- Hirdetés -

Interaktív LED-falak, robot, USB-csatlakozók – ezt kínálja egy okospláza

|

- Hirdetés -

Szeptemberben nyit Magyarország első okosplázája, az Etele Plaza már a lakásból kilépve képes egyénre szabott vásárlói élményt nyújtani saját fejlesztésű mobilalkalmazásán és felhőalapú szolgáltatásain keresztül. A pláza mindkét bejáratánál a főváros leghosszabb egybefüggő, interaktív LED-falait helyezték fel, az épületben számos USB-csatlakozóval ellátott pad, illetve egy nagyméretű digitális játszószőnyeg is rendelkezésre áll, az információs pultnál pedig egy magyarul is beszélő Pepper robot igazítja útba az érdeklődőket.

Budán, az Etele tér közvetlen közelében, hazánk legnagyobb multimodális közlekedési csomópontjánál található az Etele Plaza, ami közvetlen járatokkal akár 10 perc alatt is elérhető a belvárosból. Az épületet már a tervezési fázistól okos megközelítéssel alakították ki, hogy a lehető legélvezetesebbé tegyék a vásárlást. A közel 1200 kilométernyi kábellel kapcsolódó több száz hálózati eszköz, több tucat digitális kijelző és több mint 230 négyzetméternyi LED-képernyő mellett információs pult, önműködő parkolórendszer és egy robusztus IT-infrastruktúra összehangolt működése biztosítja majd az idehaza eddig nem tapasztalt digitális élményt Buda legnagyobb bevásárlóközpontjában.

Az Etele Plaza mobilapplikációjával akár már otthon is értesülhetünk a személyre szabott különböző kedvezményekről, újdonságokról, vásárlási és kikapcsolódási lehetőségekről. Az autóval érkezők az eddig megszokottnál jóval gyorsabban és teljesen papírmentesen is parkolhatnak. „Amennyiben engedélyezzük az alkalmazásban, a parkolórendszer felismeri a rendszámot, így azonnal nyílik a sorompó, a rendszer pedig az általunk kiválasztott üzlethez vagy szolgáltatáshoz legközelebbi szintre navigál, ahol elérhető szabad parkolóhely. Az applikáció ugyancsak magától megjegyzi, hol hagytuk az autót, de ezt az információt manuálisan is rögzíthetjük benne. Sőt, a 40 VIP parkoló egyikét akár előre lefoglalhatjuk, így még kényelmesebbé tehetjük az Etele Plaza látogatását” – mondta Borsos-Vámosi Dóra, az Etele Plaza projektigazgató-helyettese. A mobilunk kijelzőjén nyomon követhetjük a parkolás kezdete óta eltelt időt, a díjazást, a parkolás helyét és az érvényes kedvezményeket is. A több irányból is megközelíthető parkolókban 1300 hely várja majd a látogatókat, ezek közül csaknem 130 állomáson elektromos autók töltésére is lehetőség lesz, amelynek árát a parkolással együtt az alkalmazáson keresztül egyszerűen ki lehet majd fizetni.

Vásárlás új szinten

Az egyedi alkalmazásban egy könnyen áttekinthető és használható üzletlista is a rendelkezésünkre áll, ami kiegészül az egy gombnyomással hozzáférhető navigációs funkcióval. Az applikáción keresztül gyűjthető hűségpontok és a folyamatosan frissülő, akár személyre szabott ajánlatok miatt mindig érdemes lesz visszatérni az Etele Plazába. A törzsvásárlói (loyalty) rendszer rugalmassága lehetővé teszi a gyorsan változó piaci trendek és fogyasztói szokások anonim megismerését, ami a boltokat is segíti ajánlataik finomításában.

Az Etele Plaza projektigazgató-helyettese kiemelte: az épületben való eligazodást a mobilalkalmazás mellett hagyományos, táblás jelzések és digitális információs felületek, egyfajta „kisokosok” is segítik majd. A tájékoztatás mellett dekoratív funkciókat is ellátnak majd az összehangolt működésre is képes, hatalmas LED-kijelzők, amelyek közül a legnagyobb három szinten fut végig, de még a liftekbe is kerültek képernyők. A vásárlóknak Pepper, a magyarul beszélő, 120 centiméter magas humanoid ügyfélszolgálatos robot is rendelkezésére áll majd – vele az információs pultnál lehet találkozni.

A Paulinyi & Partners Építészeti Stúdió és a Dyer Group (belsőépítészet) által tervezett Etele Plaza lenyűgöző megoldásait játékos részletek dobják fel. Az éttermi terület megtervezésénél kiemelt cél volt, hogy egy igazán vonzó, a legújabb biztonsági követelményeknek is megfelelő közösségi tér és találkozóhely jöjjön létre. A családosok számára külön étkezőterület is rendelkezésre áll majd, ahol digitális játszószőnyeg, vagyis egy padlóba integrált, interaktív játékokkal (például virtuális focival) ellátott érintőképernyős felület is lefoglalja a kicsiket. Az okos bútorok beépített USB-töltőkkel teszik kényelmesebbé a mindennapokat az összes korosztály számra.

A látogatók biztonságát és egészségük védelmét is a legkorszerűbb eszközök szolgálják. A Futureal „Stay Safe” kezdeményezésének megfelelően a belső terek – ahol csak lehetséges – szinte teljesen érintésmentesen is használhatóak lesznek. A légtechnikai rendszer UV-lámpás csírátlanító szűrőegységei fertőtlenítő vegyszer használata nélkül, másodpercek alatt pusztítják el a levegőben lévő vírusok és baktériumok közel 100 százalékát. A legforgalmasabb területeken és a mosdókban fertőtlenítési pontok állnak majd rendelkezésre. A mozgólépcsők gumiszalagjait folyamatosan, mozgás közben, egy beépített készülék fertőtleníti a minél nagyobb biztonság érdekében. A bútorok antibakteriális, vírusölő felületet kaptak, és a mosdókat is érintés nélkül lehet majd használni.

Az Etele Plaza már a tervezési fázisban megszerezte a BREEAM Very Good minősítést, amely a fenntarthatóság egyik legmagasabb szintjét képviseli. Ennek megfelelően alakítják ki a komplexum zöldfelületeit is: közel 4000 négyzetméteren elterülő színes növénytakaró, díszfüvek, cserjék és hűs árnyékot adó fák várják majd a közönséget. A BREEAM minősítéssel összhangban külön figyelmet kap a könnyű megközelíthetőség biztosítása, a fényszennyezés, valamint a közvetlen környezeti terhelés minimalizálása, az időtálló anyagok beépítése és a hulladék újrafelhasználásának elősegítése is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA