- Hirdetés -

Instán újított a Nestlé

|

- Hirdetés -

Lakatos Levente, több bestseller népszerű szerzője egy egyedülálló projektet indított útjára. Új, hat részre osztott novelláját, heti rendszerességgel kizárólag az Instagram oldalán osztotta meg olvasóival. A projekt további különlegessége, hogy minden epizódhoz egyedi illusztráció is készül, amelyet egy tehetséges fiatal magyar grafikus, Szepesi Szűcs Barbara készített.

A Három esély című novella olvasói Fanni és Ármin történetét ismerhetik meg hat héten keresztül. Ármin, a tapasztalt nőfaló, egy közös ismerősük születésnapi bulijában kiveti hálóját a reklámügynökségnél dolgozó Fannira. A fiú legnagyobb meglepetésére azonban a lány visszautasítja őt. Ármin, aki nem egy könnyen levakarható típus, a saját önérzetét is ápolandó három esélyt – azaz három randevút – kér Fannitól arra, hogy bebizonyítsa neki, az ordító különbségek ellenére ők bizony összeillenek.

A történetben, és az egyedi, újszerű formátumban a Nestlé Magyarország is meglátta a lehetőséget, akik két termékükkel is megjelennek a Három esély epizódjaiban Szepesi Szűcs Barbara illusztrációin keresztül. A bevezetés alatt álló Nestlé L’Atelier svájci prémium táblás csokoládéja és a Nesquik Ready To Drink 200 milliliteres kiszerelésben kapható instant fogyasztható kakaója is feltűnik az egyes epizódokhoz tartozó rajzokban. A Nestlé termékeit is tartalmazó Instagram posztok pár nap alatt részenként több mint 50,000 emberhez jutottak el.

Vén Bianca és Kátai Moána, a Nestlé Hungária Brand Executive munkatársai az újszerű promóciós megjelenés kapcsán elmondták, hogy “Egyedülálló lehetőséget láttunk ebben a közös projektben, hiszen Magyarországon korábban még nem volt példa hasonló jellegű kezdeményezésre. Szerettünk volna kipróbálni egy új műfajt a megszokott kommunikációs eszközeink mellett, ráadásul figyelembe kellett vennünk, hogy a célcsoportunk információ fogyasztási szokásai folyamatosan változnak, Leventéék kampánya pedig pont illeszkedett a jelenlegi trendekhez. Úgy látjuk, hogy a hagyományos hirdetési felületeken már túl nagy a reklámzaj, ezzel a megoldással viszont egy nagyon szerethető történetben, annak részeseiként jelenhettünk meg a szereplők által kedvelt termékek formájában. Reméljük, hogy egy ilyen életszerű szituáció által közelebb tudtunk kerülni az olvasókhoz, és ha kedvet kaptak a kipróbálásukhoz, legalább annyira megszeretik majd őket, mint mi magunk. Köszönjük a közös munkát ennek a szuper csapatnak, és már nagyon várjuk a következő úttörő ötletüket!”

“Az Instagram jelenleg az egyik legaktívabb közösségi média platform Magyarországon, felhasználói kifejezetten vizuális tartalmat fogyasztó közösség, sokukat nehéz olvasásra biztatni. Ezt a problémát áthidalandó találtam ki a Három esély formátumát, ami a látványos illusztráció, a sorozatosság, a témaválasztás és az adott rész rövidsége – egy lapozós poszt legfeljebb tíz képnyi terjedelmű lehet – okán illeszkedik napjaink trendjeihez” – emlékszik vissza a többször Aranykönyv-díjas Lakatos Levente, aki hozzáteszi: “Az írói márkám építésénél mindig is elsődleges szempont volt, hogy új, járatlan utakat keressek magamnak. Azt hiszem, hogy ez a projekt most nem csak az én közönségemet bővítheti, hanem olvasásra bírhat olyanokat, akik eltávolodtak az írott történetektől. Már kialakult a fejemben a következő Insta-novella története, biztosan lesz folytatás.”

Levente közösségi média felületeit a NuHeadz Talent Management képviseli. A NuHeadz influencer portfóliója ma már több, mint másfél millió fiatalt ér el és kreatív megoldásaira a legnagyobb nemzetközi és hazai brandek is felfigyeltek – kiváló példa erre a Nestlével való együttműködés is. A NuHeadz az Instagram és YouTube-influencerek mellett ma már a leggyorsabban növekvő közösségi platform, a TikTok hazai népszerű videósait is képviseli.

Szepesi Szűcs Barbara illusztrációi

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új applikáció segíti a diákmunkásokat

A WHC Csoport bemutatja legújabb fejlesztését, a „DEasy” névre hallgató applikációt, amely teljeskörű online ügyintézést kínál diákok és munkáltatók számára egyaránt. A HR szolgáltató új rendszere egyedülálló a piacon, mivel ilyen komplex megoldás a...

Nálunk a legdrágábbak a használtautók

Az autóvásárlás jelentős kiadás, ezért a sofőrök általában alaposan megfontolják, mennyi pénzt érdemes erre fordítaniuk. A carVertical autóipari adatokat elemző cég friss kutatása azt vizsgálta, hogy különböző európai országokban, köztük Magyarországon, hány hónapnyi munkára...

