- Hirdetés -

Ingyenes programozóképzést indít a Green Fox Academy

|

- Hirdetés -

#Stayathome Coding Camp néven ingyenes kurzust indít Magyarország első szuperintenzív programozó bootcampje azoknak, akik tanulással töltenék a koronavírus miatt felszabadult idejüket, és szívesen elkészítenék első saját webalkalmazásukat. A háromhetes képzésre azokat is várják, akik már régóta bele akarnak kóstolni a tech világába, vagy akár egy ideje karrierváltáson is gondolkodnak, de előbb kipróbálnák magukat, mennyire való nekik egy bootcampképzés.

Március 11. óta hivatalosan is vészhelyzet van az országban, a koronavírus miatt kialakult körülmények sokakban keltenek szorongást. A járvány lassítása érdekében hozott intézkedések miatt egyre többen nem tudják folytatni a munkájukat, ami még jobban megnehezíti ezt az időszakot. A szakemberek szerint a szorongás oldásában segíthet, ha kellemes dolgokra koncentrálunk, és legalább időszakosan lefoglaljuk magunkat, erre kínálnak jó alternatívát a különböző önfejlesztő programok. A junior programozó képzéseket nyújtó Green Fox Academy folyamatosan keresi a lehetőséget, hogy hogyan tudja a szakértelmét az emberek segítségére fordítani a járvány ideje alatt, többek között ezért döntött úgy, hogy ingyenes online képzést ajánl fel azoknak, akik nem tudják folytatni a munkájukat, vagy az otthoni munkavégzés mellett belefér a hétköznapjukba pár óra tanulás.

Már második hete online zajlik a képzés

A különböző szakmai hátterű emberek átképzésével foglalkozó iskola – habár nem hivatalos oktatási intézmény, így a szabályozás nem vonatkozik rá – hisz a social distancing erejében, ezért két hete a tanteremből átköltözött a virtuális térbe. Az átállást alapos tervezés előzte meg, egy-két apróbb nehézségtől eltekintve a nyolc budapesti és prágai csoport képzése zavartalanul állt át online platformra.

“Hiszek abban, hogy az online átállás sikere kevésbé a használt eszközökön, sokkal inkább azon múlik, hogy a tananyag mennyire alkalmas online tanításra” – mondta el Kökény Tamás, a bootcamp vezető mentora. A Green Fox Academy-nél ez adott volt: blended classroom módszertan szerint tanítanak, amiben keverednek a hagyományos tantermi oktatási módszerek a digitalizáció nyújtotta lehetőségekkel. A képzés során videós tananyagokat használnak, amiket a hallgatóknak önállóan, otthon kell feldolgozniuk. “Ami újdonság, hogy a mentoraink által támogatott önálló és csoportmunka most online térben, adott esetben chatszobákban zajlik, de az első két hét tanulsága és a hallgatók visszajelzése szerint ebben a formátumban is nagyon jól működik a közös munka” – jegyezte meg Kökény Tamás.

Hetente indul új kurzus

Az átállás sikerein felbuzdulva a programozóiskola március 30-án indítja el ingyenes online képzését, amit hetente újabb csoport követ április végéig. A kurzus 3 hetes lesz, az órák minden hétköznap délután 3 és 7 között zajlanak majd. “Szeretnénk a lehető legszemélyesebb légkört megteremteni, amit az online tér enged, hiszen a képzéseinknek a mentorokkal és csapattagokkal kialakult erős kapcsolat az egyik erőssége. Ezért egy webináriumtól eltérően a videós tananyagok mellett a mentoraink is együtt dolgoznak majd a résztvevőkkel” – hangsúlyozta Gyulavári Ádám, a Green Fox online képzést vezető mentora.

Az iskola minél szélesebb kör számára szeretné elérhetővé tenni a lehetőséget, ezért a jelentkezőknek mindössze egy egyszerű űrlapot kell kitölteniük a Green Fox Academy weboldalán. A csatlakozáshoz pedig csupán egy laptopra, stabil internetkapcsolatra, a tananyag feldolgozásához pedig középfokú angol nyelvtudásra van szükség. “Úgy látjuk, hogy a programozói tudás még jobban felértékelődik, így amellett, hogy a képzés jó lehetőség a önfejlesztésre, akár egy új karriert is megalapozhat azoknak, akik váltásra kényszerülnek. Bízunk benne, hogy sokaknak segíthetünk ezzel a kezdeményezéssel, ezért a helyek számát sem korlátoztuk, a lehetőségeinkhez mérten az érdeklődésnek megfelelő erőforrást biztosítunk a programhoz” – mondta el Gyulavári Ádám.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Dunavarsányban terjeszkedik a Dunapack

Közel 20 milliárd forint értékű beruházással Európa egyik legmodernebb csomagolóanyag gyártó üzemét építi a Dunapack Packaging Dunavarsány határában. Az új gyár a körforgásos gazdasági folyamatok egyik legmodernebb mintaüzeme lesz, hiszen közel 90%-ban újrahasznosított papírból...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

Új szolgáltatást tesztel a DoDo a PENNY-vel

A mesterséges intelligencia alapú logisztikai megoldásokat nyújtó cseh DoDo partneri megállapodást kötött a népszerű PENNY üzletlánccal. A Csehországban, Pilzenben egyelőre pilot üzemmódban induló projekt részeként a startup egy teljesen új szolgáltatás bevezetésének előkészítéseként a...

Munkáltatói díjat nyert az SAP Hungary

Az SAP Hungary elnyerte az Inspiring Employers tanácsadó cég legmagasabb és legrangosabb "Elite Shining Star" díját a kiemelkedő munkahelyi körülmények, illetve a munkavállalók számára kialakított kezdeményezései miatt. A magyarországi SAP-t az Inspiring Employers 10...

Rengeteg karácsonyi film készült idén

Rekordszámú, több mint 200 új karácsonyi mozifilm és televíziós produkció készült idén. Az imdb.com nemzetközi filmes adatbázis szerint 2016-ban csupán ennek fele, 2011-ben pedig negyede született. A rengeteg karácsonyi film jórészt annak köszönhető, hogy...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

DATA