Rendhagyó videókkal népszerűsíti új, időablakos futárszolgáltatását a Rossmann, a kampány főszereplője és kreatívigazgatója Istenes Bence. Harmadik évadjával folytatódik a Szépségnapló című videó- és podcast-sorozat is, melynek természetesen továbbra is a népszerű műsorvezető, Lilu a műsorvezetője.
Újabb szolgáltatással könnyíti meg vásárlói életét a Rossmann, a budapesti címeken elérhető Rossmann futár akár a rendelés napján kiszállítja az összeállított csomagot. A szolgáltatást népszerűsítő reklámkampányban az ismert műsorvezető, Istenes Bence három különböző karakter bőrébe bújva mutatja be, hogy milyen sok élethelyzetben lehet segítség az időablakos kiszállítás. „Imádok érdekes emberek bőrébe bújni, nagyon szórakoztató. Sztereotíp karatereket jelenítünk a kisfilmekben, olyan figurákat, akiket mindenki ismer, vagy akár ő maga azonosulni tud egy-egy tulajdonságával” – árulta el Istenes Bence, aki nagyon hálás, hogy bizalmat szavazott neki a Rossman. „Nem csak az arcommal képviselhetem a márkát, kreatívigazgatójaként is részt vehetek a kampányban. Szabad kezet kaptam, ami azért különösen nagy szó, mert viszonylag új ez a tevékenység az életemben. Nagyon szuper csapattal dolgozhattam együtt, és büszke vagyok a végeredményre, különösen örülök, hogy egy ilyen világmárka vezetőinek is elnyerte a tetszését.”
A Rossmann futárszolgáltatás az online vásárlások alkalmával vehető igénybe, ha a kért kiszállítási cím budapesti. A délelőtt 11 óráig leadott rendeléseket, akár már a rendelés napján kézhez kaphatja a vásárló, az este 7-ig leadott rendelések pedig már másnap reggelre várhatók. A drogérialánc csapata többféle szállítási idősávval este 9-ig biztosítja a kényelmes szállítást, amely 15 000 forint feletti rendelés esetén ingyenes. Igény szerint egy-, két-, három- és négyórás kiszállítási időablakot is lehet választani, a rendelés alkalmával a futárnak küldött üzenetben pedig azt is jelezhetjük, ha érintkezésmentesen szeretnénk igénybe venni a szolgáltatást.
„Az időablakos futárszolgáltatás biztosan nekem is nagy kedvencem lesz, hiszen köztudott, hogy viszonylag kevés szabadidővel rendelkezem. Így azt az időt, amit a boltban töltenék vásárlással, azt Adélra és a fiúkra fordíthatom. Arról nem is beszélve, hogy jelenleg még mindig az otthon jelenti mindenkinek a legnagyobb biztonságot ezekben a nehéz időkben” – fűzte hozzá a műsorvezető.
A drogériamárka YouTube-csatornáján már elérhető a Szépségnapló című videósorozat harmadik évadjának első két epizódja, a műsorvezető, Lilu továbbra is profi szakemberek segítségével látja el hasznos smink- és szépségtippekkel a téma iránt érdeklődőket. „Bár szenvedélyem a szépségápolás, és magam is követem a legújabb trendeket, még számomra is számos izgalmas, új információt tartogattak a harmadik évad felvételének beszélgetései” – fejtette ki Lilu, akivel a videósorozat mellett a Szépségnapló podcastjaiben is találkozhatnak a márka követői. Az epizódokban többek között Nagy Réka, a Rossmann táplálkozás tudományi szakértője, dr. Krasznai Zsolt plasztikai sebész és Juhász Klári mesterkozmetikus is feltűnik.