- Hirdetés -

Izgalmas előadások a Startup Safarin

|

- Hirdetés -

Az elmúlt évekhez hasonlóan a Loffice Budapest idén is csatlakozik a Startup Safari fesztivál felhozatalához, és 2019. április 17-én 40 szakértővel, 4 szinten, 14 programelem keretében tart “terepgyakorlatot” Field Trippin’ elnevezéssel.

“Az idei Safari-túránkat úgy állítottuk össze, hogy egy egész napos, izgalmas és moduláris útvonalon emeljen fokozott közösségi tudatállapotba. A panelbeszélgetések mellett interaktív workshopokkal rázzuk fel a város startup ökoszisztémáját” – mondja Klementz Kata, a Loffice társalapítója, az esemény egyik szervezője.

Léteznek még női és férfi funkciók? Mi az ára egy cégen belüli konfliktusnak? Mikor lesz az énmárka építés iskolai tantárgy? Mi a releváns tudás ma, amikor minden információ karnyújtásnyira, a telefonunkban van? Hogyan térhetünk vissza a munka világába kisgyerekes anyukaként? Mi a jövője a videós tartalmaknak a social mediában? Hogyan vehetnek komolyan nőként mint befektető? Mit mutat vállalkozásunk egészség-tesztje?

A programok három téma köré csoportosulnak: lifestyle & wellbeing (életmód – egészség – teljesség), future of work (munka – üzlet – vállalkozásfejlesztés) és education (önfejlesztés – tanulás – tudásmegosztás). A túrák elsősorban az innovációra nyitott, inspirációra éhes, a startup világ iránt érdeklődő és vállalkozó szellemű fiatalokat, illetve a munka világába visszatérni vágyó kisgyerekes szülőket célozzák.

Ízelítő a programból:

Lépd át a határt – Vienna WOW 3.0

Ki ne szeretné a világ egyik legélhetőbb városában is megmérettetni üzleti ötletét? A szomszédos osztrák piac iránt érdeklődő startupoknak a Loffice idén harmadik alkalommal biztosít lehetőséget arra, hogy a Vienna WOW elnevezésű speed dating keretén belül elismert szakértőktől, például az Oppenheim Ügyvédi Iroda vagy az Austrian Business Agency képviselőitől kapjanak befektetési, vállalkozásfejlesztési, jogi, adózási tippeket, és első kézből ismerjék meg az osztrák állam startup finanszírozási és ösztöndíjprogrammal kapcsolatos lehetőségeit. Jelentkezni itt lehet a szakértőkkel való személyes találkozókra.

Meztelen valóság – kortárs női kisokos

Mit jelent ma nőnek lenni? Ezen a ‘női sztriptíz órán’ 6 dögös hölggyel csupaszítjuk le a modern női szerepeket: Csemer Boglárka énekesnőt, Csorba Anita kreatív influencert, Kecsmár Zsuzsát, az Antavo marketingvezetőjét, Németh Flórát, a TEDx Liberty Bridge Women társalapítóját, valamint Polgár Ildikó social media influencert, Winkler Nóra művészeti szakember, műsorvezető “vetkőzteti”.

Ádám almái – tanulni tudni kell

Youtube-ról kitanult szakmák, online kurzusok tengernyi kínálata, minden napra jutó TED inspirációk, ‘hülyebiztos’ alkalmazások és eszközök bármilyen szakmára specializálva – mi a releváns tudás ma, amikor minden információ karnyújtásnyira, a telefonunkban van? A jövő munka trendjei nyomába ezúttal Bombera Krisztina, újságíró, Szörnyi Kriszta, a HVG Extra Magazinok főszerkesztője, Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológus, Sári Marianna executive coach, Dr. Kovács A. Tamás, a Fontanus Alapítvány elnöke, valamint Kraszkó Zita színművész erednek.

Vissza a nyeregbe – női önbizalomnövelő műhely

Táplálkozástól a magabiztos tükörbe nézésig, életmód- és stílustanácsadóink gyakorlati tippekkel adnak útmutatást a kisgyermekes szülőknek, hogy egy egészséges, tudatos és önazonos útra lépve indítsák el karrierjüket. Megmondóembereink Tóth Vera énekesnő, Krajcsó Nelli a Slow Budapest alapítója, Mihályfi Zsófia, YURKOV stílustanácsadó és Szentgyörgyi Rómeó életmód coach, az Év Személyi Edzője 2018-ban lesznek. A panelbeszélgetést a Coca-Cola Magyarország #énjövőm tréningje teszi teljessé, ahol csoportmunka keretében szakértők segítenek azonosítani és fejleszteni az álláskereséshez és elhelyezkedéshez szükséges készségeket.

Future of work

Hogyan lesz valakiből digitális nomád és milyen, ha a nagyvilág az otthonod? A Youtuberek tényleg megélnek abból, amit csinálnak? Krajnyik Cintia, a Funzine főszerkesztője, Farkas Dániel, a Star Network influencer ügynökség tulajdonosa és Szijj András, a streamPUNK.hu alapítója beszélgetnek arról, hogy milyen irányba változnak a munkavégzés formái a következő 5 évben, illetve,hogy honnan, hogyan és miért dolgoznak szívesen a jövő munkavállalói.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA