- Hirdetés -

Ingyenes filmmel kapcsolódik a Yettel a Digitális Témahéthez

|

- Hirdetés -

Idén 2022. április 4-8. között zajlik a legnagyobb hazai digitális pedagógiai esemény, a Digitális Témahét. A program apropójából a Yettel, együttműködésben a Budapesti Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivállal, a Digitális Témahét időkeretét megduplázva 2 hétig ingyenesen elérhetővé teszi a meglévő és a 2 hét alatt újonnan csatlakozó HiperSuli-iskolák számára az online térben történő gyermekbántalmazásról szóló Csapda a neten című filmet.

A digitális eszközökkel támogatott tanítás és tanulás a karanténidőszak óta még nagyobb hangsúlyt kapott a hazai oktatás területén. A digitalizáció és a tantermen kívül megvalósuló online tanulás pedig magával hozta az internet veszélyeire való fokozott odafigyelés szükségességét is; ezzel kapcsolatban ad most segítséget a mobilszolgáltató.

Tavaly ősszel Magyarországon is elérhetővé vált a Budapesti Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztiválon bemutatott, az online térben történő gyermekbántalmazásról szóló Csapda a neten című cseh dokumentumfilm oktatási verziója. A film rendezőinek kezdeményezésére három fiatal színésznő kiskorúnak tetteti magát, hogy kiderüljön, mi történik, ha belépnek egy népszerű online chatszobába – hamar kéretlen ismerősök és zaklatók ostromolják őket. A film mélyen elgondolkodtató kísérlet, amely leleplezi, hogyan vált a gyermekbántalmazás e modern formája mindennapos, rendkívüli módon elterjedt fenyegetéssé, amely ellen az internet és a közösségi felületek tudatos használatával tehetünk.

A film hazai forgalmazásának támogatójaként tavaly a Yettel, valamint a Digitális Gyermekvédelmi Stratégia az első kétszáz jelentkező általános iskola számára térítésmentesen juttatta el a filmet. A mobilszolgáltatóhoz a digitális oktatási programján, a HiperSulin keresztül érkezett visszajelzések alapján a tanárok a film megelőző hatásának óriási erejét emelték ki. A film híre gyorsan terjedt, a kétszáz ingyenes hely rövid időn belül betelt, és sok megkeresés érkezett azzal kapcsolatban, hogyan lehet szélesebb kör számára is elérhetővé tenni.

Reagálva a pedagógusi igényekre, a Digitális Témahét keretében a Yettel most abban segíti a digitális oktatási programjában résztvevő intézményeket, hogy számukra a Digitális Témahét keretén belül, annak idejét megduplázva, 2 hétig ingyenesen elérhetővé teszi a filmet valamennyi, a digitális oktatási programjában résztvevő, valamint újonnan csatlakozó HiperSuli-iskola számára.

„Nagyon fontosnak tartom, hogy a tanórai keretek között is megfelelő figyelem és hangsúly kerüljön az internet tudatosságra. Ez a film egy hiánypótló alkotás, amely kegyetlenül szembesíti a diákokat, tanárokat és a szülőket is azzal, hogy mindaz, amit a vásznon látnak, a valóságban is létezik. Hiteles kiegészítése és remek indítója az iskolai beszélgetéseknek, amikor a gyerekek biztonságos környezetben, szabadabban tudnak gondolkodni a pedagógusokkal együtt az online zaklatás témájáról” – mondta el Varga Krisztina, a zsombói Szent Imre Katolikus Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola tanára, a HiperSuli szakmai koordinátora.

Azok az iskolák, akik csak most kaptak kedvet a HiperSulihoz való csatlakozáshoz, a 2 hét alatt, 2022. április 17-ig, szintén ingyenesen juthatnak hozzá a filmhez.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jön a 3. Beauty Expo

Idén harmadik alkalommal rendezik meg a ROSSMANN és a Krémmánia közös Beauty Expóját, amely szeptember 6-án a Millenáris Nagycsarnokában várja majd az érdeklődőket. A látogatók több mint 70 márka standjait fedezhetik fel, és rengeteg...

Így kaphatunk kártérítést a repülőjáratok késése miatt

Annyira gyakorivá váltak a repülőjáratok sok órás késései, hogy már a biztosítók is tapasztalják az ilyen kárbejelentések megugrását. A külföldre készülőknek érdemes eleve erre való utasbiztosítást kötni, mert ez fedezheti például a sürgősségi kiadásokat....

