- Hirdetés -

Ingyenes digitális oktatási programot indít az OTP

|

- Hirdetés -

A középiskolák és a felsőoktatási intézmények a kormány legfrissebb járványügyi intézkedéseinek értelmében ismét digitális oktatásra állnak át. Az OTP Fáy András Alapítvány a kihívásokra válaszul, illetve szakmai víziója eléréséhez általános- és középiskolás diákok részére a pénzügyi ismeretek területét átfogó, ingyenesen elérhető, a Nemzeti Alaptanterv elvárásait és ajánlásait követő, digitális oktatási programot indít, amely a jelen helyzetben jelentős segítséget jelenthet a középiskolák digitális tanrendre való átállásában.

Az OTP Fáy András Alapítvány eddigi működése során jelentős és magyar szinten egyedülálló tapasztalatot szerzett az élményalapú oktatás terén személyes, élőerős tréningjei révén. Az Alapítvány által megalkotott pénzügyi, gazdasági, gazdálkodási edukációs program teljes mértékben szakít a hagyományos frontális iskolai oktatás kereteivel: a folyamatosan továbbfejlesztett, szórakoztatva tanító képzései keretében a legfrissebb nemzetközi pedagógiai vívmányokat és csúcstechnológiás eszközöket alkalmazza.

Az Alapítvány most átfogó digitális oktatási programot indít általános- és középiskolások számára. Az oktatási videókat, élő online közvetítéseket (streamelt előadásokat), e-learning tanagyagokat és mobilos játékapplikációt is magába foglaló programcsomag mind hazai, mind nemzetközi mércével jógyakorlatot, iránymutatást jelent. Továbbá az általános- és középiskolai tanárok és diákok számára a több tantárgyhoz kapcsolható pénzügyi, gazdasági, gazdálkodási ismeretek terén kész megoldást kínál a jelenlegi járványügyi helyzetben is.

„A Fáy Digitális Oktatási Program kifejlesztésével egyrészt az aktuális kihívásokra adunk választ, hiszen a koronavírus-járvány miatti korlátozások, iskolabezárások itthon és az egész világon ráirányították a figyelmet a digitális oktatási programok szükségességére. Másrészt saját víziónkból fakadó célkitűzésünket valósítjuk meg, hiszen 2012 óta tartunk fizikai, élőerős tréningeket ingyenesen, melyeken csak a tavalyi évben közel 20 ezren vettek részt. Annak érdekében, hogy ezt a számot tovább tudjuk növelni, és még szélesebb rétegek körében tegyük elérhetővé ingyenes oktatási tevékenységünket, mindenképpen szükséges a digitális térben is jelen lennünk. A digitális oktatás terén megszerzett tapasztalatokat pedig felnőttképzési tevékenységünk során is hasznosítani fogjuk” – hívta fel a figyelmet Dr. Mészáros Tamás, az OTP Fáy András Alapítvány kuratóriumának elnöke.

Videók, livestream, e-learning anyagok és kacsacsőrű emlősök

A Fáy Digitális Oktatási Program 5-12. évfolyamosok számára nyújt 40 modulban ingyenes pénzügyi, gazdasági és gazdálkodási tananyagokat, az iskolai tanrendhez, működéshez igazítva. A Program négy pillérre épül, amelyek csoportos tantermi és/vagy egyéni felhasználásra alkalmasak. Az előre rögzített, távoktatási videók valós idejű, élőerős oktatói beavatkozás nélkül, azaz szabadon választott időpontban, akár otthonról is biztosítják a hatékony tudásátadást pénzügyekkel és életvezetéssel, környezetgazdálkodással kapcsolatos témakörökben. A streamelt (élőben közvetített) előadásokat csoportosan, tantermi körülmények között, tanóra keretében tekinthetik meg a diákok. A streamelés lehetőséget ad arra, hogy a legfrissebb aktualitásokra reagálva, személyes hangvételű előadásba kapcsoljuk be a résztvevőket. Az előadásokat követően pedig egyéni mentorálás keretében kaphatnak választ kérdéseikre a diákok. Prezentációkkal, játékos tudásfelmérő tesztekkel, videós és interaktív tartalmakkal színesített pénzügyi, gazdasági, gazdálkodási és pályaorientációs témakörökben, e-learning tananyag is készült, amely szintén egyénileg, időponttól és helyszíntől függetlenül, szabadon felhasználható. Míg a Platypus: a FinLit Story egy pénzügyi kihívásokkal egybekötött ingyenes mobilos kalandjáték, amelynek grafikai kidolgozottsága, sztorija és tempója teljes mértékben megfelel a mai fiatalok ízlésének és elvárasainak. A játékapplikáció már most nagy népszerűségnek örvend, hiszen bő egy hónap alatt már több mint 25 ezren töltötték le.

„A Fáy Digitális Oktatási Program kidolgozásakor teljes mértékben a legfrissebb hazai és nemzetközi oktatási trendeket, illetve az 5-12. évfolyamos diákok igényeit vettük figyelembe. Olyan átfogó eszköztár kialakítása volt a cél, amely akár tantermi oktatásra, akár tanórán kívüli egyéni felhasználásra is kiváló lehetőséget biztosít. Reményeink szerint programunk jó példaként tud szolgálni mind a hazai, mind a nemzetközi oktatási szereplők és tananyag fejlesztők részére” – hangsúlyozta Gróf Henrik Balázs, az OTP Fáy András Alapítvány oktatás-szakmai igazgatója.

