Influencerekkel dolgozik a SodaStream

A SodaStream, a márka hazai történetében először együttműködésre lépett három hazai influenszerrel. A világ vezető szódagépgyártója így szeretné felhívni a figyelmet az egyszerhasználatos műanyaghulladék csökkentésének és az élővizek védelmének fontosságára.

A SodaStream szerint a műanyag-hulladékot akkor lehet hatásosan csökkenteni, ha meg sem termeljük azt. Ezt az üzenetet a márka három influenszer segítségével juttatja el a hazai közösségi média felhasználókhoz. A SodaStream influenszer csapatát erősíti a könyvolvasást és a könyveket népszerűsítő Szabó Diána, a zerowaste-tanácsadó és a Dobd ki a szemetest! című könyv szerzője, Tóth Andi, valamint a szépség-életmód influenszer, Pilisi Petra Panna.

„Szeretnénk ezt az üzenetet a közösségi médiában hangsúlyosabban megjeleníteni. Éppen ezért olyan influenszerekkel vettük fel a kapcsolatot, akik maguk is hisznek az értékteremtés erejében, hiszen a PET-palackokkal kapcsolatos hulladékszennyezést illetően a 24 órában vagyunk” – hívta fel a figyelmet Széll-Szőke Krisztina, a SodaStream termékmenedzsere.

A koronavírus járvány érthető módon több problémáról, így az élővizekbe és a természetbe kikerülő, egyre jobban gyarapodó műanyaghulladékról is elterelte a figyelmet. „A pandémiának ugyanakkor belátható időn belül vége lehet és remélhetőleg a világon mindenhol sikerül visszaállítani az életet a megszokott kerékvágásba. Remélhetőleg ez már úgy fog megtörténni, hogy jóval kevesebb eldobható műanyagot használunk, mint azelőtt” – hangsúlyozta Széll-Szőke Krisztina. A műanyaghulladék szennyezés távoli problémának tűnhet, hiszen közvetlen környezetünkből általában mindenhol elszállítják a szemetet. Az óceánokba ugyanakkor minden évben 8 millió tonna műanyag kerül a szárazföldek belsejéből induló folyókon keresztül. A helyzetet csak tetézi, hogy minden évben 300 millió tonna műanyaghulladék keletkezik a világon.

A SodaStream a jövőben széles körben népszerűsíteni fogja közösségi médiában a műanyag-hulladék csökkentésének fontosságát.