Izgalmas dolgok derültek ki a gamerekről

A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból jelentős lehetőségeket kínál a nem gaming szektorok számára is a fiatalok megszólításában. A YouTube, a TikTok, az Instagram és a Twitch népszerűsége növekszik, miközben...

Újabb részletek az RTL-es BL-közvetítésekről

192 meccs magyar kommentárral, melyek mindegyike visszanézhető, hazánkban eddig nem látott képminőség - az RTL Magyarország nagyszabású sajtótájékoztató keretében jelentette be az UEFA Bajnokok Ligája-közvetítések minden fontos elemét, mely az RTL+ platformon előfizetés után...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 Porductions egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt...

A Best Ever lett a Kékszalag kommunikációs partnere

A Best Ever ügynökséget választotta a Magyar Vitorlás Szövetség az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj kommunikációs feladatainak ellátására. Július 18-án indul Magyarország legnagyobb presztízsű, legnagyobb múlttal rendelkező, egyben Európa leghosszabb tókerülő vitorlás eseménye, az 56....

Szolid kreatív növekedés

A legnagyobb hazai full service és kreatívügyökségek együttes árbevétele ugyan nőtt 2023-ban, de nem érte el az infláció szintjét. Az összesített számokat jelentősen befolyásolták a három legnagyobb szereplőnél látható változások. Utóbbiak az árbevétel terén...

Dübörög a nyár a horvát tengerparton

A horvát turizmus pozitív trendekkel és a turistaforgalom eredményeivel lép be az idei év turisztikai főszezonba. Ezt mutatják az eVisitor rendszer adatai, amelyek szerint januártól június végéig több mint 7,2 millió érkezés és 28,1...

Egyre többen kötnek mobilon utasbiztosítást

Jelentős, két számjegyű növekedés látható az utasbiztosításoknál az idén - közölte a K&H. A pénzintézet az egy évvel korábbinál 11 százalékkal több szerződést kötött január és június közepe között. Egyre többen a mobilbankon keresztül...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A nagyobb vállalkozások pozitívan látják a jövőt, a kisebbek még óvatosak

A K&H kkv bizalmi index kutatás második negyedéves eredményei alapján a hazai vállalkozások hangulata -11 ponttal maradt a negatív tartományban. A visszafogott várakozások azonban csak a 300 millió forint árbevétel alatti cégekre jellemzők, az...

Jön a 3. Beauty Expo

Idén harmadik alkalommal rendezik meg a ROSSMANN és a Krémmánia közös Beauty Expóját, amely szeptember 6-án a Millenáris Nagycsarnokában várja majd az érdeklődőket. A látogatók több mint 70 márka standjait fedezhetik fel, és rengeteg...

Így kaphatunk kártérítést a repülőjáratok késése miatt

Annyira gyakorivá váltak a repülőjáratok sok órás késései, hogy már a biztosítók is tapasztalják az ilyen kárbejelentések megugrását. A külföldre készülőknek érdemes eleve erre való utasbiztosítást kötni, mert ez fedezheti például a sürgősségi kiadásokat....

Izgalmas dolgok derültek ki a gamerekről

A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból jelentős lehetőségeket kínál a nem gaming szektorok számára is a fiatalok megszólításában. A YouTube, a TikTok, az Instagram és a Twitch népszerűsége növekszik, miközben...

Újabb részletek az RTL-es BL-közvetítésekről

192 meccs magyar kommentárral, melyek mindegyike visszanézhető, hazánkban eddig nem látott képminőség - az RTL Magyarország nagyszabású sajtótájékoztató keretében jelentette be az UEFA Bajnokok Ligája-közvetítések minden fontos elemét, mely az RTL+ platformon előfizetés után...

Don't Miss

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 Porductions egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...

Új vezetővel erősít a PwC Magyarország

A PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának új vezetője 2024. július 1-jétől Farkas Gábor. A pozíciót Deák Lászlótól veszi át, aki a továbbiakban a közvetett adókért felelős területet vezeti és mellette az ESG...

Új ügyfelek a Próbakőnél

Hazai és nemzetközi ügyfelekkel bővült a nemrég 4 PREXA díjat nyert Próbakő Kommunikáció portfóliója. Az ügynökség megbízást kapott a gyógyszeripar, a technológia és a kiberbiztonság területéről, valamint egy e-kereskedelmi projekt kommunikációs feladatait is rábízták. Az...