- Hirdetés -

Izgalmas HR-megoldásokat díjaztak

|

- Hirdetés -

Egy igazi, „élő” employer branding specialista: Chief Hibrid Officer; Giggle rugalmas munkaidő platform; élményközpontú #kémiamindenkinek rendszer; digitális full stack ügynökség a magyar hallássérült közösség számára … és még hosszan sorolhatnánk, milyen izgalmas projektekkel pályáztak vállalatok a legrangosabb magyar HR elismerésre, a HRBEST-re. Rekordszámú pályamunka érkezett, melyek közül 26 részesült díjazásban az idei díjátadó ünnepségen. A Microsoft Magyarország által meghirdetett Futureproof Organizations díjat azok nyerhetik el, akik jelentős szervezeti átalakulást és/vagy digitális transzformációt indítottak el.

4 év elteltével a HR szakma méltán elismert díjává nőtte ki magát a – HR FEST által 2019-ben alapított – HRBEST. „Ezzel évről évre rangos szakmai zsűri segítségével ismerjük el a példaértékű, úttörő HR szakmai megoldásokat. Olyan projekteket díjazunk, amelyek sikeresebbé teszik a cégeket, élhetőbbé és emberibbé a munka világát” – hangsúlyozta Tóth Gergely, a HR Fest alapítója és a HRBEST társalapítója a díjátadó gálán.

A számok önmagukért beszélnek. A pályázatok és ennek köszönhetően a díjazottak száma is folyamatosan nő. „Összességében már több mint 300 pályázattal és közel 80 díjazottal büszkélkedhetünk. Az eredeti célunk az volt, hogy ez a díj ne csak egy legyen a sok közül, hanem tudás és tapasztalatok cseréjének platformjává váljon. Olyan best practice-ok gyűjteményévé, amit a jövő HR-esei a mindennapi gyakorlatban használhatnak. 4 év távlatából bátran kijelenhetjük, hogy elértük a célunkat. HRBEST-ben részesülni ma már egyfajta kiváltság” – tette hozzá Tóth Gergely, és kiemelte: „az idei pályázatok igazán széles spektrumon mozogtak: kkv-k újszerű HR megoldásaival éppúgy találkozhattunk, mint nagyvállalatokéval; az IT szektor és a gyógyszeripar is képviseltette magát, sőt még egy idősotthon HR digitalizációjáról is átfogó képet kaphattunk.”

A HRBEST a visszacsatolások mentén folyamatosan fejlődik. Idén már 7 kategóriában lehetett pályázni, és a zsűrizés módja is sokkal profibb lett. Kétkörös értékelésen vettek részt a vállalkozások: elsőként a HR Fest TOP 100 HR vezetője választotta ki a shortlist-eseket, majd további első számú vezetők, az üzleti élet szereplői bírálták el a projekteket. Vagyis a szakma legelismertebb képviselőitől kaptak visszajelzést a pályázók, így bekerülhettek az igazi HR vérkeringésbe.

Futureproof Organizations by Microsoft Magyarország kategória

Az idei Futureproof Organizations döntősei a pályázataikkal arra világítottak rá, hogy aktuálisan melyek azok a digitális megoldások, amelyek agilisabbá, rugalmasabbá, és ezáltal jövőállóbbá tehetik a szervezeteket.

Nyertes pályázatok:

ARANY MINŐSÍTÉS: Nextwit Kft. – Boldog Gizella Alapítvány – Hogyan segíti a digitális transzformáció egy idősotthon munkatársainak mindennapjait

EZÜST MINŐSÍTÉS: MVM Zrt. – Jövőbe mutató szervezet digitális alapokon – MVM csoportszintű integrált új belépő program

A kategórianyertes Nextwit Kft. – Boldog Gizella Alapítvány közös projektje az idősek gondozását végző Gizella Otthon adminisztrációs feladatait tette hatékonyabbá digitális lakókartonok és automatikus feladatkiosztás bevezetésével, illetve a belső kommunikáció fejlesztésével. Ezzel nemcsak időt és erőforrást takarítottak meg, de a bentlakó időseknek nyújtott szolgáltatásaik minőségét is sikerült javítani. A pályázat itt érhető el. Fotó: Kránicz Norbert

Az ezüst minősítésben részesülő MVM Zrt. a HR folyamatai digitalizálásával egységesítette a 122 különálló vállalatból álló, földrajzilag, jogilag és kulturálisan is erősen tagolt szervezetét. Egy olyan közös digitális környezetet hoztak létre, amely a toborzástól az onboardingon át a képzésekig egységes felhasználói élményt és azonos támogatást nyújt a vállalatcsoport minden munkavállalójának. A pályázat itt érhető el. Fotó: Kránicz Norbert

