- Hirdetés -

Ismét újított a magyar startup

|

- Hirdetés -

Az önvezetőjármű- technológiákat fejlesztő magyar startup, az AImotive számára alakított ki belső információs rendszert a Filter.hu. Ez az első alkalom, hogy az innovatív hírszűrő platform motorjával tudásmegosztó vállalati felület jön létre.

Híralapú információs és edukációs belső rendszert hozott létre az AImotive a Filter platformja és algoritmusa használatával. A cég munkatársai a belső elérésű felületen hamarosan folyamatosan hozzájuthatnak a legfontosabb szakmai, üzleti és iparági hírekhez. A kollégák hozzá is szólhatnak a hírekhez, így a korábbi e-mailes véleménycsere is átkerülhet a Filter által kialakított felületre. A létrejövő adatbázis segítséget nyújt abban, hogy a munkatársak tudását folyamatosan naprakészen tartsa a vállalat, miközben szűrten és áttekinthetően rendszerezve találják meg a szakmai híreket a nemzetközi hírvilágból.

A rendszer támogatja az AImotive külső tartalomszolgáltatását is. Az adatbázisban szereplő, elsősorban külföldi forrásokból származó hírek, vagy akár a cég saját cikkei – szerkesztői döntés alapján – kikerülhetnek akár a vállalat publikus online felületeire is.

Az AImotive egy, nemzetközi szinten jegyzett, hazai startup, amely az önvezető autózás megvalósításán dolgozik. Partnerei között van a PSA csoport, a Volvo és a SAIC is. A cég elsőként kapott engedélyt a magyar hatóságoktól, hogy önvezető autóit forgalomban tesztelje 2017 nyarán. Az AImotive képviseletet működtet a Szilícium-völgyben, tesztautói Kaliforniában és Franciaországban is futnak, emellett Japánban, Kínában és további amerikai államok közútjain is tervez tesztelést. A 200 főt – mesterségesintelligencia-kutatókat, robotikai szakembereket, autóipari mérnököket, szoftverfejlesztőket és -tesztelőket, illetve szimulációs csapatot – foglalkoztató cég év elején 38 millió dollár (mintegy 10 milliárd forint) kockázatitőke-befektetéshez jutott, amelynek segítségével folytatják a fejlesztéseket és a nemzetközi terjeszkedést.

A Filter.hu az interneten található információkat rendezi könnyen érthető és jól kezelhető témákba. A portál rendszerének alapja a saját fejlesztésű hírgyűjtő szoftver és az egyedi kialakítású webes megjelenítési felület. A portál jelenleg több mint 100 témában automatizáltan, algoritmus segítségével gyűjti az online elérhető megjelenéseket, amelyeket szerkesztői támogatással, időrendi sorrendben, intuitív felhasználói platformon két, esetenként pro és kontra szempont szerint csoportosítva tesz közzé. Az egyes hírek címe, illetve pár szavas bevezetője alapján a látogatók továbbkattinthatnak az eredeti hírforrásra.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -