- Hirdetés -

Izgalmas expedícióra hív a Nat Geo

|

- Hirdetés -

A National Geographic új kétrészes sorozatában Sir Ranulph és Joseph Fiennes nehéz, de gyönyörű feladatra vállalkoznak: megkísérlik újra végigjárni Sir Ranulph úttörő jelentőségű 1971-es expedíciójának útvonalát a kanadai rengetegben. A széria bemutója június 1-jén lesz a National Geographic műsorán.

A történetmesélés és a világ megismertetésének nagy múltú, díjnyertes elkötelezettjeként a National Geographic büszkén jelenti be, hogy 2024. június 1-jén 13.00 és 14.00 órakor műsorára tűzi a „Sir Ranulph Fiennes: Vissza a vadonba” című sorozatot. A két lebilincselő epizódban a legendás felfedező, Sir Ranulph Fiennes és unokatestvére, a színész Joseph Fiennes Kanada lenyűgöző tájait járják, de a történetben a két rendkívüli férfi elmélyülő kapcsolata, élettel, betegségekkel, öregedéssel kapcsolatos gondolatai és Sir Ranulph visszaemlékezései is fontos szerepet kapnak.

Joseph sokáig csak távolról csodálhatta híres rokona életét, hisz Sir Ranulph a Himalája csúcsaitól az Antarktisz jégmezőiig folyamatosan a világot járta. Öt évvel ezelőtt azonban Josephet nagy megtiszteltetés érte: csatlakozhatott unokatestvére afrikai – a legendás 1969-es nílusi felfedezőutat megismétlő – expedíciójához, s az utazás kitűnő alkalomnak bizonyult számukra a korábban elvesztett idő bepótlására, a rokoni és emberi kötelékek megerősítésére, erős alapot teremtve ezzel a mostani legújabb közös expedíciójukhoz.

Joseph a korábbihoz hasonló izgatottsággal vág bele az új közös kalandba is, mely során Sir Ranulph úttörő jelentőségű 1971-es kanadai expedíciójának útvonalát igyekeznek újra végigjárni. Ez az utazás azonban nemcsak fizikai jellegű: ahogy egyre mélyebbre hatolnak a festői észak-amerikai vadonba, Joseph úgy ismeri meg egyre közelebbről Sir Ranulph személyiségét – a híres, világszerte milliók által csodált felfedező mögött rejlő embert.

A Sir Ranulph korábbi expedícióin készült archív felvételeket a mostani kanadai felfedezőút képsoraival izgalmas módon elegyítő „Sir Ranulph Fiennes: Vissza a vadonba” intim és egyedi bepillantást enged a felfedező rendkívüli életébe; abba a rendíthetetlen eltökéltségbe és kitartásba, amely Sir Ranulph egész életét jellemezte, s amelynek segítségével Afrikától az Antarktiszig valamennyi expedícióját sikerre vitte.

Ahogy halad előre az utazásuk, úgy nyílik meg Sir Ranulph egyre jobban Joseph előtt – és Joseph úgy csodálja egyre inkább őt. A műsorban Sir Ranulph őszintén beszél az egészségi állapotáról, ezen belül a nemrég diagnosztizált Parkinson-kórjáról, de a két férfi olyan témákat is érint, mint az öregedés, az emberi gyengeség és a szerelem; mindezt olyan felemelő és megrendítő módon, amire kevés példa akad televíziós műsorokban.

„Számomra ez egy rendkívül izgalmas belső utazás volt Rannel. Egy lelki kaland, mely a kapcsolódásról és az újrafelfedezésről szólt” – mondja Joseph Fiennes. „Ez az expedíció jóval többet jelentett a puszta fizikai akadályok legyőzésénél; a családi kötelékek elmélyítése és az élet váratlan csavarjainak bogozgatása legalább ilyen fontos szerepet játszottak benne. Hívok mindenkit, hogy csatlakozzanak ehhez a különleges külső és belső utazáshoz, tudjunk meg többet barátságról, kitartásról, a közösen szerzett élmények szépségéről!”

