Ma reggel hatkor elindult az Extreme Digitalnál a Black Friday, az első három óra statisztikái alapján az idén is a szárítógépek, játékkonzolok, tévék és a LEGO-játékok a legnépszerűbbek. Az érdeklődők 70 százaléka okostelefonjáról kereste fel az oldalt, így valószínűsíthetően rögtön ébredés után, még az ágyból nézte át az ajánlatokat.
Reggel hat óra előtt több mint huszonötezer látogató várakozott az indulásra, az Extreme Digital hírlevelére feliratkozók pedig még hajnalban értesülhettek a legérdekesebb ajánlatokról. A legnagyobb roham reggel hétkor érkezett, amikor már több tízezren böngésztek és vásároltak a www.edigital.hu-n, így a tavalyi látogatói és forgalmi adatok megdőlni látszanak – derül ki a cég közleményéből.
Kora reggel a legnépszerűbb termékek kétségkívül a csúcskategóriás Playstation 4 Pro és Xbox One X konzolok voltak, amelyek készletei nagyjából fél nyolc körül fogytak el. Ez azért érdekes, mert a korábbi években a magyar vásárlók inkább a konzolok kisebb tudású, de olcsóbb változatait vásárolták.
A játékgépek mellett a korábbi évekhez hasonlóan a szárítógépek, valamint a 43-55 colos képátlójú, ultra-HD lapostévék fogytak a legnagyobb számban. Ugyancsak slágerterméknek számítanak a középkategóriás Android-okostelefonok, a tabletek közül pedig az Apple iPad és egy Huawei gyártmányú készülék, és a korábbi fekete péntekek másik népszerű terméke, a kapszulás Nespresso kávéfőző.
Hibrid üzleti modelljének köszönhetően az Extreme Digital hatékonyan ki tudja szolgálni azokat a fekete pénteki vásárlókat, akik az idén biztosra akarnak menni: országszerte működő tizenhat szaküzletében garantáltan átvehetők a Black Friday-es rendelések legfeljebb 5 napon belül. A személyes átvétel nagyon népszerű a magyar vásárlók körében, az idei Black Friday-es rendelések felét így adják fel. A kiszállítást előnyben részesítő vásárlók fekete pénteki rendeléseit az Extreme Digital legfeljebb 14 napon belül, nagy háztartási gépeket maximum 21 nap alatt juttatja célba.
Magyarország legnagyobb forgalmú magyar online kereskedője hazánk mellett idén először további hét országban (Románia, Ausztria, Cseh Köztársaság, Szlovákéia, Bulgária, Szlovénia, Horvátország) is elindította a Black Friday kampányát november 16-án. A forgalmi adatok szerint az itthoni internetezők után a Romániában élő felhasználók körében a legnépszerűbb az Extreme Digital fekete pénteke. Érdekesség, hogy a vállalat magyar webáruháza nagy számú (magyar címre szóló) fekete pénteki rendelést fogad Londonból, Németországból, illetve Szlovákia és Erdély területéről is.
A november 16-ai Black Friday-en akár 40% százalékos árengedménnyel lehet vásárolni az Extreme Digitalnál: idén az elérhető akciós termékeken összességében mintegy másfél milliárd forintot spórolhatnak a vásárlók az eredeti listaárukhoz képest, míg a legnagyobb mértékű kedvezmény 86%-os. A fekete pénteki kínálatban 234 márka (többek közt a Lego, az Apple és a Samsung) kínálatából mintegy 1200-féle termék érhető el.