Az influencer marketing iránt érdeklődők és maguk az influencerek találkozhatnak majd Budapesten szeptember 19-én az Influencer Festival keretében.
A Hinora Group Communications és a Red Lemon Media által szervezett eseményen 25 témában több mint 300 influencer, marketing-döntéshozó és márkatulajdonos jön össze a Budapest Music Centerben.
Mitől influencer az influencer, mikor tetőzik és hány influencert bír el a piac? Egyáltalán miért lett trend az influencer marketing, miért és mennyiért posztolnak a sztárok és a bloggerek? Kellenek-e a botrányhősök, #reklám, mint szükséges rossz – többek között ezekre a kérdésekre ad választ az ország első influencer fesztiválja, amelynek célja, hogy az influencer közösség és a marketingszakma elsőszámú, közös találkozóhelyévé váljon.
„A véleményvezérek és content creator-ok térhódítása folyamatosan nő, így nem meglepő, hogy egyre nagyobb figyelem terelődik az influencer marketing felé. Napjainkban már kikerülhetetlenek, ha egy-egy márka népszerűsítéséről van szó, az általunk közzé tett tartalmaknál pedig már elvárás, hogy szórakoztatóak, kreatívak és interaktívak legyenek. Az ország első Influencer Festiváljával szeretnénk olyan párbeszédre invitálni a rendezvény szereplőit és az érdeklődőket, amellyel betekintést nyerhetnek a marketing legdinamikusabban fejlődő ágába” – mondta Hinora Ferenc, a Hinora Group Communications alapítója, aki hozzátette: a szervező Red Lemon Media-val együtt elkötelezettek az influencerek szakmai támogatásában és az influencer marketing helyes gyakorlatainak elterjedésében.