Podcast formában is jelentkezik az RTL-en már több mint 10 éve futó Brandmania, a „Meet the Boss” tematikájú podcast első adásában a magazin műsorvezetője, Simon Krisztián beszélget Noszek Péterrel, a Nestlé Hungária Kft. ügyvezető igazgatójával.
Az RTL egycsatornás televízióként indult, de mára egy multiplatform médiavállalat lett, lineáris csatornái mellett egyre több felületen éri el a nézőket tartalmaival. A streamingplatform, a mobil applikáció és a hírportál után egy új formában készül tartalom: a Brandmania című műsor több mint 10 év és 300 adás után ezentúl podcast formájában is jelentkezik. Az első évadban Simon Krisztián vezérigazgatókat kérdez hivatásról, magánélet és munka egyensúlyáról, jövőképről.
A Brandmania piaci trendekről és a média világáról szól, de a műsor formája nem nyújt lehetőséget elmélyült beszélgetésre, ezért kilépve ennek keretei közül podcast formájában beszélget Simon Krisztián nagyvállalatok top vezetőivel. A podcast a maga nemében egyedülálló, hiszen kötetlen, laza stílusú beszélgetések során ismerhetjük meg nagyvállalatok vezetőinek személyes oldalát, nézőpontjukon keresztül a cégeket, és bennfentes infókat, érdekességeket, jövőbeli terveket tudhatunk meg tőlük.
Az első adásban Simon Krisztián Noszek Péterrel, a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatójával beszélget, akinek karrierje a teniszpályáról indult, majd körbejárta a vállalattal a világot, és hazatérte után megduplázta a cég forgalmát. Simon Krisztián többek között arról kérdezte őt, hogy mi a valós fenntarthatóság, milyen a közép-európai levegő a svájcihoz képest és milyen érzés egy több mint 2500 márkával rendelkező vállalat CEO-jának lenni.
A podcast elérhető a Spotify, a Google és az Apple felületein.