- Hirdetés -

Ingyenes digitális oktatási programot indít az OTP

|

- Hirdetés -

A középiskolák és a felsőoktatási intézmények a kormány legfrissebb járványügyi intézkedéseinek értelmében ismét digitális oktatásra állnak át. Az OTP Fáy András Alapítvány a kihívásokra válaszul, illetve szakmai víziója eléréséhez általános- és középiskolás diákok részére a pénzügyi ismeretek területét átfogó, ingyenesen elérhető, a Nemzeti Alaptanterv elvárásait és ajánlásait követő, digitális oktatási programot indít, amely a jelen helyzetben jelentős segítséget jelenthet a középiskolák digitális tanrendre való átállásában.

Az OTP Fáy András Alapítvány eddigi működése során jelentős és magyar szinten egyedülálló tapasztalatot szerzett az élményalapú oktatás terén személyes, élőerős tréningjei révén. Az Alapítvány által megalkotott pénzügyi, gazdasági, gazdálkodási edukációs program teljes mértékben szakít a hagyományos frontális iskolai oktatás kereteivel: a folyamatosan továbbfejlesztett, szórakoztatva tanító képzései keretében a legfrissebb nemzetközi pedagógiai vívmányokat és csúcstechnológiás eszközöket alkalmazza.

Az Alapítvány most átfogó digitális oktatási programot indít általános- és középiskolások számára. Az oktatási videókat, élő online közvetítéseket (streamelt előadásokat), e-learning tanagyagokat és mobilos játékapplikációt is magába foglaló programcsomag mind hazai, mind nemzetközi mércével jógyakorlatot, iránymutatást jelent. Továbbá az általános- és középiskolai tanárok és diákok számára a több tantárgyhoz kapcsolható pénzügyi, gazdasági, gazdálkodási ismeretek terén kész megoldást kínál a jelenlegi járványügyi helyzetben is.

„A Fáy Digitális Oktatási Program kifejlesztésével egyrészt az aktuális kihívásokra adunk választ, hiszen a koronavírus-járvány miatti korlátozások, iskolabezárások itthon és az egész világon ráirányították a figyelmet a digitális oktatási programok szükségességére. Másrészt saját víziónkból fakadó célkitűzésünket valósítjuk meg, hiszen 2012 óta tartunk fizikai, élőerős tréningeket ingyenesen, melyeken csak a tavalyi évben közel 20 ezren vettek részt. Annak érdekében, hogy ezt a számot tovább tudjuk növelni, és még szélesebb rétegek körében tegyük elérhetővé ingyenes oktatási tevékenységünket, mindenképpen szükséges a digitális térben is jelen lennünk. A digitális oktatás terén megszerzett tapasztalatokat pedig felnőttképzési tevékenységünk során is hasznosítani fogjuk” – hívta fel a figyelmet Dr. Mészáros Tamás, az OTP Fáy András Alapítvány kuratóriumának elnöke.

Videók, livestream, e-learning anyagok és kacsacsőrű emlősök

A Fáy Digitális Oktatási Program 5-12. évfolyamosok számára nyújt 40 modulban ingyenes pénzügyi, gazdasági és gazdálkodási tananyagokat, az iskolai tanrendhez, működéshez igazítva. A Program négy pillérre épül, amelyek csoportos tantermi és/vagy egyéni felhasználásra alkalmasak. Az előre rögzített, távoktatási videók valós idejű, élőerős oktatói beavatkozás nélkül, azaz szabadon választott időpontban, akár otthonról is biztosítják a hatékony tudásátadást pénzügyekkel és életvezetéssel, környezetgazdálkodással kapcsolatos témakörökben. A streamelt (élőben közvetített) előadásokat csoportosan, tantermi körülmények között, tanóra keretében tekinthetik meg a diákok. A streamelés lehetőséget ad arra, hogy a legfrissebb aktualitásokra reagálva, személyes hangvételű előadásba kapcsoljuk be a résztvevőket. Az előadásokat követően pedig egyéni mentorálás keretében kaphatnak választ kérdéseikre a diákok. Prezentációkkal, játékos tudásfelmérő tesztekkel, videós és interaktív tartalmakkal színesített pénzügyi, gazdasági, gazdálkodási és pályaorientációs témakörökben, e-learning tananyag is készült, amely szintén egyénileg, időponttól és helyszíntől függetlenül, szabadon felhasználható. Míg a Platypus: a FinLit Story egy pénzügyi kihívásokkal egybekötött ingyenes mobilos kalandjáték, amelynek grafikai kidolgozottsága, sztorija és tempója teljes mértékben megfelel a mai fiatalok ízlésének és elvárasainak. A játékapplikáció már most nagy népszerűségnek örvend, hiszen bő egy hónap alatt már több mint 25 ezren töltötték le.

„A Fáy Digitális Oktatási Program kidolgozásakor teljes mértékben a legfrissebb hazai és nemzetközi oktatási trendeket, illetve az 5-12. évfolyamos diákok igényeit vettük figyelembe. Olyan átfogó eszköztár kialakítása volt a cél, amely akár tantermi oktatásra, akár tanórán kívüli egyéni felhasználásra is kiváló lehetőséget biztosít. Reményeink szerint programunk jó példaként tud szolgálni mind a hazai, mind a nemzetközi oktatási szereplők és tananyag fejlesztők részére” – hangsúlyozta Gróf Henrik Balázs, az OTP Fáy András Alapítvány oktatás-szakmai igazgatója.

„A koronavírus miatti iskolabezárások tapasztalatai az eddigieknél sokkal élesebben mutatnak rá, hogy mekkora hiány van jól átgondolt digitális oktatási programokból, megoldásokból. A Fáy Digitális Oktatási Program véleményem szerint példaértékű és jógyakorlatként szolgálhat a hazai oktatási szereplők számára. Személy szerint szeretném is ajánlani a magyar szakembereknek, hiszen az OTP Fáy András Alapítvány programja az általános- és középiskolákban azonnali segítséget nyújt a pénzügyi ismeretek digitális oktatása terén” – tette hozzá Dr. Aáry-Tamás Lajos, az Oktatási Jogok Biztosa.

A Fáy Digitális Oktatási Program a magyar fejlesztésű Skillnaut oktatási platformját használja, az oktatási anyagok mobileszközről is elérhetőek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA