- Hirdetés -

Influencer Akadémia indult

|

- Hirdetés -

Elindult a The Reachy Rich Club, a felület, amely megtanít mindent, amivel sikeres influencer és tartalomgyártó válhat bárkiből a közösségi médiában. A különböző modulokat oktatók között számos ismert névvel találkozhatunk a közösségi média világából, többek között: Henry Kettner, Lady Szomjas, Nagy Beni “Beniipowa”, Verebélyi Vivi, Nagy Norbi, Makk Adri, Hernádi Bence, Szecsó és Marics Peti is tanítja majd az érdeklődőket. Az oldal rengeteg, korábban soha nem látott oktató videóval, a legnagyobb tartalomgyártók presetjeivel és még sok más extra tartalommal várja a jövő influencereit és a közösségi média tartalomgyártás után érdeklődőket.

“A tartalomgyártás és a több tíz-, vagy akár százezer emberrel folytatott folyamatos kommunikáció rengeteg munkát és széleskörű tudást igényel. Az influencerek világát eddig mindenki csak kívülről látta és így sok prekoncepció alakult ki. Nekünk az influencer és tartalomgyártó képzésen túl a missziónk része ennek a világnak a részletekbe menő bemutatása is. Az influencer piac is már egy érettebb fázisba lépett, ahol a nagyobb szereplők és csatornák a helyes utat a saját hibáikon okulva, autodidakta módon igyekeztek megtalálni még mondhatni gyerek fejjel. A Reachy Rich-el egy olyan komplex, pragmatikus képzési rendszerben gyűjtjük össze és adjuk át ezt a tudást, amivel előnnyel indulhat minden klubtag a követőszerzésért folytatott versenyben” - mondta el Dévald Ákos, Co-Founder.

A The Reachy Rich Club oldalán kezdetben online módon tanulhatnak az érdeklődők az ország top influencereinek tapasztalataiból és a marketing szakemberek által összeállított tananyagokból. A jövőben offline eseményekkel és exclusive rendezvényekkel is készülnek a szervezők a klubtagok számára, ahol személyesen is találkozhatnak kedvenceikkel.

Az oldal 8 kurzusból álló oktatóanyagot kínál a jövő influencereinek, ahol az alapoktól indulva, egészen a profi szintig képzi őket arra, hogy minőségi tartalmakat gyártva, hogyan építhetnek és tarthatnak fent jelentős követőbázist. Ez a tudáscsomag nem csak azoknak hasznos akik influencerek szeretnének lenni, hanem mindenkinek akik a digitális média és marketing területén dolgoznak.

“A Social Media világa nagyon kemény és azért örülök annak, hogy van egy ilyen tudásközpont, mint a Reachy Rich, mert felkészületlenül érkezni veszélyes és idegőrlő tud lenni. Itt betekintést nyerhetsz a kulisszák mögé és felkészülhetsz arra, ami a közösségi médiában vár rád. Itt megmutatjuk, hogy milyen is ez valójában és ezt imádom a legjobban benne ” nyilatkozta Lady Szomjas, az ország egyik legismertebb TikTok tartalomgyártója.

Egyelőre az első három modul tananyaga érhető el. A leírás alapján a jelentkezők itt megtanulhatják az összes jelentős social média felület használatát a TikTok-tól, a Youtube-n át, az Instagram-ig. A második szinttől már aktívan foglalkoznak a tartalomszerkesztéssel, tartalom ötletek kitalálásával, a tudatos posztolással és még sok olyan dologgal, amikről szinte soha nem esik szó a Youtube vlogokban.

A Reachy Rich nem csak óriási tudásanyagot halmozott fel, hanem több olyan kiegészítő anyagot is a tanulók rendelkezésére bocsát, amik egyből hasznosíthatóak a gyakorlatban, értékük pedig önmagában is megközelíti a kurzus teljes értékét. Az első szinten például Preset pack-et, Hashtag gyűjteményt és applikáció ajánlót is kapnak a jövő kreátorai, amik mind az elindulást segítik.

