- Hirdetés -

Ingyenfuvart biztosít a Volkswagen a szurkolóknak

|

- Hirdetés -

Felvillanyozva” juthatnak el Budapesten, a foci-Eb hivatalos szurkolói zónájába azok a futballrajongók, akik a Volkswagen ID.3 modelljét választják az odavezető úthoz. A Volkswagen magyarországi forgalmazója a foci-Eb kezdetétől a végéig, naponta, térítésmentes szolgáltatást nyújtva szállítja a meccsek és a Volkswagen teljes egészében elektromos autómodelljei iránt is érdeklődőket.

A Volkswagen és az UEFA közötti megállapodás alapján, a német autómárka – a koronavírus-járvány miatt idénre halasztott – futball Európa-bajnokság hivatalos mobilitás partnere. Ennek részeként valamennyi Eb-helyszínen a meccsekre indulók közlekedését, a stadionokba, valamint a nagyobb szurkolói terekre utazását offline és online eszközök alkalmazásával szerették volna megkönnyíteni, másrészt ID. modellek flottába állításával utazhattak volna a szurkolók a 11 (eredeti tervek szerint 12) rendező városon belül. Végül ez a helyszínenként egységes terv az országokat eltérően érintő koronavírus-helyzet miatt meghiúsult, és mindössze a rendező városok töredékében valósul meg központi szervezésben. A többi piacon pedig az esetleges megvalósítást – a helyi viszonyokat figyelembe véve – az adott Volkswagen forgalmazóra bízták.

„Eredetileg az volt a terv, hogy az Eb-mérkőzések helyszínein Volkswagen ID.3 és/vagy ID.4 modellekből álló flották egyedi utasigényeknek megfelelve szállítják a szurkolókat, de a koronavírus-járvány országonként változó helyzete és az eltérő korlátozási szabályok miatt, az érintett országok vezérképviseleteire bízták az esetleges megvalósítást a legtöbb helyszín esetében. A Porsche Hungaria Volkswagen márkaigazgatósága, mérlegelve az itthoni – ütemes beoltottság miatt – kedvezően alakuló járványhelyzetet, az eredetihez képest némileg módosított terv megvalósításáról döntött. Ennek lényege, hogy nem a város különböző pontjairól szállítják a szurkolókat az ID.3 modellekkel, hanem egy pontról kiindulva a célállomásig. Ehhez összesen 20 db ID.3 modellből álló flottát alakítottunk ki, és a szurkolók ezzel juthatnak meccs-közelbe.” – összegezte Papp Zoltán, a Volkswagen márkaigazgatója.

Az elektromos Volkswagen modellek június 11-től Budapesten, a Deák Ferenc térről, a Kempinski Hotel Corvinus elől indulva, a világörökség részeként bejegyzett Andrássy úton haladva, a Hősök terére szállítják azokat a focirajongókat, akik az Eb-meccseket az UEFA hivatalos szurkolói zónájában található óriáskivetítőkön szeretnék megnézni. A szolgáltatás minden nap 14:00 és 21:00 óra között vehető igénybe.

Az autók indulásánál a magyarországi Volkswagen hostessei segítenek, tájékoztatják és eligazítják az érdeklődőket az ID.3 modellel való utazás feltételeiről. Az autókat minden szurkoló az érkezése szerinti sorrendben veheti igénybe, az utazás általános feltételei megegyeznek a taxi-szolgáltatáséval, azzal a nagy különbséggel, hogy az ID.-s fuvarért nem kell fizetni. Ám elvárás az utasoktól, ha többen utaznak, hogy – a koronavírus-járványra való tekintettel – egy autóban csak családtagok vagy barátok utazhatnak együtt. Így biztosan lesz olyan fuvar is, amikor az egyébként ötszemélyes ID.3 modellben egy vagy két utas ül.

Bármennyit is fordulnak majd a szurkolókat szállító Volkswagen ID.3 modellek a Deák Ferenc tér és a Hősök tere között, a világörökségi útvonalhoz méltóan kíméletesek lesznek az Andrássy út fáihoz és az arra sétálókhoz, hiszen a márka teljesen elektromos-meghajtású, a lokális környezetet tisztán hagyó autói „koptatják” az majd utat.

Egy csöndes, károsanyagot nem kibocsátó, kényelmes ID.3 modellel megtett autóút után pedig a szurkolói szektorban kieresztik a hangjukat a drukkerek s a meccsek szünetében vagy utána nemcsak azt értékelhetik társaikkal, hogy milyen volt a mérkőzés, hanem azt is, hogy milyen jó érzés Volkswagen ID.3-mal utazni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Top FIFA játékosokkal indít a legújabb e-sport csapat

Bemutatta játékosait és jövőbeni terveit Magyarország legújabb e-sport csapata, az LV Esports Team. A frissen alakult klub egyből két meghatározó versenyzőt igazolt a soraiba a magyar profi FIFA mezőnyből: Borkai „Boresz” Ádám és Majorosi...