„A Futureproof Organizations díjat a Microsoft azért alapította, hogy olyan vállalatokat állítson a figyelem középpontjába, amelyek digitális technológiával tették a működésüket hatékonyabbá, biztonságosabbá és jövőállóvá” – mondta el Szabó Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója. Hozzátette: „A munkahelyeket, és a teljes munkaerő-piacot a mesterséges intelligenciára alapuló technológiák fogják a legerőteljesebben befolyásolni a jövőben. Az adminisztratív feladatok egyre nagyobb hányadát lehet majd rábízni a mesterséges intelligenciára, de az elemzések elkészítésében, a gyakran ismétlődő kommunikációs, sőt bizonyos kreatív feladatokban is egyre nagyobb lesz a szerepe. A McKinsey számításai szerint, a digitalizáció 2025-ig 9 milliárd eurót adhat hozzá a magyar gazdaság teljesítményéhez, így gyorsítva fel Magyarország felzárkózását Európa legfejlettebb régióihoz. A várakozásunk szerint a Futureproof Organizations díj pályázatai között is egyre nagyobb számban lesznek olyanok, amelyek a mesterséges intelligencia különböző alkalmazásaira szolgálnak majd példával.”

A HRBEST további kategóriái és díjazottai:

1Life powered by UNION

Minden olyan HR-aktivitással lehetett ide nevezni, ami a munkavállalói jóllétet, a munkavállalói élmény javítását, a munka és a magánélet egészséges integrációjának kialakítását, illetve a munkavállalók megtartást célozta meg.

Nyertes pályázatok:

ARANY MINŐSÍTÉS: Dana Hungary Kft. – Külföldi kiküldetési program avagy a sikeres munkavállalói megtartás kulcsa

EZÜST MINŐSÍTÉS: Fundamenta – Munkavállalói Élményprogram a Fundamentában

EZÜST MINŐSÍTÉS: CIB Bank Zrt. – Újra együtt! A Chief Hybrid Officer színre lép!

BRONZ MINŐSÍTÉS: Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. – Diverzitás egy nagyvállalatnál

KÜLÖNDÍJ: SignCoders Kft. – Digitális munkahelyteremtés hallássérültek számára

HR-EDUKÁCIÓS KÜLÖNDÍJ: United Consult Zrt. – Ilyen az UC életérzés! – fókuszban az élmény és közösség

Digital Employee Experience powered by HRmaster

Izgalmas, komplex, legjobban bevezetett HR-technológiai megoldásokkal és stratégiai digitalizációs törekvésekkel lehetett pályázni ebben a kategóriában.

Nyertes pályázatok:

ARANY MINŐSÍTÉS: MKB Bank Nyrt. – JÁTÉKOSÍTOTT PREBOARDING PROGRAM BEVEZETÉSE AZ MKB BANKNÁL

EZÜST MINŐSÍTÉS: VOIS – Grow with Vodafone

Future Talent Investors powered by Edisonplatform

Azok a vállalatok pályázhattak ide, akik felismerték, hogy a jövő munkaerőpiaci kihívásainak akkor tudnak megfelelni, ha már ma lépéseket tesznek azért, hogy releváns tudással és készségekkel felvértezett, értéket teremteni akaró tehetségek kerüljenek majd a munkaerőpiacra.

Nyertes pályázatok:

ARANY MINŐSÍTÉS: Egis Gyógyszergyár Zrt. – Egis #kémiamindenkinek

EZÜST MINŐSÍTÉS: Deutsche Telekom IT Solutions – Szendrőlád és Hősök oktatási program a Deutsche Telekom IT Solutions-nél

KÜLÖNDÍJ: Publicis Groupe Hungary – Publicis Groupe Hungary x Belvárosi Tanoda – Future Vision Project

KÜLÖNDÍJ: Technológiai Oktatásért Alapítvány – Accenture Magyarország Kft. – Skool – the coding journey

Skill Master

Ez a kategória azon vállalkozások pályázatait tömörítette, amelyek folyamatosan figyelik és tervezik a jövőbeni sikerességükhöz kulcsfontosságú készségeket, kompetenciákat, és tudatosan készítik fel munkatársaikat és vezetőiket az új elvárásokra és szerepekre.

Nyertes pályázatok:

ARANY MINŐSÍTÉS: Magyar Telekom Nyrt – Spark Presentation TOP5 Szuperképesség Program Storytelling Learning Journey

EZÜST MINŐSÍTÉS: Raiffeisen Bank Zrt. – Human Telex Consulting Kft. A jövő megérkezett – Digitális Tanulás Hete a Raiffeisen Bankban

EZÜST MINŐSÍTÉS: Freeway Entertainment – VIP Coaching Center Kft. Beszéljünk Motivátorul! – HR stratégia a folyamatos motivációnövelést fókuszba helyező egyéni, vezetői és csapatképzéssel és kommunikációval

KÜLÖNDÍJ: Grundfos – A Learning Design Csapat létrejötte Budapesten a Grundfosban

 

Talent Attraction

A potenciális munkavállalókat, új munkatársak toborzását és felvételét megcélzó projektek kategóriája.

