- Hirdetés -

Ingyenfuvart biztosít a Volkswagen a szurkolóknak

|

- Hirdetés -

Felvillanyozva” juthatnak el Budapesten, a foci-Eb hivatalos szurkolói zónájába azok a futballrajongók, akik a Volkswagen ID.3 modelljét választják az odavezető úthoz. A Volkswagen magyarországi forgalmazója a foci-Eb kezdetétől a végéig, naponta, térítésmentes szolgáltatást nyújtva szállítja a meccsek és a Volkswagen teljes egészében elektromos autómodelljei iránt is érdeklődőket.

A Volkswagen és az UEFA közötti megállapodás alapján, a német autómárka – a koronavírus-járvány miatt idénre halasztott – futball Európa-bajnokság hivatalos mobilitás partnere. Ennek részeként valamennyi Eb-helyszínen a meccsekre indulók közlekedését, a stadionokba, valamint a nagyobb szurkolói terekre utazását offline és online eszközök alkalmazásával szerették volna megkönnyíteni, másrészt ID. modellek flottába állításával utazhattak volna a szurkolók a 11 (eredeti tervek szerint 12) rendező városon belül. Végül ez a helyszínenként egységes terv az országokat eltérően érintő koronavírus-helyzet miatt meghiúsult, és mindössze a rendező városok töredékében valósul meg központi szervezésben. A többi piacon pedig az esetleges megvalósítást – a helyi viszonyokat figyelembe véve – az adott Volkswagen forgalmazóra bízták.

„Eredetileg az volt a terv, hogy az Eb-mérkőzések helyszínein Volkswagen ID.3 és/vagy ID.4 modellekből álló flották egyedi utasigényeknek megfelelve szállítják a szurkolókat, de a koronavírus-járvány országonként változó helyzete és az eltérő korlátozási szabályok miatt, az érintett országok vezérképviseleteire bízták az esetleges megvalósítást a legtöbb helyszín esetében. A Porsche Hungaria Volkswagen márkaigazgatósága, mérlegelve az itthoni – ütemes beoltottság miatt – kedvezően alakuló járványhelyzetet, az eredetihez képest némileg módosított terv megvalósításáról döntött. Ennek lényege, hogy nem a város különböző pontjairól szállítják a szurkolókat az ID.3 modellekkel, hanem egy pontról kiindulva a célállomásig. Ehhez összesen 20 db ID.3 modellből álló flottát alakítottunk ki, és a szurkolók ezzel juthatnak meccs-közelbe.” – összegezte Papp Zoltán, a Volkswagen márkaigazgatója.

Az elektromos Volkswagen modellek június 11-től Budapesten, a Deák Ferenc térről, a Kempinski Hotel Corvinus elől indulva, a világörökség részeként bejegyzett Andrássy úton haladva, a Hősök terére szállítják azokat a focirajongókat, akik az Eb-meccseket az UEFA hivatalos szurkolói zónájában található óriáskivetítőkön szeretnék megnézni. A szolgáltatás minden nap 14:00 és 21:00 óra között vehető igénybe.

Az autók indulásánál a magyarországi Volkswagen hostessei segítenek, tájékoztatják és eligazítják az érdeklődőket az ID.3 modellel való utazás feltételeiről. Az autókat minden szurkoló az érkezése szerinti sorrendben veheti igénybe, az utazás általános feltételei megegyeznek a taxi-szolgáltatáséval, azzal a nagy különbséggel, hogy az ID.-s fuvarért nem kell fizetni. Ám elvárás az utasoktól, ha többen utaznak, hogy – a koronavírus-járványra való tekintettel – egy autóban csak családtagok vagy barátok utazhatnak együtt. Így biztosan lesz olyan fuvar is, amikor az egyébként ötszemélyes ID.3 modellben egy vagy két utas ül.

Bármennyit is fordulnak majd a szurkolókat szállító Volkswagen ID.3 modellek a Deák Ferenc tér és a Hősök tere között, a világörökségi útvonalhoz méltóan kíméletesek lesznek az Andrássy út fáihoz és az arra sétálókhoz, hiszen a márka teljesen elektromos-meghajtású, a lokális környezetet tisztán hagyó autói „koptatják” az majd utat.

Egy csöndes, károsanyagot nem kibocsátó, kényelmes ID.3 modellel megtett autóút után pedig a szurkolói szektorban kieresztik a hangjukat a drukkerek s a meccsek szünetében vagy utána nemcsak azt értékelhetik társaikkal, hogy milyen volt a mérkőzés, hanem azt is, hogy milyen jó érzés Volkswagen ID.3-mal utazni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A médiaipart is elérik a kiberbiztonsági fenyegetések

A kiberbiztonsági vállalat új jelentése szerint a médiatartalom előállítását és terjesztését támogató, kulcsfontosságú szolgáltatók közel harmadát fenyegetik biztonsági kockázatok a nyilvánosan hozzáférhető felületeik sebezhetősége miatt.A médiaipar ökoszisztémája az egyik legösszetettebb, ami komoly kihívást jelent...

