- Hirdetés -

Járványüzemmódban a TV2

|

- Hirdetés -

Reagált a járványhelyzetre a TV2, a Nicsak, ki vagyok? vasárnap már felvételről ment, illetve óvintézkedéseket vezettek be az általuk használt ingatlanokban. Az Exatlon Hungary forgatása nem állt le Dominikán, a műsor készítői azt közölték, hogy folyamatosan figyelik a helyzetet és konzultálnak a helyi hatóságokkal. A médiacég kutatás szerint március elején 7 perccel nőtt az átlagos tévézési idő az egy évvel korábbihoz képest.

A TV2 Csoport már a vészhelyzetről szóló kormányrendelet kihirdetése előtt óvintézkedéseket vezetett be az általa használt ingatlanokban. A dolgozók folyamatos tájékoztatást kapnak a fertőzés megelőzésének lehetőségéről, illetve a betegség tüneteiről. Szigorú higiéniai előírásokat vezettek be, a közös terekben kézfertőtlenítő eszközöket helyeztek el, illetve a takarító személyzet rendszeresen végez fertőtlenítést az épületekben – derül ki a cég közleményéből.

A múlt héten pedig sikeresen bevezették a vállalatnál az otthoni munkavégzés lehetőségét. Előbbi mellett további szükséghelyzeti terveken dolgozik a vállalat vezetése arra az esetre, ha az egészségügyi körülmények megkívánják. A vírushelyzet következtében a TV2 egyes produkcióinak gyártását is átütemezte.

A járványhelyzettel kapcsolatos fejlemény, hogy a Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada showműsor vasárnap a TV2-n, a vírushelyzet miatt ezúttal felvételről kerül adásba. Ennek oka, hogy a felvételhez kisebb számú stáb szükséges, mint egy élő adáshoz, így a közreműködők biztonságának érdekében született ez a döntés. A vasárnapi adás után a műsor szünetre megy, de amint a körülmények lehetővé teszik visszatér a képernyőre.

Nem áll le az Exatlon Hungary

A TV2 talán legnépszerűbb produkcióját, az Exatlon Hungary-t a Dominikai Köztársaságban forgatják, ahol a járványhelyzet miatt március 16-tól egyelőre 30 napra korlátozták a ki- és beutazásokat. A műsor forgatása a stáb tájékoztatása szerint a kezdetektől fogva egy hermetikusan lezárt, fegyveres őrökkel védett területen zajlik. Jelezték azt is, hogy a koronavírus világjárvány egyre intenzívebb terjedése miatt fontos óvintézkedéseket tettek azért, hogy a teljes magyar csapat, mind a versenyzők, mind a stábtagok épségben és egészségben vészeljék át ezt az időszakot, a forgatás ugyanakkor nem állt le.

Egy ideje sem a versenyzők, sem a stábtagok nem hagyhatják el a forgatás helyszínéül és a magyar csapat szálláshelyeként is szolgáló lezárt területet, senki sem érintkezhet idegenekkel. A versenyzőkre és a stábra egy kitűnően felkészült nemzetközi orvosi stáb felügyel a nap 24 órájában és felkészültek a koronavírus tesztelésére is, emellett a versenyzők és a stábtagok szálláshelyeit fertőtlenítik, illetve arcmaszkok, kézfertőtlenítők és tájékoztatók kerültek kiosztásra.

Az utazási korlátozásokat megelőzően több tartalék játékos érkezett Magyarországról a Dominikai Köztársaságba. Ők az előírásokat betartva karanténban várakoznak, naponta esnek át orvosi vizsgálaton, és csak akkor csatlakozhatnak a versenyhez, ha egészségesek, így a személyük semmilyen veszélyt nem jelent a többi versenyzőre és a stábtagokra nézve.

Többet tévézünk a korlátozó intézkedések miatt

A TV2 kutatása szerint, amely a Nielsen Közönségmérés adataira épül, március első 12 napjában, a teljes lakosság átlagosan 7 perccel többet tévézett, mint egy évvel korábban a hasonló periódusban. Korcsoportok tekintetében eltérő a változás mértéke, a legnagyobb növekedést, 17 percet a 18-39 éves férfiak mutatják.

A 18-59 éves korosztály tagjai 6 perccel, a 18-49 éves korosztály tagjai 12 perccel töltöttek több időt tévénézéssel március első 12 napjában, mint egy évvel korábban (Live+AS live adatok alapján). A növekedés minden bizonnyal a korlátozó intézkedések hatása is, amelyek miatt egyre többen dolgoznak otthonról.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai...

Huszonötödik évadával jön a díjnyertes sorozat

Hosszabb böjt és pár különkiadás után végre teljes évaddal térnek vissza a nyomdafestéket nem tűrő kisiskolások. Februártól a Comedy Central nézői is bekapcsolódhatnak a többszörös Emmy-díjas sorozat, a South Park 25. évadjába, mindjárt az...

Duplázott a Volkswagen az e-járművek kiszállításában

A tavalyi évben a vállalat minden eddiginél több, összesen 369 000 (2020-hoz viszonyítva + 73 %) elektromos járművet adott át ügyfeleinek, ezek közül 106 000 (2020-hoz viszonyítva + 33 %) hálózatról tölthető (plug-in) hibrid...

Új hírközlési szabályokról tájékoztat az NMHH

A hazai hírközlési szabályok legfontosabb módosításait összegezi a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fogyasztói tájékoztató aloldala, az nmhh.hu/hirkozlesiszabalyok. Néhány fontosabb változásról a hatóság már korábban beszámolt, ebben a közleményben pedig további újdonságokat mutat...

Átalakulás vár a legtöbb iparágra

A megosztott főkönyvi megoldások jelenlegi helyzetét leginkább az internet '90-es években betöltött szerepéhez lehetne hasonlítani: a Deloitte szakértői szerint a blokklánc technológia alapvetően változtatja meg a telekommunikáció, média és szórakoztatás, termelés, egészségügy és kereskedelem...

Rekorddal zárta az évet az AutoWallis

Stratégiai terveivel összhangban minden téren rekordot döntött az AutoWallis értékesítése 2021-ben. A régió 14 országában jelenlévő csoport megháromszorozva előző évi számait, több mint 25 ezer gépjárművet adott el tavaly. Ebből több mint duplájára, 8,5...

A Cápák között és a Tények áll az élen

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között. Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna...

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Online marketing: erre kell figyelni idén

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben...

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai...

Huszonötödik évadával jön a díjnyertes sorozat

Hosszabb böjt és pár különkiadás után végre teljes évaddal térnek vissza a nyomdafestéket nem tűrő kisiskolások. Februártól a Comedy Central nézői is bekapcsolódhatnak a többszörös Emmy-díjas sorozat, a South Park 25. évadjába, mindjárt az...

Duplázott a Volkswagen az e-járművek kiszállításában

A tavalyi évben a vállalat minden eddiginél több, összesen 369 000 (2020-hoz viszonyítva + 73 %) elektromos járművet adott át ügyfeleinek, ezek közül 106 000 (2020-hoz viszonyítva + 33 %) hálózatról tölthető (plug-in) hibrid...

Új hírközlési szabályokról tájékoztat az NMHH

A hazai hírközlési szabályok legfontosabb módosításait összegezi a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fogyasztói tájékoztató aloldala, az nmhh.hu/hirkozlesiszabalyok. Néhány fontosabb változásról a hatóság már korábban beszámolt, ebben a közleményben pedig további újdonságokat mutat...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA