- Hirdetés -

Indulhat a hangolódás az idei BrandFestivalra

|

Megjelent a 2023-as TrendReport, indulhat a hangolódás az idei BrandFestivalra! Júniusban két alkalommal ült össze a trendLAB, hogy elismert hazai szakemberek segítségével elemezzék a legfrissebb tendenciákat vállalatmenedzsment- és marketing területén. A kiadvány 22 trenden keresztül mutatja be napjaink legizgalmasabb és egyben legfontosabb témáit, célja, hogy támogatást és iránymutatást nyújtson a hazai cégeknek, vállalkozóknak.

Ahogy minden évben, idén sem maradhatott el a Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciáját megelőző trendLab. A tanácskozásokon a szakértők ezúttal olyan kérdéseket feszegettek mint: a polikrízis időszaka, az adaptálódás jelentősége, válságreziliens vállalatok építése, a vezetői metakészség, valamint az ember kihívója, a mesterséges intelligencia.

A szakértők úgy látják, hogy soha nem volt még annyira fontos a motiváció és az önmegvalósítás képessége, mint napjainkban. A mai világban már nincs helye a középszerűségnek, folyamatosan fejlődnünk kell, ha versenyben akarunk maradni, különben a mesterséges intelligencia egyszerűen le fog váltani. Hiszen már a Tetris is azt tanította meg nekünk, hogy ha beilleszkedünk eltűnünk!

„Sokan az emberi kreativitás végét jósolják pár éve. Jövendölések szólnak arról, hogy előbb a repetitív, később a strukturáltabb gondolkodást igénylő területeket is uralmuk alá hajtják az AI-rendszerek. Pedig érdemes kihasználni az exponenciális technológiai változásban rejlő lehetőséget. A jelen helyzet teremtő káoszában lendületet kaphatnak azok a piaci szereplők, akik integrálják az új technológiákat és képesek újraírni a játékszabályokat. Az emberi tapasztalatokra és érzésekre építő megközelítések azonban továbbra is szükségesek maradnak. – nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group alapítója és tulajdonosa.

Mesterséges intelligencia: barát vagy ellenség?

2023 első felében letarolta a hazai és nemzetközi sajtót a mesterséges intelligencia rohamos fejlődésének híre. Rengetegen tartanak attól, hogy a robotok leváltják őket a munkahelyükön, ugyanakkor az, hogy az embernek kihívója akadt triggerelni fogja a fejlődést, a tanulást. Előfordulhat, hogy a középszerű munkaerőt le fogja váltani az AI, ugyanakkor a zsenik és innovátorok számára nem fenyegetést, hanem inspirációt jelent.

A programalkotó grémium tagjai:

Aladics-Szili Tímea: Futureal Group/Cordia, Group Marketing és Kommunikációs Igazgató

Barna Tamás: Republic Group, alapító, tulajdonos, a BrandFestival elnöke

Bóna Linda: Garmin Hungary, Marketing Manager

Burka Szilvia: Shoptet.hu, Head of Marketing

Dobsi Adrienn: TV2 Media Csoport, Kommunikációs Igazgató

Döry Gábor: Újház, Marketingigazgató

Dr. Berkes Péter: BrandFestival, Director of Excellence and Content Innovation

Dr. Kulcsár Nikolett: Abbvie, Brand Manager Immunology

Furák András: Republic Group, Portfolio Director

Gere András:Smilezor, Alapító-tulajdonos

Gesztesi Gábor: DIEGO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Marketingigazgató

Herczeg Anna: Uniqa, Head of Marketing and Communications

Juhász Diána: Lounge Group, Learning & Development Csoportvezető

Karczub-Lehoczky Fanni: MediaMarkt Magyarország, Marketingvezető

Kovács Gusztáv: TEVA, Associate Director OTC Marketing & Patient Journey Manager

Metykó Tibor: Euronics HU, Chief Marketing Officer

Molnár Máté: Lounge Group, Head of Corporate Communications

Nád-Kántor Mariann: Cofidis, Marketingvezető

Nagy Zsolt: WIENERBERGER Zrt., Marketingvezető

Palcsó Sára: Zwack Unicum Nyrt., ex. Marketingigazgató

Pankotai-Háber Nikolett: Stabilo, Marketing Manager

Schuster Roland: De'Longhi Hungary, Marketing Manager

Szak Zsuzsanna: Henkel Magyarország Kft., General Manager | Henkel Consumer Brands | Hungary

Szován Aranka: Reckitt Benkiser, Head of Marketing & Trade Marketing

Tóth Soma: MG Motors, CEE Marketing Manager

Vízkeleti Ildikó: Auchan, Marketingigazgató

Zámbó Anna: Republic Group, Content Director

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...