- Hirdetés -

Ismét díjakat nyert a Toyota

|

- Hirdetés -

Harmadik alkalommal szervezte meg az Év Magyar Autója versenyt az Autós Nagykoalíció és a Járműipar.hu, a megmérettetésre ezúttal 26 márka 58 modellt jelölt. A Magyar Év Autója 2022-es díjat nyolc kategóriában osztották ki, ebből két kategóriában végzett első helyen a Toyota, egy kategóriában pedig egy Lexus modell vitte el a prímet, ezen felül több további dobogós helyet is szerzett a két márka. A zsűri ítélete szerint 2022-ben nincs jobb kisautó a Toyota Yaris Crossnál.

Harmadik éve választja ki a nagy példányszámú illetve olvasottságú online és print lapok elismert autós szakújságíróiból álló független szakmai zsűri (tagjai: Biró Csongor, Csordás Gábor, Gulyás Péter, Katona Mátyás, Miklós-Illés Kálmán) hogy több kategóriában melyik lesz a magyar autópiacon a „legmagyarabb”, a „legjobb” és a „legzöldebb” autó. A mára Magyarországon piacvezető Toyota és prémium márkája, a Lexus az előző évekhez hasonlóan 2022-ben is rendkívül jól szerepelt a megmérettetésen, így a szakmai zsűri döntése egybecseng a vásárlók értékítéletével. A Magyar Év Autója 2022-es díjat a Toyota hiánypótló vadonatúj crossovere, a Yaris Cross kapta meg a kisautó kategóriában, amelynek forgalmazása az idei év elején kezdődött el Magyarországon, ám sokan azt várják, hogy nagyon hamar szegmense legkedveltebb autója lehet.

A 2021-es Év Autója díjas Yaris padlólemezére épülő vadonatúj Yaris Cross hiánypótló modellként érkezett meg a Toyota kínálatába, hiszen a legnagyobb európai újautószegmensnek számító kisméretű crossoverek kategóriájában a Toyota eddig nem kínált alternatívát. Ezzel, illetve a mini crossoverek szegmensét erősítő, ugyancsak idén érkező Aygo X crossoverrel ugyanakkor teljessé vált a Toyota SUV kínálata. Az Aygo X, a Yaris Cross, a C-HR és az ebben a méretben az idei év második felében érkező Corolla Cross, a RAV4, a szintén idén késő nyáron érkező bZ4X valamint a Highlander révén így a Toyota hat méretben hét SUV modellt kínál majd idéntől, amelyből öt érhető el öntöltő hibrid elektromos, egy plug-in hibrid elektromos és további egy pedig akkumulátoros elektromos hajtással.

Nem ez az első rangos elismerés amit vadonatúj Yaris Cross kapott

Túlzás nélkül kijelenthető, hogy a siker a 2021-es Év Autója díjas Yaris padlólemezére épülő vadonatúj Yaris Cross DNS-ében van, hiszen a Toyota vadonatúj slágervárományos crossovere januárban már elhozta a mértékadó brit What Car? magazin 2022-es True MPG (Valódi fogyasztás) díját, miután új átlagfogyasztási rekordot állított fel a magazin független tesztjén, egy hónappal később pedig a 2022-es Világ Városi Autója díj döntősei közé is bekerült. A What Car? által is méltatott üzemanyag-hatékonyság és a csekély emisszió egyébiránt csak egy a világ jelenleg sorozatgyártásban elérhető legfejlettebb, negyedik generációs öntöltő hibrid elektromos hajtásával is megrendelhető Yaris Cross vonzó tulajdonságai közül. A modellben a nagyvonalú és rugalmas utastér kompakt, városbarát dimenziókkal párosul, míg a vagány, trendi formaterv a Toyota SUV örökségéből merít. A robosztus, mégis kedves forma pedig nem pusztán üres ígéret: a Yaris Cross ugyanis elérhető a Toyota több modellben már bizonyított AWD-i intelligens összkerékhajtási rendszerével is. A mindehhez társuló kedvező, 6.650.000 Forintos indulóárat is figyelembe véve vadonatúj Yaris Crossnak így minden esélye meg van arra, hogy Magyarországon is szegmense egyik legkedveltebb modellje legyen, abban pedig, hogy már alig megérkezése után is keveseknek kell bemutatni, kétségkívül szerepe van annak is, hogy a modell márkanagykövete nem más, mint a többszörösen díjazott, és több televíziós műsorban, köztük a Dancing with the Starsban országos ismertséget és népszerűséget szerző táncos Molnár Andi.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...

