A Progressive Reklámügynökség bonyolítja a Voltaren Emulgel Forte idei integrált kommunikációs kampányát, a médiaügynökség a Mediacom, míg a PR-feladatokat a VIPR látja el.
Az 50 év felettiek 80%-át érintik mozgásszervi problémák Magyarországon, viszont csak a felnőtt lakosság 53%-a használ fájdalomcsillapító tartalmú gélt ennek kezelésére. A kategóriájában piacvezető Voltaren Emulgel Forte már évek óta dolgozik a Progressive-vel, hogy növelje a márka piaci részesedését. Idén a cél egy olyan, márkaaktivációra épülő hosszú távú integrált kampány kialakítása volt, amely több éven keresztül összekapcsolja a márkát a fájdalomnélküli mozgással az idősebb korban is, és képes biztosítani a brand folyamatos növekedését a célcsoportban.
A kreatív koncepció a Magyar Nyugdíjasok Egyesületének Országos Szövetsége (NYOSZ) által életre hívott Szenior-mozgásprogramra épül, amelynek legfontosabb küldetése, hogy minél több idős ember életébe visszahozza a mozgás örömét. Az első év célja 10.000 mozgással töltött óra összegyűjtése a program keretein belül, ez a szám tervek szerint minden évben tovább fog nőni. A kezdeményezéshez szabadon csatlakozhatnak a szépkorúak szervezetei. Az üzeneteke a televízióban, nyomtatott sajtóban, PR-felületeken, és természetesen különböző nyugdíjas rendezvényeken jelennek meg. A kampányhoz csatlakozott például Németh Lajos nyugdíjas meteorológus nagykövetként, aki több rendezvényen motiválja a mozogni vágyókat.