- Hirdetés -

Itt a VB meccseinek nézettségi toplistája

|

- Hirdetés -

Volt olyan mérkőzés, ami több mint egymillió nézőt vonzott. A világbajnokságnak köszönhetően továbbra is szárnyal az M4 Sport.

Múlt héten az M4 Sport 14,2 százalékos közönségarányt produkált a 18-49 éveseknél és teljes napon. A még fiatalabb és férfi célcsoporton belül pedig – nyilván – még erősebbek voltak, például a 18-39 éves férfiaknál 19,2 százalékos heti share-t hoztak össze.

Valószínűleg a mögöttünk álló héttel véget is ért az M4 Sport számára a labdarúgó-világbajnokság jelentette aranykor, hiszen ahogy ritkulnak a meccsek, úgy fog „normalizálódni” a nézőszámuk is. Valószínűleg ezt már nagyon várják a többi csatornánál, különösen a konkurens sport tematikájúaknál. Utóbbiak közül például múlt héten – a 18-49 éveseknél – a Sport1, Sport2 és a Spíler1 is csak 0,1-0,1-0,1 százalékos heti közönségarányt ért el.

A világbajnokság múlt heti tíz legnézettebb mérkőzése az M4 Sporton (18-49 évesek, nézőszám)
1. Horvátország-Dánia – július 1. – 509 ezer
2. Szerbia-Brazília – június 27. – 436 ezer
3. Uruguay-Portugália – június 30. – 416 ezer
4. Nigéria-Argentína – június 26. – 352 ezer
5.Anglia-Belgium – június 28. – 312 ezer
6. Spanyolország-Oroszország – július 1. – 307 ezer
7. Spanyolország-Marokkó – június 25. – 286 ezer
8. Franciaország-Argentína – június 30. – 214 ezer
9. Koreai Köztársaság-Németország – június 27. – 185 ezer
10. Szerbia-Brazília – június 27. – 173 ezer

A világbajnokság múlt heti tíz legnézettebb mérkőzése az M4 Sporton (teljes lakosság, nézőszám)
1. Horvátország-Dánia – július 1. – 1052 ezer
2. Uruguay-Portugália – június 30. – 971 ezer
3. Szerbia-Brazília – június 27. – 922 ezer
4. Spanyolország-Oroszország – július 1. – 779 ezer
5. Nigéria-Argentína – június 26. – 765 ezer
6. Spanyolország-Marokkó – június 25. – 687 ezer
7. Anglia-Belgium – június 28. – 668 ezer
8. Franciaország-Argentína – június 30. – 580 ezer
9. Koreai Köztársaság-Németország – június 27. – 490 ezer
10. Uruguay-Oroszország – június 25. – 406 ezer

A Top 10 meccs mindkét célcsoportnál egyenlő volt az M4 Sporton közvetített mérkőzésekkel, ugyanis a Duna Tv-n sugárzott meccsek nem kerültek be a legnézettebb tíz közé. A dunás közvetítések közül egyébként az Irán-Portugália mérkőzésre voltak a legtöbben kíváncsiak, ez a 18-49 éveseknél 124 ezer, a teljes lakosságnál 268 ezer nézőt jelentett. Utóbbi közönségaránya csak 8,2, illetve 6,4 százalékot tett ki, ez azért jelentősen elmarad a legnézettebb meccsek 25-30 százalék körüli share-jétől.

A múlt héten a Duna Tv-n adták a Forma-1 Osztrák Nagydíjat is. A vasárnapi autóverseny a 18-49 évesek köréből 143 ezer, a teljes lakosságból 422 ezer nézőt vonzott.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...