„Joseph-fel együtt kalandozni a gyönyörű kanadai vadonban jóval több volt egyszerű földrajzi utazásnál – sokkal inkább a szívek és a lelkek egymásra találásának nevezném” – teszi hozzá Sir Ranulph Fiennes. „Ketten együtt újra felfedeztük a kapcsolatunkban rejlő erőt, a közösen szerzett tapasztalatok összekötő erejét. Különleges érzés volt visszatérni az 1971-es kalandom helyszínére, amit csak még szebbé tett, hogy ezt a családom egyik tagjával tehettem. Felejthetetlen élmények ezek, melyeket örömmel osztok meg a National Geographic nézőivel.”

A gyönyörűen fényképezett, izgalmas történetvezetésével a nézőket a képernyő elé szegező „Sir Ranulph Fiennes: Vissza a vadonba” elkészítését a sorozat szponzora, a Destination Canada segítette – Kanada nemzeti turisztikai ügynöksége, mely az ország idegenforgalmi nevezetességeit és úti céljait népszerűsíti világszerte. A kétrészes széria rabul ejti és inspirálja a nézőket, felejthetetlen utazásra hívva minket a természet csodálatos világába – és, ami talán még ennél is fontosabb, varázslatos példát állítva elénk családi szeretetről, emberi kötődésről, lelki összetartozásról.

A sorozat a Woodcut Media és a The Development Partnership együttműködésében készült.

A sorozat premiere június 1-jén 13.00 és 14.00 órakor lesz a National Geographic csatornán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

A globális tartalomgyártói piacot hódítaná meg a RECnGO

A RECnGO nevét ma már szinte mindenki ismeri, aki minőségi videós anyagok készítésével foglalkozik akár hobbi, akár profi szinten: a magyar startup forradalmi applikációja bármilyen okoseszközt képes egy gombnyomással profi videóstúdióvá változtatni. A kreatív...

Nem állnak jól az innovációval a vállalatok

Minden korábbinál több vállalat tartja nélkülözhetetlennek az innovációt a sikerhez, miközben minden korábbinál kevesebb vállalat van felkészülve arra, hogy meg is valósítsa azt. Ez az ellentmondás a Boston Consulting Group (BCG) 18. alkalommal közzétett...

Megújul a Sziget egyik legkülönlegesebb helyszíne

Az ókori amfiteátrumokat idéző díszletével az egyik leglátványosabb építmény, az alternatív elektronikus zene nemzetközi krémjét és hazai kedvenceit felvonultató programjával pedig egy kihagyhatatlan partiközpont a Szigeten a Yettel Colosseum. Idén a kívül-belül izgalmas dizájnelemek...

Felpöröghet a lakáspiac

Egy újabb emelkedő ciklus kiinduló piaci helyzetét tükrözi az OTP Lakóingatlan Értéktérkép legfrissebb kiadása. Ugyan 2023 a lakáspiac minden fő mutatójában visszaesést hozott, a múlt év végén kezdődő, s ez év elején is kitartó...

Újabb területen segíthet a mesterséges intelligencia

Magyarországon a HR szakértők több mint 50 százaléka támogatja azoknak az MI eszközök vállalati használatát, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják az alkalmazottak munkavégzését, valamint a válaszadók jelentős része szerint világos irányelvek kidolgozására lenne szükség a...

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb lökés a magyar animációnak, átfogó stratégia készül

A magyar animáció fejlesztéséért indított cselekvési program tervezetét ismertette a MOZ.GO fesztiválon Veszprémben Káel Csaba kormánybiztos, Fülöp József MOME rektor és Pesti Ákos mozgóképipari kormányfőtanácsos a magyar. A hazai animáció ipar felívelő szakaszát éli,...

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

A globális tartalomgyártói piacot hódítaná meg a RECnGO

A RECnGO nevét ma már szinte mindenki ismeri, aki minőségi videós anyagok készítésével foglalkozik akár hobbi, akár profi szinten: a magyar startup forradalmi applikációja bármilyen okoseszközt képes egy gombnyomással profi videóstúdióvá változtatni. A kreatív...

Nem állnak jól az innovációval a vállalatok

Minden korábbinál több vállalat tartja nélkülözhetetlennek az innovációt a sikerhez, miközben minden korábbinál kevesebb vállalat van felkészülve arra, hogy meg is valósítsa azt. Ez az ellentmondás a Boston Consulting Group (BCG) 18. alkalommal közzétett...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...