Influenszerekkel erősít a WWF

A WWF Magyarország idén – a tavalyi koncepció folytatásaként – újra és újabb ismert emberek bevonásával kampányol a személyi jövedelemadó 1%-áért. Az „Együtt lehetséges!” szlogen alatt futó kampány hagyományos print, online és közösségi médiafelületeken fut a WWF Magyarország szakértői, sztárok, influenszerek és civilek bevonásával.

A WWF Magyarország tavalyi személyi jövedelemadó 1%-os kampányában sztárok és influenszerek mellett a WWF Magyarország szakértői szólaltak meg, ami igazán sikeresnek bizonyult. Idén a 2019-es tematikát folytatva bővíti kampányát a természetvédelmi civil szervezet: a tavalyi résztvevők mellett új ismert embereket vontak be, így mind az „online”, mind az „offline” nagykövetek sora bővült.

A WWF Magyarország kommunikációja idén is minden lehetséges felületen személyes üzenetekkel, valamint a szervezet nemzetközi szlogenjével, az „Együtt lehetséges!” mottóval buzdít az 1% felajánlásra. „A tavalyi sikeres kampányunk fő irányvonalain nem, a stíluson és az üzeneteken viszont változtattunk. Fontos, hogy mindenki megértse, 2020 lehet a legfontosabb év a természetvédelem és az egyéni felelősségvállalás szempontjából. Most vagy soha! Mi továbbra is hisszük, hogy a kiemelt társadalmi célú üzenetek célba juttatásához szükség van hiteles márkanagykövetekre. Nagyszerű emberekkel dolgozhatunk közösen ebben a kampányban is, és kivételesen jó érzés tapasztalni, hogy egyre többen érzik és vállalják az ismertségükkel járó felelősséget” – nyilatkozta Klacsán Csaba, a WWF Magyarország kommunikációs vezetője.

Idén a kreatívokon szereplő ismert emberek sora Puskás Petivel, a The Biebers énekesével és Döbrösi Laura színésznővel bővült. A tavalyi online követek mellé csatlakozott többek között Beck Zoli, Mengyán Eszter, a Holy Duck blog alapítója, Nagy Réka (Ökoanyu), a kétszeres olimpiai bajnok Kőbán Rita, Réti Adrienn színésznő, Szőcs Lilla újságíró, Bitay Andi (Maison blog), Tóth Andi (Háztartásom hulladék nélkül), Bach Kata színésznő, a Hannabi Custom Sofa, a Dunai Szigetek blog és Katona Dóri (Reneichance), de új üzenetekkel továbbra is feltűnik Kovács Lehel, Pásztor Anna, Till Attila, Ullmann Mónika és Varga Livius.

Az idei kampányban print, online és saját közösségi média (Facebook, Instagram) felületeken szólalnak meg a WWF Magyarország munkatársai és az ismert színészek, művészek és műsorvezetők. A kreatívok többek között a WMN, a National Geographic, az NLC, a Varázslatos Magyarország és a Turista Magazin felületein, valamint olyan, az IQ Press kiadó gondozásába tartozó kiadványokban jelennek meg, mint a Füles, a BBC Kertvilág, a Praktika vagy a Világunk titkai magazinok.

A WWF Magyarország azt kérte a véleményvezérektől, hogy a saját szavaikkal forduljanak követőikhez, ezzel is a lehető leghitelesebben buzdítva őket a hazai természetvédelem támogatására és az adójuk 1%-ának felajánlására ennek szolgálatában.

A kreatív koncepcióért a WWF Magyarország kommunikációs csapata felel, a vizuális arculat ki- és átalakítását, valamint a hirdetések elkészítését a White Rabbit reklámügynökség vállalta. A kreatívok kialakításában Nagy Dóra stylist és stílustanácsadó is részt vett, a fotókat Budai Ákos fotós készítette.

A személyi jövedelemadó 1%-áról az adóbevallástól függetlenül, elektronikus vagy postai úton is lehet rendelkezni a személyijövedelemadó-bevallás határidejéig, 2020. május 20-ig. Ez a határidő vonatkozik a magánszemélyeken kívül az egyéni vállalkozókra is.