- Hirdetés -

Ingyenfuvart biztosít a Volkswagen a szurkolóknak

|

- Hirdetés -

Felvillanyozva” juthatnak el Budapesten, a foci-Eb hivatalos szurkolói zónájába azok a futballrajongók, akik a Volkswagen ID.3 modelljét választják az odavezető úthoz. A Volkswagen magyarországi forgalmazója a foci-Eb kezdetétől a végéig, naponta, térítésmentes szolgáltatást nyújtva szállítja a meccsek és a Volkswagen teljes egészében elektromos autómodelljei iránt is érdeklődőket.

A Volkswagen és az UEFA közötti megállapodás alapján, a német autómárka – a koronavírus-járvány miatt idénre halasztott – futball Európa-bajnokság hivatalos mobilitás partnere. Ennek részeként valamennyi Eb-helyszínen a meccsekre indulók közlekedését, a stadionokba, valamint a nagyobb szurkolói terekre utazását offline és online eszközök alkalmazásával szerették volna megkönnyíteni, másrészt ID. modellek flottába állításával utazhattak volna a szurkolók a 11 (eredeti tervek szerint 12) rendező városon belül. Végül ez a helyszínenként egységes terv az országokat eltérően érintő koronavírus-helyzet miatt meghiúsult, és mindössze a rendező városok töredékében valósul meg központi szervezésben. A többi piacon pedig az esetleges megvalósítást – a helyi viszonyokat figyelembe véve – az adott Volkswagen forgalmazóra bízták.

„Eredetileg az volt a terv, hogy az Eb-mérkőzések helyszínein Volkswagen ID.3 és/vagy ID.4 modellekből álló flották egyedi utasigényeknek megfelelve szállítják a szurkolókat, de a koronavírus-járvány országonként változó helyzete és az eltérő korlátozási szabályok miatt, az érintett országok vezérképviseleteire bízták az esetleges megvalósítást a legtöbb helyszín esetében. A Porsche Hungaria Volkswagen márkaigazgatósága, mérlegelve az itthoni – ütemes beoltottság miatt – kedvezően alakuló járványhelyzetet, az eredetihez képest némileg módosított terv megvalósításáról döntött. Ennek lényege, hogy nem a város különböző pontjairól szállítják a szurkolókat az ID.3 modellekkel, hanem egy pontról kiindulva a célállomásig. Ehhez összesen 20 db ID.3 modellből álló flottát alakítottunk ki, és a szurkolók ezzel juthatnak meccs-közelbe.” – összegezte Papp Zoltán, a Volkswagen márkaigazgatója.

Az elektromos Volkswagen modellek június 11-től Budapesten, a Deák Ferenc térről, a Kempinski Hotel Corvinus elől indulva, a világörökség részeként bejegyzett Andrássy úton haladva, a Hősök terére szállítják azokat a focirajongókat, akik az Eb-meccseket az UEFA hivatalos szurkolói zónájában található óriáskivetítőkön szeretnék megnézni. A szolgáltatás minden nap 14:00 és 21:00 óra között vehető igénybe.

Az autók indulásánál a magyarországi Volkswagen hostessei segítenek, tájékoztatják és eligazítják az érdeklődőket az ID.3 modellel való utazás feltételeiről. Az autókat minden szurkoló az érkezése szerinti sorrendben veheti igénybe, az utazás általános feltételei megegyeznek a taxi-szolgáltatáséval, azzal a nagy különbséggel, hogy az ID.-s fuvarért nem kell fizetni. Ám elvárás az utasoktól, ha többen utaznak, hogy – a koronavírus-járványra való tekintettel – egy autóban csak családtagok vagy barátok utazhatnak együtt. Így biztosan lesz olyan fuvar is, amikor az egyébként ötszemélyes ID.3 modellben egy vagy két utas ül.

Bármennyit is fordulnak majd a szurkolókat szállító Volkswagen ID.3 modellek a Deák Ferenc tér és a Hősök tere között, a világörökségi útvonalhoz méltóan kíméletesek lesznek az Andrássy út fáihoz és az arra sétálókhoz, hiszen a márka teljesen elektromos-meghajtású, a lokális környezetet tisztán hagyó autói „koptatják” az majd utat.

Egy csöndes, károsanyagot nem kibocsátó, kényelmes ID.3 modellel megtett autóút után pedig a szurkolói szektorban kieresztik a hangjukat a drukkerek s a meccsek szünetében vagy utána nemcsak azt értékelhetik társaikkal, hogy milyen volt a mérkőzés, hanem azt is, hogy milyen jó érzés Volkswagen ID.3-mal utazni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA