- Hirdetés -

Ingyenfuvart biztosít a Volkswagen a szurkolóknak

|

- Hirdetés -

Felvillanyozva” juthatnak el Budapesten, a foci-Eb hivatalos szurkolói zónájába azok a futballrajongók, akik a Volkswagen ID.3 modelljét választják az odavezető úthoz. A Volkswagen magyarországi forgalmazója a foci-Eb kezdetétől a végéig, naponta, térítésmentes szolgáltatást nyújtva szállítja a meccsek és a Volkswagen teljes egészében elektromos autómodelljei iránt is érdeklődőket.

A Volkswagen és az UEFA közötti megállapodás alapján, a német autómárka – a koronavírus-járvány miatt idénre halasztott – futball Európa-bajnokság hivatalos mobilitás partnere. Ennek részeként valamennyi Eb-helyszínen a meccsekre indulók közlekedését, a stadionokba, valamint a nagyobb szurkolói terekre utazását offline és online eszközök alkalmazásával szerették volna megkönnyíteni, másrészt ID. modellek flottába állításával utazhattak volna a szurkolók a 11 (eredeti tervek szerint 12) rendező városon belül. Végül ez a helyszínenként egységes terv az országokat eltérően érintő koronavírus-helyzet miatt meghiúsult, és mindössze a rendező városok töredékében valósul meg központi szervezésben. A többi piacon pedig az esetleges megvalósítást – a helyi viszonyokat figyelembe véve – az adott Volkswagen forgalmazóra bízták.

„Eredetileg az volt a terv, hogy az Eb-mérkőzések helyszínein Volkswagen ID.3 és/vagy ID.4 modellekből álló flották egyedi utasigényeknek megfelelve szállítják a szurkolókat, de a koronavírus-járvány országonként változó helyzete és az eltérő korlátozási szabályok miatt, az érintett országok vezérképviseleteire bízták az esetleges megvalósítást a legtöbb helyszín esetében. A Porsche Hungaria Volkswagen márkaigazgatósága, mérlegelve az itthoni – ütemes beoltottság miatt – kedvezően alakuló járványhelyzetet, az eredetihez képest némileg módosított terv megvalósításáról döntött. Ennek lényege, hogy nem a város különböző pontjairól szállítják a szurkolókat az ID.3 modellekkel, hanem egy pontról kiindulva a célállomásig. Ehhez összesen 20 db ID.3 modellből álló flottát alakítottunk ki, és a szurkolók ezzel juthatnak meccs-közelbe.” – összegezte Papp Zoltán, a Volkswagen márkaigazgatója.

Az elektromos Volkswagen modellek június 11-től Budapesten, a Deák Ferenc térről, a Kempinski Hotel Corvinus elől indulva, a világörökség részeként bejegyzett Andrássy úton haladva, a Hősök terére szállítják azokat a focirajongókat, akik az Eb-meccseket az UEFA hivatalos szurkolói zónájában található óriáskivetítőkön szeretnék megnézni. A szolgáltatás minden nap 14:00 és 21:00 óra között vehető igénybe.

Az autók indulásánál a magyarországi Volkswagen hostessei segítenek, tájékoztatják és eligazítják az érdeklődőket az ID.3 modellel való utazás feltételeiről. Az autókat minden szurkoló az érkezése szerinti sorrendben veheti igénybe, az utazás általános feltételei megegyeznek a taxi-szolgáltatáséval, azzal a nagy különbséggel, hogy az ID.-s fuvarért nem kell fizetni. Ám elvárás az utasoktól, ha többen utaznak, hogy – a koronavírus-járványra való tekintettel – egy autóban csak családtagok vagy barátok utazhatnak együtt. Így biztosan lesz olyan fuvar is, amikor az egyébként ötszemélyes ID.3 modellben egy vagy két utas ül.

Bármennyit is fordulnak majd a szurkolókat szállító Volkswagen ID.3 modellek a Deák Ferenc tér és a Hősök tere között, a világörökségi útvonalhoz méltóan kíméletesek lesznek az Andrássy út fáihoz és az arra sétálókhoz, hiszen a márka teljesen elektromos-meghajtású, a lokális környezetet tisztán hagyó autói „koptatják” az majd utat.

Egy csöndes, károsanyagot nem kibocsátó, kényelmes ID.3 modellel megtett autóút után pedig a szurkolói szektorban kieresztik a hangjukat a drukkerek s a meccsek szünetében vagy utána nemcsak azt értékelhetik társaikkal, hogy milyen volt a mérkőzés, hanem azt is, hogy milyen jó érzés Volkswagen ID.3-mal utazni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....