- Hirdetés -

Ítéletnap a Discoveryn

|

- Hirdetés -

A Moszkító – Az ítéletnap a világ vezető egészségügyi szakértőivel, az Oscar-jelölt Jeremy Ranner narrációjával, exkluzív szakértői véleményekre alapozva veszi fel a harcot a szúnyogok által terjesztett betegségekkel és hívja fel a figyelmet arra, hogy a katasztrófa elkerüléséhez elengedhetetlen az azonnali beavatkozás.

 

Világszerte az év legmelegebb időszakára készülünk, a Discovery Networks nem véletlenül választotta pont ezt az időszakot arra, hogy bemutassa korszakalkotó dokumentumfilmjét, a Moszkító – az ítéletnapot. A csatorna a vérszívóknak kedvező időjárási körülmények között hívja fel a figyelmet arra, hogy a történelem során a szúnyogok terjesztették a legtöbb halálos kórt és, hogy ez a helyzet mára sem változott.

 

A Discovery Channel kétórás, négy kontinensen forgatott dokumentumfilmje átfogó képet ad az ember és a szúnyogok küzdelméről, fő fókuszában pedig friss kutatások áttörő eredményei állnak az olyan félelmetes betegségek leküzdésében, mint a zika-vírus okozta kisfejűség, a nyugat-nílusi láz, a sárgaláz, a chikungunya- vagy a dengue-láz. A Moszkító – az ítéletnap című film, közelebbről is szemügyre veszi az ezeket a betegségeket összekötő apró, ám annál veszélyesebb teremtményeket, hiszen egyre sürgetőbbé válik a fertőzések visszaszorítása.

 

Jeremy Renner, A bombák földjén, a Bosszúállók és A Bourne hagyaték Oscar- és Golden Globe-díjra jelölt színésze narrálja a dokumentumfilmet, ami a világ vezető egészségügyi szakértőinek bevonásával készült. Többek között Dr. Thomas Frieden, a Betegségellenőrzési és- Megelőzési Központ (CDC) korábbi vezetője és a Bill & Melinda Gates Alapítvány társelnöke, valamint maga Bill Gates is megszólal a témában, és rámutatnak arra, hogy milyen eszközökre, lépésekre lenne szükség ahhoz, hogy áttörés következzen be a halálos betegségek elleni harcban.

 

„Discovery missziója már több mint harminc éve az, hogy felélessze a nézők kíváncsiságát, dialógusra és cselekvésre buzdítsa őket, különösen a kritikus, mindannyiunk életét befolyásoló kérdésekben” – nyilatkozta David Zaslav, a Discovery Communications elnök-vezérigazgatója “A Moszkító – az ítéletnap felhívja a figyelmet arra, hogy egy világméretű problémával állunk szemben, amire egyértelmű lépésekkel kell reagálnunk, hiszen egyre sürgetőbb a helyzet. Célközpontú vállalatként büszkék vagyunk arra, hogy a világ minden pontján kiaknázzuk a televíziós és digitális szolgáltatásaink erejét annak érdekében, hogy felhívjuk a nézőink, és a világ vezetőinek figyelmét a helyzetre a szúnyogok által terjesztett betegségek tekintetében.”

 

A Moszkitó – az ítéletnap több mint 220 országban lesz elérhető és közvetlenül a világpremier előtt szerepelni fog a AFI Docs dokumentumfilm fesztiválon is június 15-én.

 

 

Mindenkit utolérhet…

 

A szúnyogok évente több mint 750 000 ember haláláért felelősek, az áldozatok között pedig sajnos rengeteg a gyermek. Az éghajlatváltozás vagy a nemzetközi utazás egyszerűbbé és népszerűbbé válása pedig tovább növeli mindannyiunk fenyegetettséget. A halálos vírussal fertőzött állatok most már olyan helyekre is eljutnak és életben maradnak, mint például Florida, Texas, Washington és New York, erre pedig korábban még sohasem volt példa.

 

A zika-vírus első fertőzött betegei 1967-ben vándoroltak át Afrikából Malajziába. A betegség 40 évvel később tört ki Mikronéziában, majd a Csendes-óceáni-szigeteken keresztül a vírus 2014-re egészen Brazíliáig terjedt. Az első megbetegedést Puerto Ricóban 2015. decemberében jelentették, egy évvel később pedig már több, mint 34 000 ember vált hordozóvá.