Így lehet sikeres a digitális átállás

Az ipari vállalkozások 94 százaléka szerint a digitális átalakulás nagy hatással lesz a működésükre a következő 2-3 évben, ugyanakkor 55 százalékuk még mindig csak részben felkészült a hatékony digitalizációra – derül ki a Schneider...

Egyre népszerűbb a telekocsizás

Noha december 31-ig még biztosan hatósági árakon tankolhatunk, a globális infláció miatt sokan már most az autós közlekedés költséghatékonyabb alternatíváit keresik. A közúti közlekedés résztvevőinek egyre több anyagi próbatétellel kell szembenézniük, így autósként és...

Újabb GLAMOUR Bookazine érkezik

A szerkesztőség hitvallása szerint olyan „időtálló” kiadványt készítettek ismét, amit a kávézóasztalra majd a könyvespolcra szánnak. A címlapot – melyen Pataki Ági filmproducer és green_of_daisy, azaz Bukovicsné Békefi Daisy go green nagykövet szerepelnek –...

A Stevie Awards for Women döntőjében Samu Tímea

A The Stevie Awards for Women in Business díjon shortlistes lett a Samu Tímea, a JCDecaux Hungary Zrt. vezérigazgatója által vezetett és megvalósított „keresdagalambot” projekt, a Communication&Marketing (developed for/by women) kategóriában. A The Stevie...

Tovább erősít játék-fronton a Netflix

Új videojáték-stúdiót hoz létre a Netflix, ez már a negyedik műhely lesz, ahol a streaming-óriás számára készítenek majd játékokat. A cég egyelőre nagyon kezdőnek számít a játékpiacon, a múlt hónapban napi szinten csak 1,6...

Jövőre sem lesz könnyebb az életünk

Recesszió, gyorsuló infláció, vészesen romló külső egyensúly - a GKI Gazdaságkutató Zrt. előrejelzése 2022-re és 2023-ra.A GKI jelenlegi előrejelzése a szokásosnál is nagyobb bizonytalanság közepette készült, ráadásul a tendenciák megértését nehezíti a gazdasági folyamatok...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport

Central Digitális Akadémia néven egy képzéssel egybekötött gyakornoki programot indít a Central Médiacsoport. A kiadóvállalat számára a hiteles és független tájékoztatás mellett nagyon fontos az utánpótlásnevelés, a fiatalok képzése és a tudásmegosztás is. A...

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...
- Hirdetés -

Don't Miss

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de annak egyéb hosszútávú pozitív hatásai miatt is.A szervezeteknek be kell...

Tudatosságra tanítanak Ördög Nóráék

Tapasztalatok, személyes történetek, sikerek és kudarcok – Ördög Nóra előtt megnyíltak a PlanAll Day – A Tudatosság Napja előadói. A Corinthia Hotel Budapestben november 11-én tartandó egész napos rendezvényen Almási Kitti, Csufor Lilla, Gangel...

Élelmiszervásárlásnál nem nézzük a fenntarthatóságot

Ár, íz, egészségesség – egy friss hazai kutatás szerint ezek a legfontosabb szempontok, amelyek meghatározzák a hazai fogyasztók élelmiszervásárlásait, miközben sem a hazai eredet, sem pedig a fenntarthatóság nem számít lényegesnek. Ez utóbbi azért...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....