„A koronavírus miatti iskolabezárások tapasztalatai az eddigieknél sokkal élesebben mutatnak rá, hogy mekkora hiány van jól átgondolt digitális oktatási programokból, megoldásokból. A Fáy Digitális Oktatási Program véleményem szerint példaértékű és jógyakorlatként szolgálhat a hazai oktatási szereplők számára. Személy szerint szeretném is ajánlani a magyar szakembereknek, hiszen az OTP Fáy András Alapítvány programja az általános- és középiskolákban azonnali segítséget nyújt a pénzügyi ismeretek digitális oktatása terén” – tette hozzá Dr. Aáry-Tamás Lajos, az Oktatási Jogok Biztosa.

A Fáy Digitális Oktatási Program a magyar fejlesztésű Skillnaut oktatási platformját használja, az oktatási anyagok mobileszközről is elérhetőek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A médiaipart is elérik a kiberbiztonsági fenyegetések

A kiberbiztonsági vállalat új jelentése szerint a médiatartalom előállítását és terjesztését támogató, kulcsfontosságú szolgáltatók közel harmadát fenyegetik biztonsági kockázatok a nyilvánosan hozzáférhető felületeik sebezhetősége miatt.A médiaipar ökoszisztémája az egyik legösszetettebb, ami komoly kihívást jelent...

Megvan, mikor indul a TV2 legújabb realityje

Már csak néhány nap, és kezdetét veszi 8 vakmerő sztárpáros életének talán egyik legnagyobb közös kalandja, a Párharc! Küzdelem az idővel és a többi párral, óriási felismerések a saját határaikat illetően, olyan szituációk, amelyek...

Új korszakba lépett az e-kereskedelem

A Publicis Groupe Hungary CEO-ja, Sásdi Helga által társvezetett, a cseh, magyar és lengyel szakértői központokat egyesítő, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről. Az...

Magyar PR-szakember az ICCO felsővezetésében

A Magyar PR Szövetség 2016 óta tagja a Kommunikációs Tanácsadók Nemzetközi Szövetségének (ICCO), amely szeptember végén jelentette be tisztújítását. Az operatív bizottság (Executive Committee) tagjai közé először került magyar PR-szakember. Az ICCO tagság révén...

Indul a harc a budapesti albérletpiacon

Rekordmértékű 26 százalékra nyílt az árolló szeptemberben a keresleti és kínálati bérleti díjak között a budapesti albérletpiacon – derül ki a Rentingo.com legfrissebb albérletpiaci elemzéséből. Míg a bérbeadók átlagosan 4,5 százalékkal emelték a bérleti...

Még egészségesebbek lesznek a Lidl termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként elkötelezett az egészséges táplálkozás előmozdítása iránt, ezt mutatja 2019-ben tett vállalása is, mely szerint saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só- és cukortartalmat. Az optimalizálási...

Pénztárcabarát választékkal újított a Kifli.hu

A webáruház új, egységesített menüpontot hozott létre azoknak a termékeknek, amik segíthetnek a spórolásban.Klekner Péter hírlevélben tájékoztatta a webáruház vásárlóit: "Örömmel jelentem be, hogy figyelembe véve a vásárlóinktól kapott visszajelzéseket, a piac és a...

A helyzetünk stabil

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi....

Rengeteg programot kínál a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A múzeumi fenntarthatóságot állítja a középpontba a 17. Múzeumok Őszi Fesztiválja, amely keddtől csaknem 40 fővárosi és 80 vidéki múzeum részvételével mintegy másfél hónapon át országszerte több mint 500 programot kínál a látogatóknak. A fesztivál...

Mégis összejöhet a nagy Twitter üzlet

Elon Musk mégis megvásárolná a Twitter közösségi médiavállalatot, az eredeti 44 milliárd doláros vételáron, ha az eladó eltekint a peres eljárástól. Az üzletember javaslatában feltételül szabta, hogy az üzlethez kapjon adósságfinanszírozást, valamint, hogy a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Online játékkal nyert díjat a Néprajzi Múzeum

A Keep calm! Türelemüvegek elnevezésű online játék a 20. Országos Múzeumpedagógiai Évnyitón különdíjban részesült. Az ICOM Magyarország Múzeumpedagógiai Különdíj a múzeumi szakma rangos kitüntetése. Az online játékban a felhasználó megismerkedhet a Néprajzi Múzeum gyűjteményében...

A médiaipart is elérik a kiberbiztonsági fenyegetések

A kiberbiztonsági vállalat új jelentése szerint a médiatartalom előállítását és terjesztését támogató, kulcsfontosságú szolgáltatók közel harmadát fenyegetik biztonsági kockázatok a nyilvánosan hozzáférhető felületeik sebezhetősége miatt.A médiaipar ökoszisztémája az egyik legösszetettebb, ami komoly kihívást jelent...

Megvan, mikor indul a TV2 legújabb realityje

Már csak néhány nap, és kezdetét veszi 8 vakmerő sztárpáros életének talán egyik legnagyobb közös kalandja, a Párharc! Küzdelem az idővel és a többi párral, óriási felismerések a saját határaikat illetően, olyan szituációk, amelyek...

Új korszakba lépett az e-kereskedelem

A Publicis Groupe Hungary CEO-ja, Sásdi Helga által társvezetett, a cseh, magyar és lengyel szakértői központokat egyesítő, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről. Az...

Magyar PR-szakember az ICCO felsővezetésében

A Magyar PR Szövetség 2016 óta tagja a Kommunikációs Tanácsadók Nemzetközi Szövetségének (ICCO), amely szeptember végén jelentette be tisztújítását. Az operatív bizottság (Executive Committee) tagjai közé először került magyar PR-szakember. Az ICCO tagság révén...
- Hirdetés -

Don't Miss

A helyzetünk stabil

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi....

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....