Új okosmobil érkezik a hazai boltokba

Az OPPO vezető globális okoseszköz-márka bejelentette az új OPPO A16s okostelefon magyarországi értékesítésének kezdődátumát. A polírozott alumínium burkolattal rendelkező készülék elsősorban azok számára lesz vonzó, akik számára fontos a látványos megjelenés, a hosszú akkumulátor...

Online játékokon keresztül segíthetnek a gamerek

2021-es, Egészséges otthoni megoldások (Healthy Home Solutions) elnevezésű kampányának részeként az LG Electronics (LG) arra buzdítja az Animal Crossing the Horizon és a Fortnite játékok rajongóit, hogy virtuálisan próbálják ki legújabb, az egészséget szolgáló...

Biztonságosabbá vált a SIM-kártyák cseréje

Adataink és vagyonunk biztonsága érdekében egy egyszerű meghatalmazás már nem elég, ha a SIM-kártyánk cseréjére készülünk. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a szolgáltatói gyakorlatok ellenőrzése után új eljárások bevezetését kérte a Telekomtól,...

Izgalmas sorozatokkal erősít az Epic Drama

Jön az Ányékvonalak második évada, befejeződik A spanyol hercegnő, és különkiadással érkezik a Murdoch rejtélyei. Árnyékvonalak (shadow lines) 2. évad 10x60 perc, 2021. szeptember 30-ától csütörtökönként 21 órától Mélyebbre merülünk a hidegháborúban, a keleti és nyugati...

Gyakrabban tesszük tönkre okoseszközeinket

A KSH és a Telenor Magyarország adatai alapján is jelentősen nőtt az okoseszközök használatával töltött óráink száma az elmúlt két évben. A mobilok szerepének felértékelődésének és a tudatosabb tervezésnek is köszönhető, hogy egyre többen...

A mobilos videógyártást forradalmasítja egy magyar startup

Manapság már szinte bárkiből lehet hobbivideós, de sokak számára egyben hivatást és megélhetést is jelent az audiovizuális tartalmak készítése. A verseny óriási az online térben, és nem csupán a mennyiség, de a minőség is...

Elrajtolt a 30. Budapesti Őszi Fesztivál

A Jancsó Miklós születésének 100. évfordulóját ünneplő Jancsó100! című esttel vette kezdetét vasárnap este a Városmajori Szabadtéri színpadon a 30. Budapesti Őszi Fesztivál, amely több mint 150 programmal és megújult formában várja a közönséget...

A többség a hagyományos tévézésre szavaz

Az emberek naponta 1-3 órát tévéznek, és egyre népszerűbbek a streaming és az online tartalmak – derül ki a Direct One TV szolgáltató idén augusztusban készült felméréséből. A kutatás során kiderült, hogy a válaszadók...

A nőkért kampányolnak a hazai sztárok

Néhány hazai híresség, influenszer összefogott és a női egyenjogúság mellett felemelve szavukat, az otthoni munka, a család körüli feladatok kapcsán hívják fel mindenki figyelmét arra, hogy a házimunka nem kizárólag a nők dolga. Ez...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sztárban sztár leszek TV2 nézettség

Egy estével hetet nyert a TV2

A Sztárban sztár leszek bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának, de még a hétköznap esti ismétlései is erős nézettséget hoztak. Az RTL Klub legnézettebbje A mi kis falunk volt és az előválasztási vita is...

Top FIFA játékosokkal indít a legújabb e-sport csapat

Bemutatta játékosait és jövőbeni terveit Magyarország legújabb e-sport csapata, az LV Esports Team. A frissen alakult klub egyből két meghatározó versenyzőt igazolt a soraiba a magyar profi FIFA mezőnyből: Borkai „Boresz” Ádám és Majorosi...

Új okosmobil érkezik a hazai boltokba

Az OPPO vezető globális okoseszköz-márka bejelentette az új OPPO A16s okostelefon magyarországi értékesítésének kezdődátumát. A polírozott alumínium burkolattal rendelkező készülék elsősorban azok számára lesz vonzó, akik számára fontos a látványos megjelenés, a hosszú akkumulátor...

Online játékokon keresztül segíthetnek a gamerek

2021-es, Egészséges otthoni megoldások (Healthy Home Solutions) elnevezésű kampányának részeként az LG Electronics (LG) arra buzdítja az Animal Crossing the Horizon és a Fortnite játékok rajongóit, hogy virtuálisan próbálják ki legújabb, az egészséget szolgáló...

Biztonságosabbá vált a SIM-kártyák cseréje

Adataink és vagyonunk biztonsága érdekében egy egyszerű meghatalmazás már nem elég, ha a SIM-kártyánk cseréjére készülünk. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a szolgáltatói gyakorlatok ellenőrzése után új eljárások bevezetését kérte a Telekomtól,...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...