- Hirdetés -

Itt a VB meccseinek nézettségi toplistája

|

Volt olyan mérkőzés, ami több mint egymillió nézőt vonzott. A világbajnokságnak köszönhetően továbbra is szárnyal az M4 Sport.

Múlt héten az M4 Sport 14,2 százalékos közönségarányt produkált a 18-49 éveseknél és teljes napon. A még fiatalabb és férfi célcsoporton belül pedig – nyilván – még erősebbek voltak, például a 18-39 éves férfiaknál 19,2 százalékos heti share-t hoztak össze.

Valószínűleg a mögöttünk álló héttel véget is ért az M4 Sport számára a labdarúgó-világbajnokság jelentette aranykor, hiszen ahogy ritkulnak a meccsek, úgy fog „normalizálódni” a nézőszámuk is. Valószínűleg ezt már nagyon várják a többi csatornánál, különösen a konkurens sport tematikájúaknál. Utóbbiak közül például múlt héten – a 18-49 éveseknél – a Sport1, Sport2 és a Spíler1 is csak 0,1-0,1-0,1 százalékos heti közönségarányt ért el.

A világbajnokság múlt heti tíz legnézettebb mérkőzése az M4 Sporton (18-49 évesek, nézőszám)
1. Horvátország-Dánia – július 1. – 509 ezer
2. Szerbia-Brazília – június 27. – 436 ezer
3. Uruguay-Portugália – június 30. – 416 ezer
4. Nigéria-Argentína – június 26. – 352 ezer
5.Anglia-Belgium – június 28. – 312 ezer
6. Spanyolország-Oroszország – július 1. – 307 ezer
7. Spanyolország-Marokkó – június 25. – 286 ezer
8. Franciaország-Argentína – június 30. – 214 ezer
9. Koreai Köztársaság-Németország – június 27. – 185 ezer
10. Szerbia-Brazília – június 27. – 173 ezer

A világbajnokság múlt heti tíz legnézettebb mérkőzése az M4 Sporton (teljes lakosság, nézőszám)
1. Horvátország-Dánia – július 1. – 1052 ezer
2. Uruguay-Portugália – június 30. – 971 ezer
3. Szerbia-Brazília – június 27. – 922 ezer
4. Spanyolország-Oroszország – július 1. – 779 ezer
5. Nigéria-Argentína – június 26. – 765 ezer
6. Spanyolország-Marokkó – június 25. – 687 ezer
7. Anglia-Belgium – június 28. – 668 ezer
8. Franciaország-Argentína – június 30. – 580 ezer
9. Koreai Köztársaság-Németország – június 27. – 490 ezer
10. Uruguay-Oroszország – június 25. – 406 ezer

A Top 10 meccs mindkét célcsoportnál egyenlő volt az M4 Sporton közvetített mérkőzésekkel, ugyanis a Duna Tv-n sugárzott meccsek nem kerültek be a legnézettebb tíz közé. A dunás közvetítések közül egyébként az Irán-Portugália mérkőzésre voltak a legtöbben kíváncsiak, ez a 18-49 éveseknél 124 ezer, a teljes lakosságnál 268 ezer nézőt jelentett. Utóbbi közönségaránya csak 8,2, illetve 6,4 százalékot tett ki, ez azért jelentősen elmarad a legnézettebb meccsek 25-30 százalék körüli share-jétől.

A múlt héten a Duna Tv-n adták a Forma-1 Osztrák Nagydíjat is. A vasárnapi autóverseny a 18-49 évesek köréből 143 ezer, a teljes lakosságból 422 ezer nézőt vonzott.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...