Megérkezett a tavasz és ezzel a BrandMania újabb évada. Eddig 12 évad, 165 adás van a stáb háta mögött, és csak egyvalamit ígérhetnek: tovább fokozzák a tempót. A Nemzetközi Nőnap alkalmából a NŐK kerülnek fókuszba az új évad első adásában.
A BrandMania stábja ezúttal is tűzközelből követi a trendeket: ott voltak Barcelonában a mobil világkongresszuson, ahonnét a legújabb fejlesztésekkel, és a piacokat legjobban megmozgató innovációkkal jelentkeznek majd. A genfi autókiállításon a legnagyobb márkák topvezetői beszélnek arról, milyen irányokra fordulnak rá a gyártók, és konnektivitás hogyan rajzola át az útvonalakat.
Az első adásban azonban mi másra is fókuszálnának március 8-án, mint a NŐKre, akik miután szinte mindennel kapcsolatban a fő döntéshozónak számítanak, a brandek legfontosabb célközönségének számítanak.
Izgalmas évad, sok-sok új témával – ezt ígéri idén is a Marketing&Media szakmai támogatásával készült BrandMania.
Az adás minden csütörtök késő este látható az RTL Klubon, szombat délelőtt megismétli az RTL, vasárnap pedig reggeli ismétléssel az RTL II-őn kerül képernyőre. Aki pedig lemarad, az az RTL Moston és az mmonline.hu-n is utána eredhet a BrandManiának és a legfrisebb trendeknek.
Az első adást ma éjjel 1 órától az RTL Klubon nézheti meg, az adás promója itt tekinthető meg.