- Hirdetés -

Inspiráló fiatalok a színpadon

|

- Hirdetés -

Jubilál hazánkban a világszerte fogalommá vált TED platform látásmódjukkal, gondolkodásukkal és innovatív ötleteikkel kitűnő fiatalokat felvonultató konferenciasorozata, a TEDxYouth@Budapest. A tizedik éve megszervezett egész napos konferencián idén tizenkilenc inspiráló, tevékenységeiben vagy gondolkodásában figyelemre méltó 30 év alatti fiatal áll színpadra és várja a nyitott, társadalmilag aktív közönséget.

Még kapható néhány jegy a tíz éves története során sikert sikerre halmozó, a nyitott gondolkodású fiatalok egyik legfontosabb hazai fórumává váló TEDxYouth@Budapest 2019 konferenciára. Az idén a Miért? Miért ne? címen zajló egész napos rendezvénynek a MOM Kulturális Központ ad otthon április 13-án, szombaton.

A jubileum jegyében az idei konferencián színpadra lép a TEDxYouth@Budapest több korábbi jeles előadója, tizenkilenc idén bemutatkozó, a jövő nagy reménységének tartott fiatallal egyetemben. A délelőtti Miért? szekció azt az mindenkiben mélyen lakozó erőt, a „saját miértet” vizsgálja, amely előrevisz minket, ami miatt tettre készen kelünk fel reggelente. A miértek között megszállott közösségépítő, okoseszközöket oktatásba beemlő startupper, játékfejlesztő producer, a fiatalok és a munkaadók világát összehangoló tanácsadó, párkapcsolatokra szakosodott vlogger és coach, a fiatal kora ellenére sokat tapasztalt önmagát kereső és sok mindenben megtaláló vállalkozó és az online teret is meghódító bűvész segítenek eligazodni.

A Miért ne? szekció főszereplői azok a fiatalok, akik annak ellenére vágtak bele álmaik megvalósításába, hogy a többség nem látott lehetőséget ötleteikben, azok, akik a hallgatólagos vagy már túlhaladott játékszabályok újraírására vállalkoztak. A 20 éves wannabe polihisztor, a történelmet alkalmazott tudománnyá formáló városi kalandjáték-fejlesztő, a transzgenerációs örökséggel foglalkozó kutató, az inkubációs házakban mentoráló service designer, az egészségügyben uralkodó káoszt kézenfekvő megoldásokkal felülírni kész újító, a megszállott sportoló és utazásfüggő, illetve a legnagyobb gyengeségét, a „másságát” legnagyobb erősségévé kovácsoló zenész és marketinges mind, mind előremutató gondolatokkal nyitnak új kapukat.

A Miért most? zárószekcióban az idő és a most fontosságát felismerő előadók lépnek a TED konferenciák jól ismert vörös szőnyegére. A szinte minden médiaformátumban tapasztalatot szerző volt könyvkiadó marketingvezető a könyvek fontosságára hívja fel a figyelmet, az Y-generációs véleményvezér a közösségszervezéssel kapcsolatos tevékenységét és felnőttképzési modelljét mutatja be, terítékre kerül napjaink egyik legégetőbb fiatalokat érintő problémája, az iskolai zaklatás, a profi sport és a kiegyensúlyozott élet viszonya, valamint a klasszikus balett és a moderntáncművészet világa napjainkban.

Igazán izgalmasnak ígérkezik a szombati TEDxYouth@Budapest nyitószekciója is, ahol egy országosan egyedülálló kezdeményezés debütál. A Edisonplatform alapítói és meghívott vendégeik a Kids. Build. Future. előadáson mutatják be a szervezetet, melynek célja összefogni és együttműködésre ösztönözni azokat a tudásalapú, innovatív szereplőket, akik a gyerekek jövőre való felkészítésén dolgoznak.

A TEDxYouth@Budapest 2019 időpontja és helyszíne:

2019. április 13., szombat, 8:00 óra

MOM Kulturális Központ, 1124 Budapest, Csörsz u. 18.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA