegyében. Idén a mobiltelefon gyártók közül elsőként nem minden modell mellé kerülnek töltők a dobozokba, csupán a már jól megszokott Lightning kábelek. Ezzel a lépéssel akarja csökkenteni a gyártó a termékei ökológiai lábnyomát és tartja alacsonyabban a belépő szintű modellek árát.

A gyártó kiemelte, hogy a jelentős dizájn váltás miatt, a régebbi szériás tokok már nem fognak megfelelően illeszkedni a legújabb modellekre, ezért természetesen bemutatásra kerültek az legújabb iPhone telefontokok is. A megújult kollekcióban megtaláljuk az elegánsabb eredeti Apple bőr tokokat, valamint a nagyobb ütésállósággal bíró iPhone szilikon tokokat is, különleges, a készülékekhez illeszkedő színekben.

Az új iPhone-ok az A14 Bionic chippel érkeznek, ami először az okostelefon piacon, a legújabb 5nm-es technológiára épül, ami lehetővé tette, hogy 11,8 milliárd tranzisztor használjanak egy processzor csomagban. Ezzel tovább gyorsítottak a feladatok feldolgozásán, valamint növelték az energiahatékonyságot is. Az Apple bejelentése szerint, az új 6 magos processzora 50%-al gyorsabb bármelyik másik eddigi mobiltelefon processzornál.

Az új iPhone-ok közül a legolcsóbb 299.900 forintba kerül, míg a Pro Max alapára 479.990 forint, de az 512 gigabájtos változatért már 611.990 forintot kell majd fizetni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...

A sarki fény is beköltözik a Nyugati téri Mekibe

A látogatók egy varázslatos utazás részesei lehetnek, ahol a rénszarvasszánon utazó Mikulás, angyalkák, mézeskalácsfigurák és karácsonyi fényárban úszó házikók mellett a misztikus és látványos sarki fény is megjelenik.A McDonald’s Nyugati téri egységének egyedi attrakciója,...

Fenntartható magyar márkákat díjaztak

Fenntarthatóságért és környezetvédelemért tett kimagasló erőfeszítésekért díjaztak vállalatokat, kiemelkedő márkákat és személyiségeket december 3-án a GREEN BRANDS regionális Gálán Bécsben, a gyönyörű Niederösterreich Palais-ban, ahol számos magyar márka is elismerésben részesült. Itt derült ki...

Ilyen ajándékokra vágynak a fiatalok

Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak nemet, a Mastercard felmérése szerint a Z generáció számára ezek az ajándékok inkább eszközök, amelyek segítségével elérhetik azt, amire igazán vágynak: az életre szóló...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...