Új lehetőség a vállalkozónőknek

2024-ben a befektetések csupán 1 százaléka érkezik női startupokhoz, ami rámutat a női vállalkozók iránti bizalmatlanságra az üzleti világban. Idén ősszel ismét elindul Tomán Szabina mentorprogramja, amely immár harmadik alkalommal nyújt támogatást női vállalkozóknak....

Javul a hazai digitális közigazgatás, de még van hova fejlődni

Mindnyájunkban ott él a kép, ahogyan bolyongunk a közigazgatás bürokráciájának útvesztőiben: sorban állás, nyomtatás, szkennelés, iktatás, majd türelmes várakozás, míg elér ügyünk az illetékeshez. Természetes, hogy befizetett adónkért szeretnénk a legjobb ügyfélélményben részesülni. A...

Nem készültünk fel a mesterséges intelligenciára

A Publicis Groupe Hungary és a GKID Research & Consulting által készített eddigi legátfogóbb magyar mesterséges intelligencia (MI) kutatás szerint Magyarország technológiai felkészültsége elmarad a globális átlagtól. A több mint 2000 fő részvételével készült...

Új évaddal tér vissza a Green Team

A Spektrum Home saját gyártású kertészeti műsora idén ősszel is hasznos információkkal várja a kertészkedés iránt érdeklődőket. A negyedik, 10 részes évad során szó lesz konyhakertről, gyümölcsfákról és metszésükről, növényszaporításról, szobanövényekről, fűszerkertről és fűszerspirálról,...

Már lehet szavazni a leginspirálóbb nőkre

Szeptember 9-től voksolhatnak az olvasók az Inspiráló Nők 2024. évi jelöltjeire. A Femcafe.hu hagyománnyá vált kezdeményezését már nem kell bemutatni, a női portál hatodik alkalommal díjazza a kiemelkedő női teljesítményeket. 2024. őszén ismét díjazza...

A hiteles márkaépítés kihívást jelent a szakma számára – interjú Nagy Zoltán Péterrel

A marketing világát továbbra is az adatvezérelt döntéshozatal, és újabb elemként a mesterséges intelligencia által támogatott automatizáció határozza meg – állítja Nagy Zoltán Péter. Az OTP Bank marketing- és kommunikációs igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Bírság a TV2-nek, intézkedés téves korhatár-besorolás miatt

Újabb két médiatartalom ügyében fordult a joghatósággal rendelkező külföldi társhatóságokhoz az NMHH. A Médiatanács e heti ülésén műsorkvóta-kötelezettséggel kapcsolatban fennálló adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítését is vizsgálta, illetve bírságot rótt ki a TV2-re. Megsértette a médiatörvény kiskorúakra...

Sportos együttműködésben az MBH Bank

Együttműködési megállapodást kötött az MBH Bank és a Veszprém Handball Club a csapat célzott támogatására. A hitelintézet elkötelezett a hazai sportélet támogatása mellett, így a bankcsoport korábbi tagbankjával, az MKB Bankkal kötött évekre visszanyúló...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változások a kriptopiacon

Jelentősen, 13,1 százalékkal esett vissza a kriptopiac teljes kapitalizációja augusztusban, elsősorban az Egyesült Államokból érkező kedvezőtlen foglalkoztatottsági adatok miatt – áll a Binance Research legfrissebb kriptopiaci körképében. A trend azonban megfordulhat a Fed szeptemberi...

Új applikáció segíti a diákmunkásokat

A WHC Csoport bemutatja legújabb fejlesztését, a „DEasy” névre hallgató applikációt, amely teljeskörű online ügyintézést kínál diákok és munkáltatók számára egyaránt. A HR szolgáltató új rendszere egyedülálló a piacon, mivel ilyen komplex megoldás a...

Nálunk a legdrágábbak a használtautók

Az autóvásárlás jelentős kiadás, ezért a sofőrök általában alaposan megfontolják, mennyi pénzt érdemes erre fordítaniuk. A carVertical autóipari adatokat elemző cég friss kutatása azt vizsgálta, hogy különböző európai országokban, köztük Magyarországon, hány hónapnyi munkára...

Új lehetőség a vállalkozónőknek

2024-ben a befektetések csupán 1 százaléka érkezik női startupokhoz, ami rámutat a női vállalkozók iránti bizalmatlanságra az üzleti világban. Idén ősszel ismét elindul Tomán Szabina mentorprogramja, amely immár harmadik alkalommal nyújt támogatást női vállalkozóknak....

Javul a hazai digitális közigazgatás, de még van hova fejlődni

Mindnyájunkban ott él a kép, ahogyan bolyongunk a közigazgatás bürokráciájának útvesztőiben: sorban állás, nyomtatás, szkennelés, iktatás, majd türelmes várakozás, míg elér ügyünk az illetékeshez. Természetes, hogy befizetett adónkért szeretnénk a legjobb ügyfélélményben részesülni. A...

Don't Miss

Tapasztalt vezetővel erősít az IndependAds

Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak...

Ezekre a területekre keresik a legtöbb frissdiplomást

Bár a felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők lehetőségei valamelyest szűkültek tavaly augusztushoz képest, mégis számos olyan terület emelkedik ki, ahova tárt karokkal várják a frissdiplomások tömegeit, ráadásul mérnök területen még mindig kiemelkedő bérekkel.A Profession.hu 2022...

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...