Influenszerekkel kampányol a Rossmann

Az őszi-téli szezon Rossmann+ ajánlatait támogatja a Rossmann drogérialánc október 5-től az év végéig futó kampánya. A Rossmann+ kártyával jelentős kedvezménnyel megvásárolható, limitált kiadású termékekkel a hűvösebb hónapokban és az ünnepek idején is az otthonok harmóniájához szeretne hozzájárulni az üzletlánc – kínálatában beauty könyv, puha takarók, finom tea- és kellemes illatgyertya-válogatások járulnak hozzá a meghitt, otthonos hangulathoz.

A csaknem 3 hónapos kampány főszereplői ezúttal is a Rossmann közkedvelt influenszerei, azaz Lilu, Stahl Judit és Viszkok Fruzsi, akik természetesen a márka legfontosabb célcsoportjait is reprezentálják. A kedvezményesen megvásárolható termékek használat közben is megjelennek, hangsúlyos szerepet kapnak a látványos, folyamatosan hátráló kameramozgást alkalmazó TV-szpotban. A filmben szereplő lakásbelsők közötti váltást nem hagyományos vágási technikával kerültek megoldásra, mert a cél egy koherensebb kapcsolat kialakítsa volt a szpot helyszínei és helyzetei között. Stoptrükkös, testblendés megoldások biztosították a film lineáris mozgását, melynek köszönhetően egy hosszú snittnek tűnik az egész film.

A kampányt a sikeres nyári kooperációt követően ismét a Kiosk.advertising jegyzi, a megbízás sorsa ezúttal is meghívásos tenderen dőlt el. A CineSuper produkciójában készült TVC-t Mendrei Miki rendezte.