Nyertes pályázatok:

ARANY MINŐSÍTÉS: Ernst&Young Tanácsadó Kft. – Brandfizz Employer Branding Kft. – Transzformatív vezetés, transzformatív kiválasztás – JournEY Accelerator Online Course Summer Camp 2021/2022

EZÜST MINŐSÍTÉS: Meraki Marketing Kft. – Abessee Informatikai Tanácsadó Zrt. – Kezdd nálunk a jövőd!

BRONZ MINŐSÍTÉS: KUKA Hungária Kft. – Brandfizz Employer Branding Kft. – Közös Utazás Közös Ambíciók 100%-ban nagyköveteink bevonásával

EMPLOYER BRANDING KÜLÖNDÍJ: by BRANDFIZZ KÉSZ Group – Positive by Hinora Group Kft. – KÉSZ Group Minecraft kampány

Az év HR-szolgáltatói megoldása

Minden olyan HR-szolgáltató pályázatát várták ide, aki új eszközét, módszertanát, digitális megoldását, megközelítését be szeretné mutatni. Olyan innovációkat, amelyek támogathatják a HR-szervezeteket, a vállalati vezetőket, munkatársakat és akár a teljes szervezetet.

ARANY MINŐSÍTÉS: Giggle Kft. – Giggle – Rugalmas Munkaerő Platform

EZÜST MINŐSÍTÉS: DreamJo.bs Zrt. – DevChallenge

KÜLÖNDÍJ: Get Work Trend Kft. – Juttatási csomag értékének növelése kölcsönbeadói oldalról a Get Work Trend Kft-nél

KÜLÖNDÍJ: Swipe Technologies Kft. (Salarify) – Verify – Automatikus munkáltatói igazolások egy kattintásra

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...

Díjnyertes magyar film érkezik az HBO Maxra

Idén áprilisban meghódította a mozikat, december 15-től pedig az HBO MAX kínálatában is látható lesz a számos nemzetközi filmfesztiválon díjnyertes Az első kettő című magyar romantikus film, melyben a rég látott, legendás színésznő, Drahota...

Csodás képek a Balatonról

Szabadtéri kiállítás nyílt a Káli-medence szívében, a Theodora ásványvíz kékkúti forrásánál. A tavalyi, Varázslatos Magyarországgal közösen megvalósított Sokszínű Balaton-felvidék fotópályázat legnívósabb fotóiból álló tárlat célja, hogy valamennyi generációhoz közelebb hozza a térség természeti kincseit,...

Okos termékekkel erősít az IKEA

Az IKEA három új, VALLHORN, PARASOLL és BADRING névre keresztelt, a vízszivárgás- és mozgásérzékeléshez fejlesztett, megfizethető okosérzékelővel bővíti választékát. Az érzékelőket úgy tervezték, hogy a vásárlók számára nagyobb fokú felügyeleti lehetőséget és kényelmet biztosítsanak...

Ide utaznak év végén a magyarok

Budapestre, Egerbe és Szegedre indul a legtöbb hazai utazó az év utolsó hónapjában, szilveszterre pedig sok helyen már teltház van – derül ki a Szallas.hu elemzéséből. A karácsony közeledtével egyre több tematikus városi rendezvény...

Kiderült, mivel készül jövőre a SkyShowtime

Jövőre érkezik a streaming platformra a SkyShowtime legújabb saját készítésű sorozata, Az auschwitzi tetováló, ami Heather Morris világszerte népszerű bestseller-regénye alapján készült, de lesz egy svéd krimisorozat, illetve jön majd a Halo széria második...

Még négy évig biztosan marad a MotoGP a Network4-nél

Újabb négy évre, azaz 2028-ig szóló megállapodást kötött a MotoGP és Network4 Media Group, így a következő szezonokban is a luxemburgi központú médiacég hozza el a magyar szurkolóknak a motorversenyzés legnépszerűbb sorozatát. A Network4...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az ételpazarlás ellen kampányol az Auchan

Az Auchan Magyarország már több mint egy évtizede aktívan fellép az élelmiszerpazarlás ellen, ezért az idei karácsonyi kampányával a maradékmentésre hívja fel a figyelmet. November 27-től a készlet erejéig minden áruházban megtalálható a ”Maradtmég...

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....