Megvan, mikor indul a TV2 legújabb realityje

Már csak néhány nap, és kezdetét veszi 8 vakmerő sztárpáros életének talán egyik legnagyobb közös kalandja, a Párharc! Küzdelem az idővel és a többi párral, óriási felismerések a saját határaikat illetően, olyan szituációk, amelyek...

Új korszakba lépett az e-kereskedelem

A Publicis Groupe Hungary CEO-ja, Sásdi Helga által társvezetett, a cseh, magyar és lengyel szakértői központokat egyesítő, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről. Az...

Magyar PR-szakember az ICCO felsővezetésében

A Magyar PR Szövetség 2016 óta tagja a Kommunikációs Tanácsadók Nemzetközi Szövetségének (ICCO), amely szeptember végén jelentette be tisztújítását. Az operatív bizottság (Executive Committee) tagjai közé először került magyar PR-szakember. Az ICCO tagság révén...

Indul a harc a budapesti albérletpiacon

Rekordmértékű 26 százalékra nyílt az árolló szeptemberben a keresleti és kínálati bérleti díjak között a budapesti albérletpiacon – derül ki a Rentingo.com legfrissebb albérletpiaci elemzéséből. Míg a bérbeadók átlagosan 4,5 százalékkal emelték a bérleti...

Még egészségesebbek lesznek a Lidl termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként elkötelezett az egészséges táplálkozás előmozdítása iránt, ezt mutatja 2019-ben tett vállalása is, mely szerint saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só- és cukortartalmat. Az optimalizálási...

Pénztárcabarát választékkal újított a Kifli.hu

A webáruház új, egységesített menüpontot hozott létre azoknak a termékeknek, amik segíthetnek a spórolásban.Klekner Péter hírlevélben tájékoztatta a webáruház vásárlóit: "Örömmel jelentem be, hogy figyelembe véve a vásárlóinktól kapott visszajelzéseket, a piac és a...

A helyzetünk stabil

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi....

Rengeteg programot kínál a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A múzeumi fenntarthatóságot állítja a középpontba a 17. Múzeumok Őszi Fesztiválja, amely keddtől csaknem 40 fővárosi és 80 vidéki múzeum részvételével mintegy másfél hónapon át országszerte több mint 500 programot kínál a látogatóknak. A fesztivál...

Mégis összejöhet a nagy Twitter üzlet

Elon Musk mégis megvásárolná a Twitter közösségi médiavállalatot, az eredeti 44 milliárd doláros vételáron, ha az eladó eltekint a peres eljárástól. Az üzletember javaslatában feltételül szabta, hogy az üzlethez kapjon adósságfinanszírozást, valamint, hogy a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Online játékkal nyert díjat a Néprajzi Múzeum

A Keep calm! Türelemüvegek elnevezésű online játék a 20. Országos Múzeumpedagógiai Évnyitón különdíjban részesült. Az ICOM Magyarország Múzeumpedagógiai Különdíj a múzeumi szakma rangos kitüntetése. Az online játékban a felhasználó megismerkedhet a Néprajzi Múzeum gyűjteményében...

A médiaipart is elérik a kiberbiztonsági fenyegetések

A kiberbiztonsági vállalat új jelentése szerint a médiatartalom előállítását és terjesztését támogató, kulcsfontosságú szolgáltatók közel harmadát fenyegetik biztonsági kockázatok a nyilvánosan hozzáférhető felületeik sebezhetősége miatt.A médiaipar ökoszisztémája az egyik legösszetettebb, ami komoly kihívást jelent...

Megvan, mikor indul a TV2 legújabb realityje

Már csak néhány nap, és kezdetét veszi 8 vakmerő sztárpáros életének talán egyik legnagyobb közös kalandja, a Párharc! Küzdelem az idővel és a többi párral, óriási felismerések a saját határaikat illetően, olyan szituációk, amelyek...

Új korszakba lépett az e-kereskedelem

A Publicis Groupe Hungary CEO-ja, Sásdi Helga által társvezetett, a cseh, magyar és lengyel szakértői központokat egyesítő, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről. Az...

Magyar PR-szakember az ICCO felsővezetésében

A Magyar PR Szövetség 2016 óta tagja a Kommunikációs Tanácsadók Nemzetközi Szövetségének (ICCO), amely szeptember végén jelentette be tisztújítását. Az operatív bizottság (Executive Committee) tagjai közé először került magyar PR-szakember. Az ICCO tagság révén...
- Hirdetés -

Don't Miss

A helyzetünk stabil

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi....

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....