- Hirdetés -

Játékos akció a Balatonnál

|

- Hirdetés -

Tavaly egymillió, idén pedig már másfél millió forint értékű, naptejet osztanak ki a Balatonra utazó gyerekek között. Az akcióban bevetik a balatoni mesehőst, Füred Kapitányt is, aki a gyerekek figyelmét próbálja majd felhívni az UV-védelem fontosságára. A kampányban nem szeretnék a gyerekeket és a szülőket ijesztgetni, ahogy azt a legtöbb akcióban teszik manapság. Inkább a játékosságra és a tudatosságra helyezik a hangsúlyt.

Sok nyaraló tart az UV sugárzástól, az internetet elárasztó rémisztő hírek miatt. Egy új akció keretében a turistákat arra biztatják, menjenek nyugodtan a balatoni strandokra.

Az akció szervezőinek tapasztalata az, hogy a nyaralók a legtöbbször vásárolnak naptejet gyermekeiknek, de ha otthon felejtik, akkor nem vesznek újabbat. Mindez érthető, hiszen komoly ára van a minőségi naptejnek. Ugyanakkor ilyen napokon a gyermekek fényvédelem nélkül maradnak.

A kampány keretében most több helyen is létrehozzák az UV- mentes strandot. Ilyen például Balatonszárszó, ahol egy héten át ingyenesen juthatnak naptejhez azok a gyerekek, akik otthon felejtették sajátjukat. Több balatoni óvodába és sportrendezvényre is visznek naptejet a szervezők. Jó példa erre Balatonföldvár és Siófok, ahol a helyi óvodákban használják majd a naptejeket. De az akció keretében jutott naptej Balatonfüredre is. Itt az egyik úszó-tanfolyamokra járó gyerekek kapnak majd segítséget.

A kampányban bevetik Füred Kapitányt, a balatoni mesehőst, aki a siófoki, fonyódi kikötőkben és strandokon szervez kincsvadászatokat. Itt mutatja meg a gyerekeknek, milyen nagy kincs az egészség, miért fontos az UV védelem. Az akció keretében a gyerekek játékos feladatokat oldhatnak meg, jutalmul pedig Playmobil-figurákat és naptejet kapnak. Az akciót a déli part mellett, az északin is megszervezik. Almádiban, Alsóörsön és Tihanyban is találkozhatnak majd a gyerekek Füred Kapitánnyal.

Az akciót a francia Bioderma naptejek forgalmazójával és bőrgyógyászokkal közösen dolgozták ki. A kampányban nem szeretnék a gyerekeket és a szülőket ijesztgetni, ahogy azt a legtöbb akcióban teszik manapság. Inkább a játékosságra és a tudatosságra helyezik a hangsúlyt. Az akcióban arra szeretnének rávilágítani, hogy a napfény elengedhetetlen a szervezet számára, lehetővé teszi a csontfejlődéshez nélkülözhetetlen D-vitamin szintetizálását, növeli a szervezet ellenálló képességét, javítja a hangulatunkat. Másrészt viszont súlyos problémákat is okozhat. A közvetlen napsugárzás káros hatással van a bőrre és az egészségre. A megelőzés kulcsa a hatékony fényvédelem – nyilatkozták az akció szervezői.

Az akcióban részt vesz több játékgyártó is, így például a Playmobil és a Piatnik társasjátékok forgalmazói. A kampányt több turisztikai szervezet is támogatja. Az akció egyes elemeit a Balatoni Hajózási Zrt.-vel közösen dolgozták ki. A kreatív koncepció jogtulajdonosa pedig az A-Z Produkció Kft.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új éttermet nyitott a Burger King

Második éttermét nyitja a Burger King Zala vármegyében, Zalaegerszeg mellett most már Nagykanizsán is élvezhetik a burger rajongók az eredeti WHOPPER élményt. A belvárosban található étterem fejlesztése tavaly júliusban indult, a közel 1 milliárd...

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...