 

A Moszkító – az ítéletnap kiemeli a mindennapi emberek nézőpontját és különös hangsúlyt fektet a személyes történetek bemutatására is, amelyekből egyértelművé válik, hogy mindannyian érintettek vagyunk ebben a kérdésben. Leslie Meiners, Queensben élő édesanya a saját szomszédságában találkozott a nyugat-nílusi lázzal: „Sosem hittem volna, hogy ez velem is megtörténhet: a nyugat-nílusi láz egy ilyen modern társadalomban, mint amilyen a miénk?!…Olyan ez, mint egy rossz játék, amiből én kerültem ki vesztesen.”

 

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Idén is jön a Balaton-átúszás

Július 20-án Révfülöpről rajtol és Balatonbogláron ér célba az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseménye, a 42. Lidl Balaton-átúszás. A szervezők idén is tízezret meghaladó indulót várnak a Balaton-partra, akik „megúszhatják” a klasszikus 5,2 km-es távot,...

Újabb lökés a magyar animációnak, átfogó stratégia készül

A magyar animáció fejlesztéséért indított cselekvési program tervezetét ismertette a MOZ.GO fesztiválon Veszprémben Káel Csaba kormánybiztos, Fülöp József MOME rektor és Pesti Ákos mozgóképipari kormányfőtanácsos a magyar. A hazai animáció ipar felívelő szakaszát éli,...

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

A globális tartalomgyártói piacot hódítaná meg a RECnGO

A RECnGO nevét ma már szinte mindenki ismeri, aki minőségi videós anyagok készítésével foglalkozik akár hobbi, akár profi szinten: a magyar startup forradalmi applikációja bármilyen okoseszközt képes egy gombnyomással profi videóstúdióvá változtatni. A kreatív...

Nem állnak jól az innovációval a vállalatok

Minden korábbinál több vállalat tartja nélkülözhetetlennek az innovációt a sikerhez, miközben minden korábbinál kevesebb vállalat van felkészülve arra, hogy meg is valósítsa azt. Ez az ellentmondás a Boston Consulting Group (BCG) 18. alkalommal közzétett...

Megújul a Sziget egyik legkülönlegesebb helyszíne

Az ókori amfiteátrumokat idéző díszletével az egyik leglátványosabb építmény, az alternatív elektronikus zene nemzetközi krémjét és hazai kedvenceit felvonultató programjával pedig egy kihagyhatatlan partiközpont a Szigeten a Yettel Colosseum. Idén a kívül-belül izgalmas dizájnelemek...

Felpöröghet a lakáspiac

Egy újabb emelkedő ciklus kiinduló piaci helyzetét tükrözi az OTP Lakóingatlan Értéktérkép legfrissebb kiadása. Ugyan 2023 a lakáspiac minden fő mutatójában visszaesést hozott, a múlt év végén kezdődő, s ez év elején is kitartó...

Újabb területen segíthet a mesterséges intelligencia

Magyarországon a HR szakértők több mint 50 százaléka támogatja azoknak az MI eszközök vállalati használatát, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják az alkalmazottak munkavégzését, valamint a válaszadók jelentős része szerint világos irányelvek kidolgozására lenne szükség a...

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, hol nőttek legnagyobbat az ingatlanárak

A money.hu legfrissebb elemzésében összefoglalta az elmúlt 5 év legdinamikusabb drágulását mutató települések top 10-es listáját. Az ingatlan.com adatai felhasználásával összeállított toplistán ott van Baranya és Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye több települése is. A szakértők kitértek...

Idén is jön a Balaton-átúszás

Július 20-án Révfülöpről rajtol és Balatonbogláron ér célba az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseménye, a 42. Lidl Balaton-átúszás. A szervezők idén is tízezret meghaladó indulót várnak a Balaton-partra, akik „megúszhatják” a klasszikus 5,2 km-es távot,...

Újabb lökés a magyar animációnak, átfogó stratégia készül

A magyar animáció fejlesztéséért indított cselekvési program tervezetét ismertette a MOZ.GO fesztiválon Veszprémben Káel Csaba kormánybiztos, Fülöp József MOME rektor és Pesti Ákos mozgóképipari kormányfőtanácsos a magyar. A hazai animáció ipar felívelő szakaszát éli,...

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...