- Hirdetés -

Influencerekkel kampányol a MABISZ

|

- Hirdetés -

Legújabb kampányában videó kontenttel, influencerekkel és egy edukációs landing oldallal igyekszik felhívni a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) az Y és Z generációs fiatalok figyelmét a jövőtervezésre, a tudatos életvezetés fontosságára és a hosszú távú öngondoskodás jelentőségére. A kampány alapja Magyarósi Csaba és D. Tóth Krisztina tematikus műsora.

A MABISZ idei öngondoskodási – nyugdíjbiztosítási témájú kampányának elsődleges célja, hogy felhívja a fiatalok figyelmét a tudatos jövőtervezésre, arra, hogy érdemes odafigyelni, milyen életutat járunk be. Továbbá arra is, hogy a különféle élethelyzetekre megfelelő célmegtakarítások gyűjtésével lehet felkészülni. Mivel a nyugdíjbiztosítás alapvetően összetett téma, ráadásul a célcsoport számára akár futurisztikus kérdésnek is tűnhet a nyugdíjas évek tervezése, ezért olyan tiszta, egyértelmű, szerethető kreatívokra volt szükség a kampány során, ami egyúttal cselekvésre is ösztönöz.

A mai Y és Z generációs munkavállalóknak már nincsenek megtanult sémáik azzal kapcsolatban, hogyan kell gondolkodniuk a majdani nyugdíjas éveikről. Ezért is nehéz a biztosítók dolga az öngondoskodás tekintetében, ugyanis nem feltételezzük, hogy bármi nehézségünk lenne a nyugdíjas éveinkben, a fiatal nemzedékek nem szívesen képzelik magunk elé egy idős, esetleg beteg ember képét.

A kampány fő üzenete ezért egy olyan jövőkép, ahol pont olyan aktív, ingergazdag környezetben tölthetik az időskorúak a mindennapjaikat, mint ahogy fiatalként is tették: célokkal, feladatokkal, törekvésekkel. Ezt a fajta teljes értékű életet kell megalapozni az öngondoskodással.

A fenti üzenetet a generáció tagjai által preferált csatornákon, a számukra fontos véleményvezérek által igyekszik a kampány eljuttatni az érintettekhez. Magyarósi Csaba videójában egy teljes coach tanácsadást tartva foglalkozik olyan kérdésekkel, mint hogy honnan tudjuk, mi lehet számunkra a megfelelő hivatás, vagy hogy miből fogunk megélni nyugdíjasként. Ehhez olyan beszélgetőtársakat hív segítségül, mint Trokán Péter, Sütő Enikő, vagy a nyugdíjas korában modell karrierbe kezdő Farkasinszky Simonné Marica. Emellett egy life coach és egy pénzügyi szakértő segítségével vitatják meg a tudatos jövőtervezés lépéseit.

D. Tóth Kriszta műsorában Al Ghaoui Hesna, Varga Judit – Juditu, Epres Panni és Tápai Szabina vitatják meg, hogy kinek milyen elképzelései vannak a jövője tervezésével kapcsolatban, ezen célok eléréséhez milyen lépéseket kell tenniük, és milyen segítségre lesz szükségük mindehhez.

A kampány központi részét képezi a mabisz.hu/jovotervezes tematikus landing oldal, amelyen keresztül a MABISZ hasznos tanácsokkal segíti az egyének jövőtervezését.

Az október második felében indult kampány idején videó spotok futnak majd a Cinema City mozikban, valamint plázákban, digitális citylight plakátokon, emellett október 15. és november 15. között erős digitális támogatást is kap a kampány.

„Fontosnak tartjuk, hogy a fiatal generáció minél tudatosabbá váljon a pénzügyei terén, különösen, ami a hosszú távú öngondoskodást illeti. A fennálló nyugdíjkérdésre, nevezetesen, hogy ki fog gondoskodni a leendő idősekről a jövőben, egyre inkább az a válasz, hogy saját magunk. Ehhez tudatosan kell alakítanunk aktív éveinket, ebben próbálunk segítséget nyújtani a kampány során” – mondta Dr. Molnos Dániel, a MABISZ főtitkára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi tulajdonoshoz kerülhet a Foxpost

Nemzetközi tulajdonossal folytathatja a további dinamikus növekedést a Foxpost, miután a csomagautomata vállalatot értékesítette a Wallis Csoport és a Trueway. A vevő a cseh Packetát is tulajdonló befektetői konzorcium, amely minden zárási feltétel teljesülése...

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...