A 21 napos kihívás ideje alatt 10 jógaoktató videó lesz elérhető az Orbit honlapján, melyekben az egészséges életmód rajongója, Iszak Eszter, valamint egy profi jógaoktató mutatja be a jóga alapjait lépésről lépésre.
Az #OrbitChallenge magában foglal egy nyereményjátékot is, melynek keretében divatos sporttáska a jutalom Orbit és Airwaves rágógumik vásárlása után. További információ a www.orbit.hu/orbitchallenge oldalon.
„Ebben a kampányban az Orbit reflektál a márka természetes fejlődésére. A hangsúly azon a gondolaton van, hogy az egészséges mosoly önbizalommal jár együtt, mindez pedig a friss leheletnek köszönhető. Ezzel egy időben a cukormentes rágógumik igazi bűntudat nélküli élvezetet nyújtanak, ha az új év elején úgy döntünk, változtatunk életmódunkon, és egészségesebben, aktívabban fogunk élni” – árulta el a kampányról Denisa Žideková, az Orbit közép-európai brand managere.
A kampány során 2019. január 17. és február 13. között háromnaponta új jógaoktató-videót tesznek közzé. Az Orbit ezzel szeretné motiválni fogyasztóit, hogy a kifogásokat hátrahagyva több időt töltsenek testmozgással. Emellett 2019. január 31. és február 28. között az Orbit nyereményjátékra invitál, melynek során divatos sporttáskát lehet nyerni. A vásárlónak mindössze annyit kell tennie, hogy legalább 999 Ft értékben vásárol Orbit és Airwaves rágógumit, a vásárlást igazoló blokkot pedig feltölti az Orbit weboldalára. Az első 6000 regisztráló egy divatos sporttáskával lesz gazdagabb.