- Hirdetés -

Influencer tévét indít a Post For Rent

|

- Hirdetés -

Elindul a Creator TV, Magyarország első, kizárólag saját influenszer tartalmakat sugárzó televíziós csatornája. A csatorna produkcióit a Post For Rent talent bázisa szolgáltatja, folyamatosan frissülő online műsorkínálatot biztosítva az influenszertartalmakra éhes Y és Z generáció tagjainak.

Az utóbbi években jelentős átalakuláson ment keresztül a médiapiac, a tartalmak előállítási és fogyasztási módjai napjainkban egyre inkább a digitális színtér felé tolódnak, különösen a fiatalabb korosztály tekintetében. Nem véletlen, hogy a vlogger és influenszer tartalmakra egyre nagyobb kereslet mutatkozik nemzetközi viszonylatban és Magyarországon is.

A Post For Rent a Creator TV-vel egy olyan önálló, a saját talent csapatára szabott produkciós házat hoz létre, amely felületet ad saját gyártású tartalmak terjesztésére, miközben kreatív teret is biztosít az ügynökség csapatába tartozó véleményvezéreknek. A cél egy olyan korszakalkotó médiavállalat létrehozása, ahol díjnyertes producerek, rendezők és művészeti vezetők dolgoznak együtt az ország legnagyobb kizárólagos talent portfóliójához tartozó véleményvezérekkel és közösen hoznak az Y és Z generációs nézők igényeit kiszolgáló tartalmakat.

 

 

A formátum működésére már vannak nemzetközileg példák, de a hazai piacon ez a kezdeményezés mindeddig egyedülálló és előremutató. A 2020-as év – részben a pandémia miatt is – a műsortervek kidolgozásáról és a fejlesztéséről szólt, 2021. áprilisában pedig elindul a Creator TV.

“Folyamatosan rengeteg produkciós ötlet érkezik hozzánk a velünk dolgozó influenszerek részéről, amelyek önmagukban is nagyon erősek, de azt gondoljuk, hogy egy olyan ernyőmárka, mint a tévécsatorna lehet az a platform, ami mind nézettség, mind elérés szempontjából a legerősebb. A felületnek köszönhetően pedig teljesen transzparensek a nézettségi adatok és az audience demográfiája a potenciális szponzorok és hirdetők számára.” – mondta el Csiszár Gergő, a Post For Rent Group vezérigazgatója. – “Egy olyan, kissé a Netflix stratégiájához hasonló modellt dolgoztunk ki, amelyben a Creator TV-nek mindig lesznek saját gyártású műsorai, de a legnagyobb hangsúlyt az influenszerek saját produkciós ötleteinek a megvalósítása kapja. A megvalósítás magába foglalja a gyártás és promóció szervezesét, valamint mindezek finanszírozását.”

Az online televíziócsatorna a megszokott reklámszpotokon és termékelhelyezéseken túl a hirdetők számára is progresszív lehetőségeket kínál, a műsorszponzorációtól kezdve az egyes szereplők szponzorációján át akár az adott márkára írt szkriptekig. Mindezt úgy, hogy az adott műsor témájának és a benne szereplő influencereknek köszönhetően a lehető legpontosabban megcélozható a releváns közönség.

“Szeretnénk transzparensen megmutatni a megrendelői oldal felé is, hogy mekkora az influenszerek és az általuk gyártott tartalmak hatása ebben a generációban. Egy digitális tartalomgyártó hub létrehozása a célunk, egy olyan mérhető médiatermékkel, amelynek segítségével célzottan érhetőek el a hirdetők potenciális vásárlói. Ejött az idő felhívni a márkák figyelmét arra, hogy erre is fordulhatnak a hagyományos televízió mellett” – mutatta be Varga-Szilágyi Zsolt COO a Creator TV távlati céljait.

A csatorna indítása szervesen illeszkedik a PFR hosszútávú stratégiájába, az ügynökség Talent house-a az elmúlt évek következetes építkezésének köszönhetően több mint 60 prémium, kizárólagos szerződéssel velük együttműködő influenszert tudhat soraiban, akik alig várják az új megmérettetést.

“Imádom az egyedi és új ötleteket, amitől az embereknek leesik az álla. Szerintem a Creator TV épp ilyen lesz, hiszen az ország legnagyobb tartalomgyártói fognak megjelenni egy közös platformon. – mondta Farkas Tímea. “ Szerintem, a már alapvetően megváltozott tartalomfogyasztást fogja kielégíteni az Y és Z generáció számára a Creator TV. Kihívást is jelent, mert a koncepció alkotásnál is ott lehetünk és együtt gondolhatunk majd a gyártókkal.”

“Legjobban a kihívásokat várom, az új célokat, és magát a folyamatot, ami mindig izgalmas egy ilyen nagyszabású projektnél! Úgy gondolom, hogy nagy jövője lehet a Creator TV-nek, mert újat tud mutatni az interneten, ami manapság már elég nehéz.” – mondta Dezső Bence.

Markó Rebeka pedig ezt emelte ki: “Amellett, hogy szélesebb közönségnek tudom a munkámat megmutatni, remélhetőleg sok új, hasznos dolgot tanulhatok és új kihívásokkal nézhetek szembe. Szerintem a Creator Tv a televíziózás, mint műfaj új korszakát hozza majd el!”

A YouTube-csatornaként elérhető felületen olyan népszerű tartalmak lesznek elérhetőek, mint a november óta a Manna FM-en is hallható TR!Ó Podcast, a hazai youtuberek életét bemutató BRODAPEST. A meglévő online produkciók folyamatos gyártása mellett a következő hónapokban további saját készítésű műsorokat is indít a csatorna, de helyet fog biztosítani a médiapiac további szereplőinek egyedi gyártású, minőségi műsorainak is annak érdekében, hogy az Y és Z generáció tagjai folyamatosan újabb és újabb tartalmakhoz férhessen hozzá a Creator TV-n.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA