- Hirdetés -

Influencerekkel kampányol a HUMDA

|

Kiemelt prioritás a közlekedésbiztonsággal kapcsolatos üzenetek fiatalabb korosztályhoz való eljuttatása – mondta Lázár László. A HUMDA Magyar Autó-Motorsport Fejlesztési Ügynökség Zrt. kommunikációs igazgatója a legutóbbi, fiataloknak szóló influencerkampányuk kapcsán beszélt arról is, hogy milyen szempontok alapján választották ki a véleményvezéreket és milyen volt a forgatás.

– Tavasszal mindannyian láthattuk az utak mentén és egyéb köztereken a közlekedéskultúra fejlesztésére ösztönző plakátjaikat. Hogyan kapcsolódik ehhez a mostani, digitális térben zajló kampány?

– Idén tavasszal indult el a HUMDA „Maradj ember a volán mögött is!” szlogen köré épülő országos közlekedésbiztonsági kampánya, melynek egyik első felvonása az említett plakátkampány volt. Emellett megjelentünk a televízióban is egy Michelisz Norberttel, Talmácsi Gáborral és Szujó Zoltánnal közösen forgatott reklámfilmmel, amelyet a plakátjaink digitális verzióival együtt a közösségi médiában is terjesztettünk.

Az egész éves kampány következő részeként egy közlekedésbiztonsági kvíz show-ra invitáltunk három influencert, akik amellett, hogy számot adtak a témában való jártasságukról, kifejtik, milyen tapasztalatokkal gazdagodtak a játék során és hogy melyek a legfőbb személyes közlekedésbiztonsági üzeneteik a követőik számára.

– Kikkel dolgoztak együtt?

– Tápai Szabina EHF kupa-győztes kézilabdázó, Unfield, az egyik legnépszerűbb hazai YouTuber, és Diaz, a Wellhello frontembere voltak, akik összemérték tudásukat. A kvíz show műsorvezetője pedig a népszerű riporter és sportkommentátor, Szujó Zoli kollégánk volt, aki jelenleg a kommentátori és műsorvezetői teendői mellett a HUMDA főtanácsadója.

– Milyen volt a közös munka? Miért pont rájuk esett a választás?

Különböző karakterekről, más és más szakmák képviselőiről van szó, a forgatás mégis rendkívül kellemes hangulatban telt. Mindhárman szívesen vállalták a felkérésünket, hiszen mindannyian szeretnének küzdeni a közlekedésbiztonság javításért.

Egyrészt érdekesség, másrészt különösen örömteli, hogy mindhárom influencer törzsközönségét más csoportok alkotják. Szabina immár három gyermek boldog édesanyja, ezáltal az ő életét elsősorban sportkedvelők, édesanyák és családok követik. Csenki Patrik „Unfield” már tinédzser kora óta az egyik legnépszerűbb hazai YouTuber, aki rendszeresen készít vezetéssel, autóversenyzéssel kapcsolatos gameplay tartalmakat. Az ő törzsközönsége elsősorban a fiatalabb korosztályból kerül ki. Csöndör László „Diaz” pedig az egyik legnépszerűbb hazai együttes, a Wellhello frontembereként a zenekedvelők, fesztiválokat látogatók teljes bázisát tudja megszólítani, korosztálytól függetlenül. Ne feledkezzünk meg a házigazdáról, Szujó Zoltánról sem, aki a hazai autósport-közvetítések ikonikus alakja. Nincs olyan hazai Forma-1-kedvelő, aki fülében ne csengene ismerősen Zoltán védjegyévé vált „kapcsolják be a biztonsági öveiket!” rajt előtti mondata.

Mivel a közlekedésbiztonság egy olyan kulcsfontosságú, mindenkit érintő téma, amelyről nem lehet eleget beszélni, nagyszerű, hogy a velünk együttműködő influencerek a társadalom ilyen széles rétegéhez el tudják juttatni az üzeneteinket.

– Terveznek további aktivitásokat közlekedésbiztonság témában?

– Hamarosan további elemekkel gazdagítjuk a „Maradj ember a volán mögött is!” kampányunkat. Többek között szeretnénk eljutni az egészen fiatal közönséghez is, akár további influencerek bevonásával, ugyanis nem lehet elég hamar elkezdeni a biztonságos közlekedésre való oktatást. Ahhoz, hogy elérjük a Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramban foglalt célkitűzéseket, egy teljes társadalmat érintő komplex személetmódváltásra van szükség a mindennapos közlekedésben.

A HUMDA nem kizárólag kampánytevékenységgel, hanem gyakorlati oktatási napok, tréningek szervezésével is támogatja a balesetmegelőzési törekvéseket. Az egyik legutóbbi rendezvényünk, a Hungaroringen lebonyolított Moto Safety 2021 motoros közlekedésbiztonsági oktatási nap és tréning nagy sikert aratott a motoros társadalom körében, ezért a hétvégén, augusztus 8-án, a zalaegerszegi ZEG Rallyshow-n a Zala ZONE Járműipari Tesztpályán másodjára is megrendezzük. Az ilyen események rendkívül hasznosak, nemrég egy levélíró például arról számolt be, hogy júniusi tréninget követően néhány nappal a Moto Safety-n tanult megfelelő fékezéstechnikával elkerült egy elmondása szerint súlyos, akár végzetes kimenetelű balesetet. Az ilyen visszajelzések további megerősítést adnak abban, hogy indokolt az oktatási nap és tréning rendszeres lebonyolítása. A továbbiakban a HUMDA eltökélt kifejezetten a gyerekeknek és a családoknak szóló autó-motorsportos és közlekedésbiztonsági eseményeket rendszeresen megrendezése mellett is. Mindezek kapcsán bővebb információ a honlapunkon és a Facebook oldalunkon lesz elérhető.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Házasság első látásra TV2 nézőszám

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A november 18. és 24....

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A dolgozók többsége szerint segíti a munkájukat a mesterséges intelligencia

Az alkalmazottak és a munkáltatók is pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását - derül ki az Unisys kutatásából. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt...
Házasság első látásra TV2 nézőszám

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A november 18. és 24....

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...