- Hirdetés -

Instán újított a Nestlé

|

- Hirdetés -

Lakatos Levente, több bestseller népszerű szerzője egy egyedülálló projektet indított útjára. Új, hat részre osztott novelláját, heti rendszerességgel kizárólag az Instagram oldalán osztotta meg olvasóival. A projekt további különlegessége, hogy minden epizódhoz egyedi illusztráció is készül, amelyet egy tehetséges fiatal magyar grafikus, Szepesi Szűcs Barbara készített.

A Három esély című novella olvasói Fanni és Ármin történetét ismerhetik meg hat héten keresztül. Ármin, a tapasztalt nőfaló, egy közös ismerősük születésnapi bulijában kiveti hálóját a reklámügynökségnél dolgozó Fannira. A fiú legnagyobb meglepetésére azonban a lány visszautasítja őt. Ármin, aki nem egy könnyen levakarható típus, a saját önérzetét is ápolandó három esélyt – azaz három randevút – kér Fannitól arra, hogy bebizonyítsa neki, az ordító különbségek ellenére ők bizony összeillenek.

A történetben, és az egyedi, újszerű formátumban a Nestlé Magyarország is meglátta a lehetőséget, akik két termékükkel is megjelennek a Három esély epizódjaiban Szepesi Szűcs Barbara illusztrációin keresztül. A bevezetés alatt álló Nestlé L’Atelier svájci prémium táblás csokoládéja és a Nesquik Ready To Drink 200 milliliteres kiszerelésben kapható instant fogyasztható kakaója is feltűnik az egyes epizódokhoz tartozó rajzokban. A Nestlé termékeit is tartalmazó Instagram posztok pár nap alatt részenként több mint 50,000 emberhez jutottak el.

Vén Bianca és Kátai Moána, a Nestlé Hungária Brand Executive munkatársai az újszerű promóciós megjelenés kapcsán elmondták, hogy “Egyedülálló lehetőséget láttunk ebben a közös projektben, hiszen Magyarországon korábban még nem volt példa hasonló jellegű kezdeményezésre. Szerettünk volna kipróbálni egy új műfajt a megszokott kommunikációs eszközeink mellett, ráadásul figyelembe kellett vennünk, hogy a célcsoportunk információ fogyasztási szokásai folyamatosan változnak, Leventéék kampánya pedig pont illeszkedett a jelenlegi trendekhez. Úgy látjuk, hogy a hagyományos hirdetési felületeken már túl nagy a reklámzaj, ezzel a megoldással viszont egy nagyon szerethető történetben, annak részeseiként jelenhettünk meg a szereplők által kedvelt termékek formájában. Reméljük, hogy egy ilyen életszerű szituáció által közelebb tudtunk kerülni az olvasókhoz, és ha kedvet kaptak a kipróbálásukhoz, legalább annyira megszeretik majd őket, mint mi magunk. Köszönjük a közös munkát ennek a szuper csapatnak, és már nagyon várjuk a következő úttörő ötletüket!”

“Az Instagram jelenleg az egyik legaktívabb közösségi média platform Magyarországon, felhasználói kifejezetten vizuális tartalmat fogyasztó közösség, sokukat nehéz olvasásra biztatni. Ezt a problémát áthidalandó találtam ki a Három esély formátumát, ami a látványos illusztráció, a sorozatosság, a témaválasztás és az adott rész rövidsége – egy lapozós poszt legfeljebb tíz képnyi terjedelmű lehet – okán illeszkedik napjaink trendjeihez” – emlékszik vissza a többször Aranykönyv-díjas Lakatos Levente, aki hozzáteszi: “Az írói márkám építésénél mindig is elsődleges szempont volt, hogy új, járatlan utakat keressek magamnak. Azt hiszem, hogy ez a projekt most nem csak az én közönségemet bővítheti, hanem olvasásra bírhat olyanokat, akik eltávolodtak az írott történetektől. Már kialakult a fejemben a következő Insta-novella története, biztosan lesz folytatás.”

Levente közösségi média felületeit a NuHeadz Talent Management képviseli. A NuHeadz influencer portfóliója ma már több, mint másfél millió fiatalt ér el és kreatív megoldásaira a legnagyobb nemzetközi és hazai brandek is felfigyeltek – kiváló példa erre a Nestlével való együttműködés is. A NuHeadz az Instagram és YouTube-influencerek mellett ma már a leggyorsabban növekvő közösségi platform, a TikTok hazai népszerű videósait is képviseli.

Szepesi Szűcs Barbara illusztrációi

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA