- Hirdetés -

Ismét indul a K&H pénzügyi vetélkedője

|

Több mint 71 ezer diák, 1800 iskolai csapat 800 településről vett részt az elmúlt tizenkét évben a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedőn, amelyre az idei tanévben is sor kerül. A K&H továbbra is elkötelezett a fiatalok pénzügyi ismereteinek fejlesztésében, az októberben rajtoló versenysorozatban kiemelt szerepet kapnak a fenntarthatósági szempontok és a digitális fejlesztések, amelyek megkönnyítik a pénzügyek kezelését.

Minden eddiginél fontosabbá vált a tudatosság és a fenntarthatóság a mostani időszakban, amikor az árak jelentős emelkedésével, az energiaválság kedvezőtlen hatásaival naponta szembe kell néznie mindenkinek, így a legfiatalabbaknak is. A K&H társadalmi felelősségvállalási programjának már több mint tíz éve szerves része a pénzügyi edukáció, a pénzintézet szerint ugyanis a felnőtté váló fiatalok így olyan tudásra tehetnek szert, amelyekkel rövid és hosszú távon is megfelelő döntést tudnak hozni.

A tizenkét év alatt 800 településről, 1800 iskola csapata, több mint 71 ezer gyerek vett részt a vetélkedőn. A legutóbbi, 2021/2022-es tanévben megrendezett versenyen majdnem 10 ezer diák mérte össze tudását az őket felkészítő pedagógusok, szülők és mentorok segítségével. „Az idei verseny első három fordulója a fenntarthatóság és a digitalizációs forradalom jegyében szintén online formában zajlik, a döntőre viszont egy nagyszabású esemény keretében, személyes részvétellel kerül majd sor 2023 májusában” - mondta Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H kommunikációs vezetője. A versenyzők természetesen segítséget kapnak, a felkészülést 15 részes videósorozat és egy ma már 35 ezer letöltéssel “büszkélkedő” mobilapplikáció segíti. „A vetélkedő összhangban van a K&H társadalmi felelősségvállalási politikájával, amelynek több, mint egy évtizede szerves része a pénzügyi edukáció. A legfiatalabbak pénzügyi ismereteinek bővítése ugyanis hozzájárulhat ahhoz, hogy a gyerekek felnőttként már könnyebben tudjanak eligazodni a mindennapi pénzügyek, banki szolgáltatások, és immár a pénzügyi területre is betörő digitális innovációk rengetegében.”

Kik? Mikor? Hogyan? Milyen díjakért?

A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedőn 3-11. osztályos, általános és középiskolások vehetnek részt 3-5 fős csapatokat alkotva. A fiatalokat a felkészítőjük - aki lehet pedagógus vagy szülő - nevezheti be a versenyre. A verseny hivatalos weboldalán már lehet nevezni, erre legkésőbb 2023. január 13-ig van lehetősége az érintetteknek.

A második fordulóra 2023 februárjában kerül sor, a továbbjutók az áprilisi regionális középdöntőben folytathatják a versenyt. Az országos - személyes részvétellel megrendezésre kerülő - döntő pedig 2023 májusában lesz.

A verseny legjobbjai komoly díjakra számíthatnak, a K&H összesen közel 7 millió forintot biztosít a nyereményekre. A nyertes gyerekek egyebek mellett táblagépekért, okosórákért, e-book olvasókért versenyezhetnek, de a legügyesebb diákok tanárai és iskolái is díjazásban részesülnek. A dobogós csapatok felkészítői függően a csapat helyezésétől bruttó 80-120 ezer Ft, az iskolák pedig bruttó 200-300 ezer Ft értékben kapnak ajándékutalványokat. A legtöbb diákot felkészítő személy, a legtöbb diákot nevező iskola és az a hátrányos helyzetű kistérségekben működő iskola, amely a legtöbb diákot nevezi a vetélkedőre különdíjban részesül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...