“A nagy követőbázis nagy felelősséggel jár, ami egyre fontosabb tényező az influencerek esetében. Jelenleg ők azok, akik a legnagyobb hatást gyakorolják a jövő generációira, ezért is örültünk, amikor megkerestek, hogy vegyünk részt a Reachy Rich Club moduljaiban. A szülőknek és a tartalomgyártóknak egyaránt van felelősségük, azonban ezzel sokan nincsenek tisztában. Ezekről a témákról beszélek leginkább az oktató anyagokban” - mondta Gyurkó Szilvia, a Hintalovon alapítvány alapítója és vezetője.

A Reachy Rich Club a világon elsőként kínál olyan képzést, ami nem csak egy területre fókuszál, hanem minden az influencerré váláshoz szükséges platformot, szerkesztő eszközt és szakmai tudást magába foglal. Minden szint végén egy feleletválasztós vizsgát kell teljesíteniük a tanulóknak mielőtt a következőre lépnének. Az első vizsga teljesítése után pedig bekerülhetnek az igazi Reachy Rich Club Facebook csoportba, ahol még több exkluzív tartalommal és privát esemény meghívókkal várják a tagokat a szervezők.

Henry Kettner a TV-ből és a Youtube-ról egyaránt jól ismert tartalomgyártó így fogalmazott:

“Azért tartom ezt jó kezdeményezésnek, mert betekintést enged a kulisszák mögé és megmutatja, hogy az influencer/tartalomgyártó lét nem csak annyiból áll, hogy nyaralgatunk és néha lövünk egy képet. Ez egy hivatás, ahol sokszor napi 12-16 órában kell a maximumon pörögni. Az alap modulokban én főleg az Instagramról beszélek, közel két órás videóban, ami jól mutatja, hogy már ez az egy felület is mennyi odafigyelést és szaktudást igényel.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...

Idén a horvát tengerpart a sláger a magyar nyaralóknál

A júliusban megkötött utasbiztosítások több mint kétharmada tengerparti nyaralásra szólt. A legnépszerűbb úti cél Horvátország volt, a legdrágább biztosítás pedig meghaladta a 180 ezer forintot – derül ki a Bank360.hu utazási indexéből.  Június után...

Szeptember elején lesz a BuSho

Augusztus 30. és szeptember 4. között tartják a 18. Budapest Short Film Fesztivált, vagy közismert nevén a BuSho-t, amelyen a nevezett csaknem 1000 filmből 65-öt láthatnak az érdeklődők a fővárosban. A fesztivál fő helyszíne a...

Két hét és visszatérnek a párkereső gazdák

Augusztus 29-én indul a Házasodna a gazda, az RTL Klub társkereső realityjének 5. évada minden hétköznap este lesz látható a csatornán.  A műsorvezető Nádai Anikó lesz, az epizódok az RTL Most platformon is megtekinthetők...

Tovább nőtt a Lenovo nyeresége

Erős első éves eredményeket jelentett be a Lenovo Group, amely így a kilencedik egymást követő negyedévben növelte mind a bevételét, mind a nyereségét. Az első negyedéves nettó nyereség a tavalyihoz képest 11 százalékkal 516...

A Gránit Bankkal növekszik tovább az Equilor Befektetési Zrt.

Változatlan menedzsmenttel folytatja működését az Equilor Befektetési Zrt., miután a Gránit Bank Zrt. 50 százalék plusz egy szavazatnyi részesedést szerez a több mint 30 éves magyar befektetési szolgáltatóban. Az Equilor 49,9 százalékos tulajdonosa továbbra...
sms mobiltelefon

Alkalmazások, amik megkönnyítik az életünket

Attól, hogy aktív internethasználókká válunk, még nem kell egész nap a kijelző vagy a képernyő előtt gubbasztanunk. Sőt, az online megoldások közül sok nemhogy időrabló, de időt is spórolhatunk vele. A fiatalok világnapjára a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját kriptovalutát indított egy szendvicsező

A komoly üzleti befektetés mellett életeket hivatott menteni a LAMEA Sandwich Corner által indított kriptovaluta. A tokennel az innsbrucki székhelyű szendvicsező minden éttermében lehet már fizetni, a vállalat célja pedig az, hogy az emberek...

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....