- Hirdetés -

Instán újított a Nestlé

|

- Hirdetés -

Lakatos Levente, több bestseller népszerű szerzője egy egyedülálló projektet indított útjára. Új, hat részre osztott novelláját, heti rendszerességgel kizárólag az Instagram oldalán osztotta meg olvasóival. A projekt további különlegessége, hogy minden epizódhoz egyedi illusztráció is készül, amelyet egy tehetséges fiatal magyar grafikus, Szepesi Szűcs Barbara készített.

A Három esély című novella olvasói Fanni és Ármin történetét ismerhetik meg hat héten keresztül. Ármin, a tapasztalt nőfaló, egy közös ismerősük születésnapi bulijában kiveti hálóját a reklámügynökségnél dolgozó Fannira. A fiú legnagyobb meglepetésére azonban a lány visszautasítja őt. Ármin, aki nem egy könnyen levakarható típus, a saját önérzetét is ápolandó három esélyt – azaz három randevút – kér Fannitól arra, hogy bebizonyítsa neki, az ordító különbségek ellenére ők bizony összeillenek.

A történetben, és az egyedi, újszerű formátumban a Nestlé Magyarország is meglátta a lehetőséget, akik két termékükkel is megjelennek a Három esély epizódjaiban Szepesi Szűcs Barbara illusztrációin keresztül. A bevezetés alatt álló Nestlé L’Atelier svájci prémium táblás csokoládéja és a Nesquik Ready To Drink 200 milliliteres kiszerelésben kapható instant fogyasztható kakaója is feltűnik az egyes epizódokhoz tartozó rajzokban. A Nestlé termékeit is tartalmazó Instagram posztok pár nap alatt részenként több mint 50,000 emberhez jutottak el.

Vén Bianca és Kátai Moána, a Nestlé Hungária Brand Executive munkatársai az újszerű promóciós megjelenés kapcsán elmondták, hogy “Egyedülálló lehetőséget láttunk ebben a közös projektben, hiszen Magyarországon korábban még nem volt példa hasonló jellegű kezdeményezésre. Szerettünk volna kipróbálni egy új műfajt a megszokott kommunikációs eszközeink mellett, ráadásul figyelembe kellett vennünk, hogy a célcsoportunk információ fogyasztási szokásai folyamatosan változnak, Leventéék kampánya pedig pont illeszkedett a jelenlegi trendekhez. Úgy látjuk, hogy a hagyományos hirdetési felületeken már túl nagy a reklámzaj, ezzel a megoldással viszont egy nagyon szerethető történetben, annak részeseiként jelenhettünk meg a szereplők által kedvelt termékek formájában. Reméljük, hogy egy ilyen életszerű szituáció által közelebb tudtunk kerülni az olvasókhoz, és ha kedvet kaptak a kipróbálásukhoz, legalább annyira megszeretik majd őket, mint mi magunk. Köszönjük a közös munkát ennek a szuper csapatnak, és már nagyon várjuk a következő úttörő ötletüket!”

“Az Instagram jelenleg az egyik legaktívabb közösségi média platform Magyarországon, felhasználói kifejezetten vizuális tartalmat fogyasztó közösség, sokukat nehéz olvasásra biztatni. Ezt a problémát áthidalandó találtam ki a Három esély formátumát, ami a látványos illusztráció, a sorozatosság, a témaválasztás és az adott rész rövidsége – egy lapozós poszt legfeljebb tíz képnyi terjedelmű lehet – okán illeszkedik napjaink trendjeihez” – emlékszik vissza a többször Aranykönyv-díjas Lakatos Levente, aki hozzáteszi: “Az írói márkám építésénél mindig is elsődleges szempont volt, hogy új, járatlan utakat keressek magamnak. Azt hiszem, hogy ez a projekt most nem csak az én közönségemet bővítheti, hanem olvasásra bírhat olyanokat, akik eltávolodtak az írott történetektől. Már kialakult a fejemben a következő Insta-novella története, biztosan lesz folytatás.”

Levente közösségi média felületeit a NuHeadz Talent Management képviseli. A NuHeadz influencer portfóliója ma már több, mint másfél millió fiatalt ér el és kreatív megoldásaira a legnagyobb nemzetközi és hazai brandek is felfigyeltek – kiváló példa erre a Nestlével való együttműködés is. A NuHeadz az Instagram és YouTube-influencerek mellett ma már a leggyorsabban növekvő közösségi platform, a TikTok hazai népszerű videósait is képviseli.

Szepesi Szűcs Barbara illusztrációi

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új podcastsorozat indult

A dal a miénk! címmel indult új sorozat a Magyar Kultúra Podcastok-csatornán, amelyet a Petőfi Media Group indított a Petőfi Kulturális Ügynökség közreműködésével.  A dal a miénk! - podcastsorozat azzal a céllal indult, hogy...

