- Hirdetés -

Ismét egy magyar sorozat volt a legnézettebb

|

Megint az RTL Klubon futó A mi kis falunk új epizódja érte el a hét legmagasabb nézőszámát a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. A mi kis falunknak a hétköznapi ismétlései is sok nézőt vonzottak, pedig a TV2 legerősebb műsorával, az Exatlonnal futottak azonos műsorsávban.

A múlt héten kicsit nőtt az RTL Klub előnye a TV2 előtt (a 18-49 éveseknél és főműsoridőben). A korábbi heti 3,7 százalékpont után ugyanis már 3,9 százalékponttal vezetett az RTL Klub. Jó néhány héten át a hétköznapok igen szoros küzdelmet hoztak a két vezető kereskedelmi csatorna között, a 13. héten azonban minden estét behúzott az RTL Klub.

A legszorosabb verseny pénteken volt, amikor az RTL Klub 11,1 százalékos, a TV2 10,4 százalékos közönségarányt produkált. A legnagyobb differencia pedig vasárnap este mutatkozott, amikor az RTL Klub 13,6 százalékos közönségarányára a TV2 csak 4,5 százalékos esti share-rel tudott válaszolni.

Csoportszinten az RTL Magyarország végzett az éren 25,9 százalékos közönségaránnyal, a TV2 Csoport 22,7 százalékot ért el. A három legnagyobb nemzetközi televíziós portfólió külön versenyét ismét az AMC nyerte 6,1 százalékos közönségaránnyal, utánuk a ViacomCBS következett 5,3 százalékkal, majd a Sony csatornái 4,8 százalékkal.

13. hét / 12. hét / 11. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,3% / 14,9% / 13,5%
TV2 – 10,4% / 11,2% / 11,3%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (13. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 5,6% (7,8%)
Híradó – 16,4% (20%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,6% (17,9%)
Keresztanyu – 18,2% (17,7%)
A mi kis falunk – 15,3% (13,8%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,2% (14,4%)
Tények – 15,4% (14,6%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,9% (11,3%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 13,3% (14,4%)

A két esti hírműsor között meglepően szoros versenyt hozott az elmúlt hét. Az RTL Híradó mindössze egy százalékpontos előnnyel végzett – heti átlagban – a Tények előtt. Az RTL Klub a hétköznapi jó teljesítményét nagyrészt annak köszönhette, hogy A mi kis falunk ismétlései egyre több nézőt vonzanak. A sorozat többnyire nyerte a sávját az Exatlonnal szemben, ami nagy szó. Ráadásul ezzel A mi kis falunk utáni műsorok nézettségét is felhúzta. Utóbbiak közül az Életünk története 10,2 százalékos, a Házon kívül 9,7 százalékos, a Nagy szám pedig 8,6 százalékos közönségarányt ért el.

A heti műsoros toplista élén – nagy fölénnyel – A mi kis falunk szombati új epizódja végzett a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Előbbinél 329 ezres, utóbbinál 930 ezres nézőszámmal futott a sorozat. Mindkét nagy célcsoportnál a Keresztanyut láthatjuk a második helyen. A 18-49 éveseknél a hétfői rész (284 ezer néző), a teljes lakosságnál a keddi epizód (854 ezer néző) bizonyult a legnézettebbnek.

A TV2 legjobban teljesítő műsorának a 18-49 éveseknél továbbra is az Exatlon számított. A kereskedelmi célcsoportnál a csütörtöki adás vonzotta a legtöbb nézőt (206 ezret). A teljes lakosságnál a csütörtök esti Tények érte el a csatorna legmagasabb nézettségét (739 ezret), az Exatlon a teljes lakosságnál a második lett: a keddi adást 607 ezren kísérték figyelemmel.

A top 10 műsor közé az RTL Klub és a TV2 tartalmain kívül rendszerint más csatorna műsorai nem tudják beverekedni magukat. Viszont a múlt héten a 18-49-es listára két kakukktojás is beoldalazott.

A hét nyolcadik legnézettebb műsora ugyanis a Film+-on sugárzott Aquaman című film volt (177 ezer néző). Az M4 Sport pedig a szerdai Andorra-Magyarország meccsel kapaszkodott fel a toplistára. A mérkőzés a kereskedelmi célcsoportnál 162 ezres nézőszámot ért el. Egyébként a teljes lakosságnál 342 ezer volt a meccs nézettsége, amivel a heti toplista 16. helyét foglalta el. Általánosságban jellemző a sportműsorokra, hogy a 18-49 éveseknél jobban teljesítenek, mint a teljes lakosságnál.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_13hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával erősít a Samsung

A Samsung bejelentette a One UI 7 bétaverziójának hivatalos bevezetését, amely erőteljes mesterséges intelligencia funkcióival és egyszerűsített vezérlőfelületével a jövő bővíthető AI-ökoszisztémáinak előfutárának tekinthető. A One UI 7 jelentős előrelépést hoz azzal, hogy az...

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb áruház száll be a Dubai csoki-őrületbe

A két diszkontlánc mellett az Auchan is csatlakozik a legújabb édességtrendhez, és csütörtöktől mindössze 2499 forintos akciós áron kínálja a 100 grammos minőségi Dubai csokoládét. Egy vásárlás alkalmával összesen három darabot lehet venni belőle...

Mesterséges intelligenciával erősít a Samsung

A Samsung bejelentette a One UI 7 bétaverziójának hivatalos bevezetését, amely erőteljes mesterséges intelligencia funkcióival és egyszerűsített vezérlőfelületével a jövő bővíthető AI-ökoszisztémáinak előfutárának tekinthető. A One UI 7 jelentős előrelépést hoz azzal, hogy az...

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...