Újabb 500 millió eurós tőkealapot hozott létre az SE Ventures

Az SE Ventures tőkekezelő második alapja, a Fund II 500 millió euróval fejleszti a klíma- és ipari technológiára összpontosító startupokat. Korábbi támogatásuknak, a Fund I sikerének köszönhetően a cég 1 milliárd euróval a világ...

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...

Életet menthetnek az okosórák

Az európai kardiológusok legfrissebb irányelvei szerint az egyik leggyakoribb szívritmuszavar, a pitvarfibrilláció azonosítása az EKG-funkcióval rendelkező okosórákkal új távlatokat nyithat az orvoslásban. A kereskedelmi forgalomban is kapható okoseszközök folyamatosan fejlődő algoritmusai és technológiái hozzájárulhatnak...

Durva meccset nézhetünk élőben

Magyarországon is élőben láthatják a bokszrajongók az idei év egyik szenzációját, a Tyson Fury – Derek Chisora összecsapást. A gálát a NET4+ SPORT streamingszolgáltató közvetíti szombat éjszaka egyenesen a Tottenham Hotspur londoni stadionjából. Minden...

Minden, amit a chatbotokról tudni érdemes

A chatbotok technológiája viszonylag új, viszont ahogy a vállalkozások új lehetőségeket keresnek az emberekkel való online kommunikációra, egyre népszerűbb. Az oktatástól a szórakoztatásig rengeteg különböző szerepben láthatjuk ezeket. A létrehozásuk óta a chatbotok forradalmasították...

Film készül az első női képviselőkről

A magyar parlament két első női képviselője, Slachta Margit és Kéthly Anna pályáját bemutató dokumentumfilm, valamint Piroch Gábor, a világhírű magyar kaszkadőr gyermekkorát felvillantó rövidfilm gyártását támogatja a Nemzeti Filmintézet. A Televíziós Döntőbizottság novemberi ülésén...

Pénzt ad a félretájékoztatás elleni küzdelemre a Google és a YouTube

A Google internetes óriáscég és videószolgáltatója, a YouTube 13,2 millió dolláros támogatást jelentett be egy új, tényszerűség-ellenőrző alap létrehozására az online félretájékoztatás elleni küzdelem érdekében. A félretájékoztatás elleni küzdelem online csúcstalálkozóján bejelentetett finanszírozást a nemzetközi...

Egyelőre nem szorítja ki a streaming a lineáris tévézést

Bár a nemlineáris tévézés sok előnnyel kecsegtet, egyelőre nem – és a válaszok alapján a közeljövőben sem – fogja kiszorítani a hagyományos tévézést – derült ki abból az új kutatásból, amely a Magyar Elektronikus...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre is dübörög a ZamJam Zamárdiban

Az Earth Wind & Fire Experience by Al McKay mellett többek közt Presser Gábor, Bródy János, Fenyő Miklós, Szikora Róbert és Demjén Ferenc is fellép a II. ZamJam Fesztiválon Zamárdiban. A kedvezményes jegyelővétel november...

Új podcastsorozat indult

A dal a miénk! címmel indult új sorozat a Magyar Kultúra Podcastok-csatornán, amelyet a Petőfi Media Group indított a Petőfi Kulturális Ügynökség közreműködésével.  A dal a miénk! - podcastsorozat azzal a céllal indult, hogy...

Újabb 500 millió eurós tőkealapot hozott létre az SE Ventures

Az SE Ventures tőkekezelő második alapja, a Fund II 500 millió euróval fejleszti a klíma- és ipari technológiára összpontosító startupokat. Korábbi támogatásuknak, a Fund I sikerének köszönhetően a cég 1 milliárd euróval a világ...

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...
- Hirdetés -

Don't Miss

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...

A célunk ezzel egy talent lista létrehozása

Sok a munka és a nehézség, amíg az ember eljut a marketing-döntéshozói szintig, ezért szerettünk volna egy olyan platformot életre hívni, amely kimondottan a márkamenedzsereket, a trade marketing menedzsereket ismeri el – nyilatkozta Vaszary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fenntarthatósági ötleteket díjazott a Vodafone

November 26-án, a Vodafone új székházában rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Skool szakmai közreműködésével a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! ötletpályázat döntőjét, ahol a 10 legjobb ötlettel pályázó csapat szakmai mentorok...

Nagyon sok e-autót ad el a Toyota

A Toyota európai eladásainak már most több, mint 70 százalékát teszik ki a részben vagy teljesen elektromos autók, míg a vállalat prémium márkája, a Lexus 99 százalékban értékesít elektrifikált modelleket a kontinensen. A két...

Ezért veszünk e-autót

Nem a környezettudatosság, hanem az állami támogatások ösztönzik leginkább a villanyautózást – derült ki az Allianz Hungária elektromosautó-vásárlási szokásokkal kapcsolatos online, nem reprezentatív kutatásából. Átlagosan csupán 27 százalékunk tájékozódik alaposan az e-autókról a vásárlást...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....